Bekijk volle/desktop versie : zelfmoord



Pagina's : [1] 2

07-01-2004, 19:58
yeah nederlandersss
vandaag op me sgool
ging zo een nederlandse meid zelfmoord plegen in ze gymzaal

aandachtzoekerrrrrr

07-01-2004, 20:01


ja zoiets heb ik vorig jaar ook meegemaakt
een jongen bij me op school heeft zich van de derde etage naar beneden laten vallen echt ziekkkkk
meseken alle kinderen die heb hebben gezien heben een trauma opgelopen o.a me vriendin meskiena
maarja zulke mensen zijn echt ziek in hun hoofd

07-01-2004, 20:03
oei oei, waarom deed ze dat ?
wou ze echt gewoon aandacht zoeken en is ze niet goed in haar hoofd of zit ze echt met een probleem?
was het een Nederlands meisje ?

kusjes nsirineke

07-01-2004, 20:05
wat nou met je gek in je hoofd ik ben ook iemand kwijt geraakt daardoor geloof mij nou ze hebben echt teveel in hun hoofd en meeste mensen krijgen weleens zelfmoord neigingen maar degene die het harste zijn die doen het gewoon rest in peace my hommie miss you a lot kus
-xxxsammy-2

07-01-2004, 20:06


ze werd gepest ofzo had k gehoord

ja maar kijk ze gaat in de gymzaal zitten en snijd haar polsen open
ja als je geen aand8 wil doe je het ergens anders en niet op sgool tog

ja ze was nederlands

07-01-2004, 20:07
Dat is geen aandacht zoeken, zie mensen ziken aandacht als ze tegen alles en iedereen gaan zeggen ik wil doood ik heb geen leven ik ga zelfmoordplegen ja dan willen ze aandacht
maar als iemand dat gewoon plotseling zonder het tegen iemand gezegd te hebben doet, heeft diegene echt een probleem die hij anders niet dacht op te kunnen lossen.

tis haraam dat wel.

ewa allahjehsenhawn

07-01-2004, 20:12
jaaa ds dan wel aandacht vraagend hoor !

ze is goed gestoord geloof ik !!!!!!!!!!

07-01-2004, 20:16

Citaat:
Origineel gepost door samia15
wat nou met je gek in je hoofd ik ben ook iemand kwijt geraakt daardoor geloof mij nou ze hebben echt teveel in hun hoofd en meeste mensen krijgen weleens zelfmoord neigingen maar degene die het harste zijn die doen het gewoon rest in peace my hommie miss you a lot kus
-xxxsammy-2
sorry hoor maar ik zei ziek in hun hoofd..
en dat je zelfmoord op school pleegt voor alle mensen vind ik
namelijk wel aand8 trekken, want je weet toch zelf ook wel dat je mensen daar een trauma mee kan bezorgen

07-01-2004, 20:32
Maand december en januari zijn zelfmoord maanden.
Meer dan gemiddelde andere maanden.

07-01-2004, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door mocro_chicaaa
ze werd gepest ofzo had k gehoord

ja maar kijk ze gaat in de gymzaal zitten en snijd haar polsen open
ja als je geen aand8 wil doe je het ergens anders en niet op sgool tog

ja ze was nederlands
zelfmoord plegen is in de Islam ha7am dat is duidelijk maar ik vind het buiten het feit om dat het egoistisch is voor de nabestaanden toch zielig voor dat meisje. Mensen hebben haar leven kapot gemaakt, haar gepest, haar uitgekotst, en haar leven tot een hel gemaakt. Wat zou die meid zich alleen hebben gevoeld miskiena. Wat er met haar gebeurd na haar dood weet alleen Allah, maar ik hoop dat de oorzakers van haar probleem zwaar gestraft worden of hier een les uithalen zodat er straks nog niet een anders slachtoffer van pesterijen komt.

07-01-2004, 22:33
Salaam alaikoum,

Bij het lezen van je topic kreeg ik kippenvel....ZO erg.
Maar weetje wat ik nog triester vind?
JOU REACTIES.........Meisje open je ogen.Ja misschien deed ze dat om aandacht te trekken....Aandacht om hulp...Omdat ze ongelukkig is en kijk hoe jij over haar praat. Mensen zoals jou begrijp ik niet,wat wil je nou eigelijk met deze topic bereiken?
Ik weet niet of het dat meisje gelukt is en of ze nu dood is maar hoe dan ook wees een echte moslima en kom voor haar op. Probeer op school achter te komen wie haar pestte en ga er met je school over praten....Laat zien dat het triest is en dat jij niet wilt dat er nog meer zulke slachtoffers vallen.
EN als ze nog leeft..ga met haar praten.Laat haar weten dat je haar graag wilt helpen.
Inplaats van zulke onzinnige doelloze topic's te openen.

Of zij nou ook gelovig is of niet dat moet er niet toedoen...Als jij gelovig bent moet dat er wel toedoen en dan zou je ook geen gevoelloos hart moet hebben.
Waar gaat dit toch heen.....

Beslama

07-01-2004, 23:54
niet alleen nederlanders pas geleden een marokkaan die ik kon

08-01-2004, 00:11



Citaat:
Origineel gepost door zinalady
Salaam alaikoum,

Bij het lezen van je topic kreeg ik kippenvel....ZO erg.
Maar weetje wat ik nog triester vind?
JOU REACTIES.........Meisje open je ogen.Ja misschien deed ze dat om aandacht te trekken....Aandacht om hulp...Omdat ze ongelukkig is en kijk hoe jij over haar praat. Mensen zoals jou begrijp ik niet,wat wil je nou eigelijk met deze topic bereiken?
Ik weet niet of het dat meisje gelukt is en of ze nu dood is maar hoe dan ook wees een echte moslima en kom voor haar op. Probeer op school achter te komen wie haar pestte en ga er met je school over praten....Laat zien dat het triest is en dat jij niet wilt dat er nog meer zulke slachtoffers vallen.
EN als ze nog leeft..ga met haar praten.Laat haar weten dat je haar graag wilt helpen.
Inplaats van zulke onzinnige doelloze topic's te openen.

Of zij nou ook gelovig is of niet dat moet er niet toedoen...Als jij gelovig bent moet dat er wel toedoen en dan zou je ook geen gevoelloos hart moet hebben.
Waar gaat dit toch heen.....

Beslama
juist meid

08-01-2004, 00:19

Citaat:
Origineel gepost door tjsalout
ewa sommige plegen zelfmoord voor aandacht,
anderen zitten op marokko.nl voor aandacht.
Dus wat is het verschil?
wuahahah

23-01-2005, 17:39
Dat zijn mensen die hebben Meskine geen geluk meer in deze wereld,voraal als jou famillie jou haaten bijv,wallah ik heb meedelijden met hun

Afz:Versacemen

Pagina's : [1] 2