Bekijk volle/desktop versie : De liefde van je leven??? of je beste vriend ???



Pagina's : [1] 2

15-06-2008, 02:05
De liefde van je leven met wie je je leven wilt delen?? en al een hele lange tijd mee gaat, maar waar het vlammetje wat is gedooft.. door dat er nu ruzies zijn en je hebt geen zekerheid meer.. en door dat er teveel mensen zijn die het kapot willen maken?? te veel boze ogen hebben het verpest en geluk afgenomen??
maar je wilt hem en liever niets anders.. je bent er helemaal kapot van.. en houdt hartstikke veel van hem........... en geeft je leven voor hem op.. maar je weet nu helemaal niet wat er gaat gebeuren???????? en bij hem ken je deel van de familie al wel een beetje..
MIJN HART LIGT BIJ HEMMMM !!!!


Of een oude goede beste vriend, die je al heel lang kent... en hij vindt je al heel lang leuk maar heeft gewacht en is nu serieus aan het worden.
en nu na lange tijd je een voorstel heeft gedaan om te gaan trouwen. hij wilt alles huisje boompje beestje. en hij is heel erg veranderd. en wilt zijn leven goed oppakken (het serieuze leven)... en bij zijn ouders en gezin lig je al goed in de familie want ze zijn helemaal gek op je.. hij zegt denk over mijn voorstel na... ik ben er klaar voor..




15-06-2008, 02:07


je kan niet van 2 mensen tegelijk houden neem ik aan dus....

15-06-2008, 02:07
liefde vna je leven

15-06-2008, 02:10

Citaat door Broken_Silence:
liefde vna je leven


maar als het zo slecht gaat op dit moment terwijl ik alle moeite doe..
ik heb gezegd ik blijf zo lang op je w88 en wil geen andere man in mijn leven dan hem.. al blijf ik de rest van mijn leven maar alleen.. dan moet dat maar omdat mijn hart gwn bij hem ligt.. maar die liefde van je leven laat zich beinvloeden door haters en weet niet meer wat hij wilt..
ik zelf, ben er helemaal kapot van.. al 3 weken, niet meer eten en elke dag maar in tranen door hem en hartpijn en maar w88 en sterk blijven en de moed niet opgeven tot de dag komt dat het weer beter word..

15-06-2008, 02:12



Citaat door Y86:
je kan niet van 2 mensen tegelijk houden neem ik aan dus....


idd, en heb nx met of nog nooit wat gehad met die beste vriend...
maar hij is altijd verliefd op me geweest

15-06-2008, 02:14

Citaat door Miss_Koeziina_:
idd, en heb nx met of nog nooit wat gehad met die beste vriend...
maar hij is altijd verliefd op me geweest

trouwen is in pricnipe voor de rest van je leven.. dus lijkt me een kwestie van heel goed nadenken.. ligt er denk ik aan of je wat voelt voor die beste vriend anders zou ik daar niet aan beginnen.. als het niet werkt met je vriend dan werkt het niet en dan moet je er een eind aan maken.. pijn is tijdelijk ook al lijkt dat niet zo.. tijd heelt alles

15-06-2008, 02:17
liefde van je leven!!!!!!!!!!!!!!!

15-06-2008, 02:17

Citaat door Y86:
trouwen is in pricnipe voor de rest van je leven.. dus lijkt me een kwestie van heel goed nadenken.. ligt er denk ik aan of je wat voelt voor die beste vriend anders zou ik daar niet aan beginnen.. als het niet werkt met je vriend dan werkt het niet en dan moet je er een eind aan maken.. pijn lijkt alleen nooit weg te gaan maar tijd heelt alles


ik heb mezelf voorgenomen dat ik dan nooit meer een andere man in me leven wil omdat ik altijd aan hem zou blijven denken. hij is me grote echte liefde.. dat ik heb meegemaakt.. dan zal ik maar leven zonder man moeten doorbrengen..
om me te bewijzen dat me liefde voor hem echt is...
we hebben teveel samen meegemaakt.. ik kan dat niet los laten en niet vergeten.. het doet me pijn hoe de situatie nu is..

15-06-2008, 02:19

Citaat door Omaima0:
liefde van je leven!!!!!!!!!!!!!!!







maar als het op dit moment slecht gaat ?????
zowieso ik geef het niet op !!!! ik vecht er voor tot het einde...

moet ik het vertellen aan me geliefde dat er iemand voorstel heeft gedaan die met mij wilt trouwen ????
ik wil niks voor hem verzwijgen en ook niet liegen tegen hem..
anders ga ik me schuldig voelen tegen over hem..

15-06-2008, 02:20

Citaat door Miss_Koeziina_:





maar als het op dit moment slecht gaat ?????
zowieso ik geef het niet op !!!! ik vecht er voor tot het einde...

moet ik het vertellen aan me geliefde dat er iemand voorstel heeft gedaan die met mij wilt trouwen ????
ik wil niks voor hem verzwijgen en ook niet liegen tegen hem..
anders ga ik me schuldig voelen tegen over hem..





Ik neem aan dat de liefde van je leven jaloers is.

Zodra jij het zegt kan je het helemaal schudden gaatie van alles achter alles zoeken.

15-06-2008, 02:20

Citaat door Miss_Koeziina_:

maar als het zo slecht gaat op dit moment terwijl ik alle moeite doe..
ik heb gezegd ik blijf zo lang op je w88 en wil geen andere man in mijn leven dan hem.. al blijf ik de rest van mijn leven maar alleen.. dan moet dat maar omdat mijn hart gwn bij hem ligt.. maar die liefde van je leven laat zich beinvloeden door haters en weet niet meer wat hij wilt..
ik zelf, ben er helemaal kapot van.. al 3 weken, niet meer eten en elke dag maar in tranen door hem en hartpijn en maar w88 en sterk blijven en de moed niet opgeven tot de dag komt dat het weer beter word..


He meid, ik weet niet wat er aan de hand is dus kan niet veel nuttigs zeggen, maar als je zo kapot blijft gaan zul je het uiteindelijk zat worden, zo zat dat je er wel overheen komt.
En weet je, ik heb ook in zo'n soort situatie gezeten. En ik was het zoo zat dat als een beste vriend zo'n voorstel zou doen dat ik het gewoon aan zou nemen. Maar nu ik erover nadenk zou ik echt spijt hebben gehad.

Dus je moet wel weten wat je wilt, en maak geen domme fout. Want zolang je niet over die liefde van je leven bent kun je niks beginnen met die ander.
Kortom, geef het gewoon even de tijd nog.

15-06-2008, 02:21

Citaat door Miss_Koeziina_:

ik heb mezelf voorgenomen dat ik dan nooit meer een andere man in me leven wil omdat ik altijd aan hem zou blijven denken. hij is me grote echte liefde.. dat ik heb meegemaakt.. dan zal ik maar leven zonder man moeten doorbrengen..
om me te bewijzen dat me liefde voor hem echt is...
we hebben teveel samen meegemaakt.. ik kan dat niet los laten en niet vergeten.. het doet me pijn hoe de situatie nu is..

het leven gaat door relaties werken soms nou eenmaal niet dat moet je accepteren harde keuzes maken hoort bij het leven. maar goed ik geloof niet in 1 grote liefde ik denk dat er voor iedereen meerdere mensen zijn.. en wat heb je iemand nog te bewijzen nadat het uit is

15-06-2008, 02:21



Citaat door Broken_Silence:
He meid, ik weet niet wat er aan de hand is dus kan niet veel nuttigs zeggen, maar als je zo kapot blijft gaan zul je het uiteindelijk zat worden, zo zat dat je er wel overheen komt.
En weet je, ik heb ook in zo'n soort situatie gezeten. En ik was het zoo zat dat als een beste vriend zo'n voorstel zou doen dat ik het gewoon aan zou nemen. Maar nu ik erover nadenk zou ik echt spijt hebben gehad.

Dus je moet wel weten wat je wilt, en maak geen domme fout. Want zolang je niet over die liefde van je leven bent kun je niks beginnen met die ander.
Kortom, geef het gewoon even de tijd nog.




Goed gesproken!

15-06-2008, 02:23

Citaat door Omaima0:
Ik neem aan dat de liefde van je leven jaloers is.

Zodra jij het zegt kan je het helemaal schudden gaatie van alles achter alles zoeken.


ja hij is jaloers.. hij weet er al wel beetje van, hoe het zit.. ik had hem heel lange tijd wel verteld omdat ik geen geheimen voor hem heb.. ik ben heel eerlijk en oprecht.. ik voel me nu al schuldig zelfs dat er iemand gek op me is..
mijn vriendinnen staan gwn vertsteld dat ik zo trouw kan zijn... omdat het tegenwoordig normaalste zaak is om meerdere vriendjes of vriendinnetjes te hebben.. ik kan dat niet...

15-06-2008, 02:25

Citaat door Miss_Koeziina_:

ja hij is jaloers.. hij weet er al wel beetje van, hoe het zit.. ik had hem heel lange tijd wel verteld omdat ik geen geheimen voor hem heb.. ik ben heel eerlijk en oprecht.. ik voel me nu al schuldig zelfs dat er iemand gek op me is..
mijn vriendinnen staan gwn vertsteld dat ik zo trouw kan zijn... omdat het tegenwoordig normaalste zaak is om meerdere vriendjes of vriendinnetjes te hebben.. ik kan dat niet...





Idd meid, eerlijkheid duurt het langst!

Pagina's : [1] 2