Bekijk volle/desktop versie : marokko en rwanda gaan 100% naar tweede rond



15-06-2008, 00:53

Citaat door live_brussel:
marokko heeft toch 6 punten en rwanda 9 punten
marokko heeft nog 2 thuis wedstrijden (tegen rwanda en mauritania ) zijn gaan toch zeker winnen dan heeft marokko 12 punten
en rwanda heeft nog 1 thuis wedstrijd tegen ethopia zijn gaan dat ook zeker winnen rwanda heeft nu ook 12 punten ( zonder dan die andere wedstrijden) je hebt 12 groepen de winner van de groep gaan zker naar tweede rond en de beste 8 tweede plaatse gaan ook naar tweede ronde
wie de meeste punten heeft van die achte beste tweede plaats gaan toch door als je nu naar de andere groep kijkt van die tweede plaats hebben maar 4 of 5 punten (marokko heeft 6 punten)
wens niet bang marokko gaat zker naar tweede rond
ik hoop dat je mee bgrp want mijn nl is niet zo goed
.

15-06-2008, 00:54


Laten we hopen dat Marokko die andere westrijden wint!

15-06-2008, 00:55
En dan? Ze moeten niet doorgaan als tweede, ze moeten gewoon groepswinnaar worden. Dus volgende week thuis gewoon winnen van Rwanda.

15-06-2008, 01:02
als marokko zo door gaat serieus dat is geen goed begin

15-06-2008, 02:06



Citaat door Samir:
Ik lees dat het een Houdine act moet worden.

Marokko heeft al de grootste moeite met een veterknoop.

Misschien moeten ze voetballes krijgen van Hans Klok of Hans Kazan



Hij heet Houdini hoor

Waarom een act, thuis gewoon winnen van Rwanda en dat moet wel lukken. dan staat Marokko weer bovenaan, Rwanda zal zeker nog wel punten laten liggen.

15-06-2008, 02:09

Citaat door To3rk:
als marokko zo door gaat serieus dat is geen goed begin



Uit winnen in Afrika is gewoon moeilijk, daarbij komt nog kijken dat Marokko een stuk of 5 basisspelers mist die altijd belangrijk zijn.

Ghana, Zuid-afrika en Egypte hebben alle drie uit verloren vandaag, terwijl Ivoorkust en Kameroen hebben gelijk gespeeld.

15-06-2008, 03:17
Neeeeeeeeeeeeeee rwanda 9 punten?????????

Laat is effe tabelletje zien, klopt dit echt?

15-06-2008, 06:01
Laten we hopen dat ze eruit vliegen