Bekijk volle/desktop versie : UEFA: Oranje mag B team opstellen tegen Roemenie



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2008, 16:00
De UEFA heeft beklemtoond dat Oranje alle recht heeft om in zijn wedstrijd
tegen Roemenië met een 'minder' elftal aan te treden."Dat is niet tegen de
regels",zei UEFA-woordvoerder William Gaillard ten overvloede.

Nederland is al zeker van een plaats in de volgende ronde en kan dus een tandje
terugschakelen.Roemenië plaatst zich in elk geval wanneer het Oranje verslaat.
Gaillard zei dat hij niet benaderd was door de Fransen of de Italianen over de
Nederlandse invloed op hun EK-lot.

Gaillard noemde een voorbeeld uit 2004. Tsjechië gaf spelers rust,maar won toch
(2-1) van Duitsland,dat uitgeschakeld werd.Het was Oranje dat profiteerde...


http://teletekst.nos.nl/tekst/806-01.html

14-06-2008, 16:01


Ik zou zeggen: Gewoon de Job doen zoals het hoort. Geen gesjoemel.

14-06-2008, 16:13

Citaat door aplat:
Ik zou zeggen: Gewoon de Job doen zoals het hoort. Geen gesjoemel.


Hij zal niet bewust een B-elftal opstellen om Frankrijk en Italie een loer te draaien maar bepaalde spelers rust geven is zeer begrijpelijk..

14-06-2008, 16:14
HINDUSTAN zou zeggen: gewoon de zwakste door laten gaan, Roemenïe laten winnen, en het risico de sterkste ploegen Italië en Frankrijk nog eens tegen te komen elimineren.

Je hebt er genoeg voor geknokt, met wereldvoetbal deze luxe positie afgedwongen, en deze haaien zouden zelf niet aarzelen dit bij jou te doen, onder het mom van tactisch spel.

Als je ziet wat voor een psychologie, fysiek geweld en vooraf gelobby allemaal tot taktieken behoren tot het winnen van een wedstrijd, dan is dit nog een peuleschilletje.

B-elftal, 3x wisselen, 1tje krijgt daarna zogenaamd een blessure, 10 man op het veld, verliezen, geen haan die ernaar kraait behalve Italie en Frankrijk, maar ja, dat zal iedereen zien als achteraf-gejammer.

Taktiek. Uiteindelijk komt het toch neer op presteren.

14-06-2008, 16:17



Citaat door Bada_Bing:
Hij zal niet bewust een B-elftal opstellen om Frankrijk en Italie een loer te draaien maar bepaalde spelers rust geven is zeer begrijpelijk..


Ja dat is ook waar denk ik. Een mooi moment om toch de mensen die op de reserve bank zaten eens te laten aanrukken.

Aan de andere kant: tijd genoeg om te rusten (dinsdag pas weer). In het ritme blijven is ook van belang.

Maar goed ik ben geen coach, hahaha

Misschien zou ik wel zeggen: Laat Roemenie maar winnen:
hehehe, maar dat is eigenlijk ook niet echt eervol .

14-06-2008, 16:19

Citaat door aplat:
Ja dat is ook waar denk ik. Een mooi moment om toch de mensen die op de reserve bank zaten eens te laten aanrukken.

Aan de andere kant: tijd genoeg om te rusten (dinsdag pas weer). In het ritme blijven is ook van belang.

Maar goed ik ben geen coach, hahaha

Misschien zou ik wel zeggen: Laat Roemenie maar winnen:
hehehe, maar dat is eigenlijk ook niet echt eervol .


Niks met eer te maken. (zie boven). Alles met taktiek.
Je hebt zelf al eervol tegen die landen gewonnen, ze gaan je niks kunnen vertellen over eer.

14-06-2008, 16:33

Citaat door HINDUSTAN:
HINDUSTAN zou zeggen: gewoon de zwakste door laten gaan, Roemenïe laten winnen, en het risico de sterkste ploegen Italië en Frankrijk nog eens tegen te komen elimineren.

Je hebt er genoeg voor geknokt, met wereldvoetbal deze luxe positie afgedwongen, en deze haaien zouden zelf niet aarzelen dit bij jou te doen, onder het mom van tactisch spel.

Als je ziet wat voor een psychologie, fysiek geweld en vooraf gelobby allemaal tot taktieken behoren tot het winnen van een wedstrijd, dan is dit nog een peuleschilletje.

B-elftal, 3x wisselen, 1tje krijgt daarna zogenaamd een blessure, 10 man op het veld, verliezen, geen haan die ernaar kraait behalve Italie en Frankrijk, maar ja, dat zal iedereen zien als achteraf-gejammer.

Taktiek. Uiteindelijk komt het toch neer op presteren.



Wat een WALGELIJK DOORTRAPTE denkwijze ....


GENIAAL !!!!!

Hindustan voor bondscoach !!!!!!!

14-06-2008, 16:48
Zodra Nederland het hoog in zn bol gaat halen en een tandje terug zet, zal Roemenie alle zeilen bijzetten en iedereen misschien verassen. Is zo vaak gebeurd

14-06-2008, 16:53

Citaat door HINDUSTAN:
HINDUSTAN zou zeggen: gewoon de zwakste door laten gaan, Roemenïe laten winnen, en het risico de sterkste ploegen Italië en Frankrijk nog eens tegen te komen elimineren.

Je hebt er genoeg voor geknokt, met wereldvoetbal deze luxe positie afgedwongen, en deze haaien zouden zelf niet aarzelen dit bij jou te doen, onder het mom van tactisch spel.

Als je ziet wat voor een psychologie, fysiek geweld en vooraf gelobby allemaal tot taktieken behoren tot het winnen van een wedstrijd, dan is dit nog een peuleschilletje.

B-elftal, 3x wisselen, 1tje krijgt daarna zogenaamd een blessure, 10 man op het veld, verliezen, geen haan die ernaar kraait behalve Italie en Frankrijk, maar ja, dat zal iedereen zien als achteraf-gejammer.

Taktiek. Uiteindelijk komt het toch neer op presteren.


Helemaal mee eens! Naaien die Fransen en Italianen.

Moore.

14-06-2008, 16:54
het mooie is...NL heeft geen B team...zijn allemaal A+ 'ers

14-06-2008, 17:00
ik vin dat italie doormoet, want oranje kan hen dan makkelijk weer verslaan. Roemenie staat dan niet hoog op de wereldranglijst, maar ze hebben wel steeds gelijk kunnen spelen tegen frankrijk en italie, terwijl italie en frankrijk steeds verliezen van oranje...

14-06-2008, 17:21

Citaat door Bada_Bing:
Hij zal niet bewust een B-elftal opstellen om Frankrijk en Italie een loer te draaien maar bepaalde spelers rust geven is zeer begrijpelijk..




Zeker doen !!

Dat zouden die losers andersom ook doen, ze moeten zeker niet gaan janken als Roemenië alsnog doorgaat. Hadden ze maar van Roemenië moeten winnen. Heerlijke wedstrijd wordt dat denk Frankrijk-Italië, ze zullen alles moeten geven voor die 3 punten.

14-06-2008, 17:34



Citaat door GeenLeven:
Zeker doen !!

Dat zouden die losers andersom ook doen, ze moeten zeker niet gaan janken als Roemenië alsnog doorgaat. Hadden ze maar van Roemenië moeten winnen. Heerlijke wedstrijd wordt dat denk Frankrijk-Italië, ze zullen alles moeten geven voor die 3 punten.


Ja, ik zie er al naar uit !

Het lijkt mij typisch een wedstrijd worden met een hoog voetbal-is-oorlog-gehalte. Doet Materazzi ook weer mee ? Jammer dat Zidane er niet meer bij is.

14-06-2008, 17:38

Citaat door oeps:
Ja, ik zie er al naar uit !

Het lijkt mij typisch een wedstrijd worden met een hoog voetbal-is-oorlog-gehalte. Doet Materazzi ook weer mee ? Jammer dat Zidane er niet meer bij is.





Ik haat Materazzi .


Maar het wordt idd oorlog denk ik, veel kaarten voor die Italianen denk ik. Ribery & Co mogen hun beentjes wel ff snel verzekeren

14-06-2008, 17:43
je moet ook aan de fans in het stadion en dergelijke denken.

Spelers rust geven en zorgen dat je geen kaarten en blessures krijgt maar wel serieus proberen te winnen.

Pagina's : [1] 2 3