Bekijk volle/desktop versie : 6jaar relatie



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2008, 19:09
ik heb nou bijna 6jaar relatie met een nlse, zij is echt een hele prachtige moslima, zij bid zij draagt hoofddoek zij doet al jaren met ramadan mee.

maar waar ik bang om ben, als wij getrouwd zijn en kinderen hebben dat zij niet meer moslima is.

wat zijn jullie meningen?

14-06-2008, 19:11


huh hoezo niet? als zij niet dom is doet ze dat niet!!

14-06-2008, 19:11
Tbarkellahh 6 jaar ! prachtig!

wat goed dat ze moslima is geworden!


waarom denk je dat? heb je dat gevoel ofzo? waarom denk je dat?

14-06-2008, 19:15

Citaat door Marocciaa:
Tbarkellahh 6 jaar ! prachtig!

wat goed dat ze moslima is geworden!


waarom denk je dat? heb je dat gevoel ofzo? waarom denk je dat?



nee ik het gevoel niet maar ik hoor dat van heel veel mensen van jaaa meeste nlse meisjes die alleen maar met een marokkaan willen trouwen

14-06-2008, 19:16


Dan ga je toch gewoon scheiden..

14-06-2008, 19:16

Citaat door echteriffie:
ik heb nou bijna 6jaar relatie met een nlse, zij is echt een hele prachtige moslima, zij bid zij draagt hoofddoek zij doet al jaren met ramadan mee.

maar waar ik bang om ben, als wij getrouwd zijn en kinderen hebben dat zij niet meer moslima is.

wat zijn jullie meningen?


Als ze als nederlandse een goede moslima is dan zal dat denk ik wel zo blijven

14-06-2008, 19:17
Wat andere doen/zeggen wil niet zeggen dat jou dat ook overkomt!

Inchallah overkomt het jou niet!

Blijf erin vertrouwen!

Als je er egt meezit moet je er met haar over hebben, dan weet je et antwoord.

14-06-2008, 19:19
Ik zeg niet dat alle bekeerden dit doen, maar de meeste bekeren zich tot de islam voor hun vriendje en niet recht uit het hart omdat ze het zelf willen.. Ze doen dit zodat ze door de ouders van de jongen worden geaccepteerd. Niemand hier zal je kunnen zeggen of ze moslima blijft of niet nadat jullie getrouwd zijn.. Als je haar door en door kent, gaat je zeker een antwoord hierop vinden zonder onze hulp

Maar Masha'Allah dat ze is bekeerd tot de Islam, al dan niet voor jou of uit het hart

14-06-2008, 19:19

Citaat door Marocciaa:
Wat andere doen/zeggen wil niet zeggen dat jou dat ook overkomt!

Inchallah overkomt het jou niet!

Blijf erin vertrouwen!

Als je er egt meezit moet je er met haar over hebben, dan weet je et antwoord.



inscha allah niet, zij wil een hele lieve meisje dus komt inscha allah helemaal wel goed.

14-06-2008, 19:20
denk nie dat ze gaat veranderen. Als zij bid en vast doet ze dat vast uit haar Hart, geen redenen om je zorgen te maken. TRouw met haar daar heeft ze wel recht op na 6 jaar. Gheir inshAllah.

NEderlandse moslimass zo leukk naar te kijken, maschAllah gewoon.. Mijn vriendin s ook NEderlandse en moslima gaat ook binnenkort met een marokkaantjuh trouwen so sweety gewoon. In iedere geval ga ervoor

14-06-2008, 19:21

Citaat door AAmira:
Ik zeg niet dat alle bekeerden dit doen, maar de meeste bekeren zich tot de islam voor hun vriendje en niet recht uit het hart omdat ze het zelf willen.. Ze doen dit zodat ze door de ouders van de jongen worden geaccepteerd. Niemand hier zal je kunnen zeggen of ze moslima blijft of niet nadat jullie getrouwd zijn.. Als je haar door en door kent, gaat je zeker een antwoord hierop vinden zonder onze hulp

Maar Masha'Allah dat ze is bekeerd tot de Islam, al dan niet voor jou of uit het hart



ik snapje wel, maar zij is niet zo wij hebben bijna 6jaar dus komt inscha llah wel goed.

14-06-2008, 19:23

Citaat door Art.:
Dat risico loop je ook als je met een (bijv.) een Marokkaanse trouwt die met de Islamitische normen & waarden is opgegroeid. Je zegt zelf dat het een goede dame is. Waar wacht je nog op?



ja klopt wat je zegt, het is gewoon elmakteb.

14-06-2008, 19:23



Citaat door echteriffie:
ik snapje wel, maar zij is niet zo wij hebben bijna 6jaar dus komt inscha llah wel goed.



Insh'Allah!!

14-06-2008, 19:23

Citaat door ik ben t maar:
denk nie dat ze gaat veranderen. Als zij bid en vast doet ze dat vast uit haar Hart, geen redenen om je zorgen te maken. TRouw met haar daar heeft ze wel recht op na 6 jaar. Gheir inshAllah.

NEderlandse moslimass zo leukk naar te kijken, maschAllah gewoon.. Mijn vriendin s ook NEderlandse en moslima gaat ook binnenkort met een marokkaantjuh trouwen so sweety gewoon. In iedere geval ga ervoor



ja het is echt prachtig om te zien , idd

14-06-2008, 19:24

Citaat door echteriffie:
nee ik het gevoel niet maar ik hoor dat van heel veel mensen van jaaa meeste nlse meisjes die alleen maar met een marokkaan willen trouwen



Nee joh. Komt goed, ghair insha'Allah.
Ik sluit me aan bij de reactie van 'ik ben t maar'.

Pagina's : [1] 2 3 4