Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn jongens zo koud....



07-01-2004, 19:57
Salaam aleikoum,

Ik word gek, kom je eindelijk iemand tegen die je leuk vind en dan krijg je dat...........................TFOE...

Hebben wij meisjes echt zo'n haast??
Heb iemand leren kennen een maandje of twee en weet niet wat ik ermee moet. Hij is zo lekker koel en heeft zoiets van 'ik zie het wel'.
Ik ben eerlijk en vertel hoe ik me voel en dan krijg je zo van 'wat wil je dat ik doe dan' YARAB!!!!!!!

Ik kan dit niet langer volhouden ik ben niet gemaakt voor spelletjes, ik ben een persoon met gevoelens en geloof in Allah sobghana wa taghala. Heb het gevoel dat juist de mensen die spelletjes spelen eindigen met een goede jongen/meisje.

Het enige wat ik wil is iemand die me begrijpt, iemand die er voor me is, iemand die kan begrijpen hoe ik me voel, iemand die ook in allah sobghana wa taghala gelooft.

Ik ga gewoon met de eerste de beste jojo trouwen die me hand weer komt vragen...................I've had it!!!!

Aleikoum salaam,

melie1ena (maghandie zhar)

07-01-2004, 20:07



Citaat:
Origineel gepost door melie1ena
Salaam aleikoum,

Ik word gek, kom je eindelijk iemand tegen die je leuk vind en dan krijg je dat...........................TFOE...

Hebben wij meisjes echt zo'n haast??
Heb iemand leren kennen een maandje of twee en weet niet wat ik ermee moet. Hij is zo lekker koel en heeft zoiets van 'ik zie het wel'.
Ik ben eerlijk en vertel hoe ik me voel en dan krijg je zo van 'wat wil je dat ik doe dan' YARAB!!!!!!!

Ik kan dit niet langer volhouden ik ben niet gemaakt voor spelletjes, ik ben een persoon met gevoelens en geloof in Allah sobghana wa taghala. Heb het gevoel dat juist de mensen die spelletjes spelen eindigen met een goede jongen/meisje.

Het enige wat ik wil is iemand die me begrijpt, iemand die er voor me is, iemand die kan begrijpen hoe ik me voel, iemand die ook in allah sobghana wa taghala gelooft.

Ik ga gewoon met de eerste de beste jojo trouwen die me hand weer komt vragen...................I've had it!!!!

Aleikoum salaam,

melie1ena (maghandie zhar)
als jij zo denkt ben je zwaar gestoord!!
je gaat gewoon met de eerste en de beste trouwen,??
Dat zijn de grootste fouten die maskes kunnen maken!!
Ze denken precies van, als ik aan hem nee zeg, zal er zeker niemand meer naar mij komen om mijn hand te komen vragen!!
boys genoeg op deze wereld, je moet gewoon swar en op een juiste moment u ja-woord zeggen!!!

bisou

07-01-2004, 20:07
neeeee neeeee dat moet je niet doen niet met de eerste beste jojo trouwen héhé
Maar zie jongens zijn ook zo moeilijk in gevoelens te laten zien .
Je moet eens goed met hem praten hoe dat het nu met jullie toekomst zit en zo .
En je hebt gelijk spelletjes zijn niet goed hé !
Ik kan er mee meespreken ik zou graag serieus willen zijn maar de jongens van tegenwoordig ( ik ga niet veralgemene jongens) ze willen maar één ding !

KUsjes Nisrineke

07-01-2004, 20:12
Salaam aleikoum,

Ten eerste salimaforever......tis bij wijze van spreken, natuurlijk ga ik niet met de eerste de beste jojo trouwen. Maar ik word er een beetje moedeloos van hoe een jongen zo koud kan zijn.

En inderdaad sweetnisrin, t gevoel dat ik heb is misschien een beetje te vroeg, maar als je t gevoel nog nooit eerder hebt gehad is het moeilijk om ermee om te gaan.

07-01-2004, 20:16


Ja meisje je zal het toch wel moeten me leren omgaan .
Het leven kan niet altijd van een leie dakje lopen .
maar ik wens je veel geluk met hem ik hoop dat alles in orde gaat komen !

kussieeeeesssssssss

07-01-2004, 20:18

Citaat:
Origineel gepost door melie1ena
Salaam aleikoum,

Ik word gek, kom je eindelijk iemand tegen die je leuk vind en dan krijg je dat...........................TFOE...

Hebben wij meisjes echt zo'n haast??
Heb iemand leren kennen een maandje of twee en weet niet wat ik ermee moet. Hij is zo lekker koel en heeft zoiets van 'ik zie het wel'.
Ik ben eerlijk en vertel hoe ik me voel en dan krijg je zo van 'wat wil je dat ik doe dan' YARAB!!!!!!!

Ik kan dit niet langer volhouden ik ben niet gemaakt voor spelletjes, ik ben een persoon met gevoelens en geloof in Allah sobghana wa taghala. Heb het gevoel dat juist de mensen die spelletjes spelen eindigen met een goede jongen/meisje.

Het enige wat ik wil is iemand die me begrijpt, iemand die er voor me is, iemand die kan begrijpen hoe ik me voel, iemand die ook in allah sobghana wa taghala gelooft.

Ik ga gewoon met de eerste de beste jojo trouwen die me hand weer komt vragen...................I've had it!!!!

Aleikoum salaam,

melie1ena (maghandie zhar)
Lieverd ik begrijp je mag ik nu met je trouwen.






Trouwen is niet alles zoek eerst een goede jongen die je inderdaad begrijpt want trouwen is niet samen een weekje op schoolreisje je blijft je hele leven lang met die gene verbonden.

07-01-2004, 20:41
ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je er zo vertseld van staat te kijken!!!!

Ik bedoel we hebben het hier notabene over MAROKAANSE jongens!!

ik zal je één advies geven en dat is wees NOOIT, maar dan ook NOOIT eerlijk voordat hij zijn handtekening onderin op het huwelijksakte heeft gezet. Speeletjes spelen, schijnheiligheid, liegen, verbergen etc,, etc. je mag het noemen wat je wilt.

Hoe kun je in godsnaam eerlijk gaan zeggen dat je dit en dat en zus en zo voor hem voelt. Sorry hoor, maar ze kappen daar op af

hou je gevolens voor je, koop geen kadootjes voor 'm, bel hem zo min mogelijk, toon nooit je jaloezie en houd je gevoelens voor je. en vooral in het begin NEEM NOOIT KADOOTJES AAN


en zo nu en dan ( een tijdje later) maak je tijdens bepaalde gesprekken die jullie voeren indirect duidelijk dat verloven en trouwen voor jou erg belangerijk zijn. A>U>B zeg daar niet bij dat je zoooo graaaag met heeeemmmmm wilt trouwen! Nogmaals marokanen kappen daar op af

doe je best zal ik zeggen Insallaah moge allah voor jou een lieve jongen in je leven brengen waar je LATER, dus als je getrouwd bent AL je gevoelens mee kunt delen.
laat hem maar zijn twijfels hebben over wat hij aan jou heeft en laat hem maar nadenken over

07-01-2004, 21:16

Citaat:
Origineel gepost door davila
ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je er zo vertseld van staat te kijken!!!!

Ik bedoel we hebben het hier notabene over MAROKAANSE jongens!!

ik zal je één advies geven en dat is wees NOOIT, maar dan ook NOOIT eerlijk voordat hij zijn handtekening onderin op het huwelijksakte heeft gezet. Speeletjes spelen, schijnheiligheid, liegen, verbergen etc,, etc. je mag het noemen wat je wilt.

Hoe kun je in godsnaam eerlijk gaan zeggen dat je dit en dat en zus en zo voor hem voelt. Sorry hoor, maar ze kappen daar op af

hou je gevolens voor je, koop geen kadootjes voor 'm, bel hem zo min mogelijk, toon nooit je jaloezie en houd je gevoelens voor je. en vooral in het begin NEEM NOOIT KADOOTJES AAN


en zo nu en dan ( een tijdje later) maak je tijdens bepaalde gesprekken die jullie voeren indirect duidelijk dat verloven en trouwen voor jou erg belangerijk zijn. A>U>B zeg daar niet bij dat je zoooo graaaag met heeeemmmmm wilt trouwen! Nogmaals marokanen kappen daar op af

doe je best zal ik zeggen Insallaah moge allah voor jou een lieve jongen in je leven brengen waar je LATER, dus als je getrouwd bent AL je gevoelens mee kunt delen.
laat hem maar zijn twijfels hebben over wat hij aan jou heeft en laat hem maar nadenken over
je zet wel die druk op die jongen alsof hij geen gevoel heeft, en alsof hij niet kapot kan gaan van het feit dat het meisje niks van haar gevoelens laat merken, alsof die jongen gewoon gepest en getart moet worden omdat hij toch maar "speelt"... nee meid, ik weet nu al dat jij geen geslaagde relatie zal kunnen hebben als je het op die manier zal doen !

en marokkaanse jongens zijn niet per se koud, het is alleen wat jij tegenkomt, en op straat worden jullie nou eenmaal meer aangesproken door de mindere jongens dan door de betere ! jij scheert echt allen over 1 fakkin KAM, met je "het zijn notabene MAROKKAANSE jongens"

kan nog zoveel meer zeggen maar dan wordt te lang

07-01-2004, 21:54
misschien moet je geen jongen maar een man zoeken ,eentje die uitgespeeld is(bedoel ik niet gelijk sexistisch)en weet wat hij wil in het leven en ook bereid is voor je te gaan.

07-01-2004, 23:29
Met mij mag je wel trouwen

08-01-2004, 18:46
Salam,
Ik ben helemaal niet eens met het feit dat alle Marokkaanse mannen koudbloedig en arrogant en gevoelloos zijn. In tegen deel mannen zijn ook maar mensen en kunnen vaak gevoeliger zijn dan vrouwen.
Ik ben er wel mee eens dat Marokkaanse mannen tegenwoordig minder snel met een meid willen trouwen, maar dat vind ik juist normaal, hallo ook mannen willen graag weten met wie zij straks hun leven gaan delen!! mannen zijn verstandiger en willen eerst echt weten of een meisje echt voor hun wat voelt of alleen maar uit is op trauwen!!
Trauwen is een zeer serieuse zaak, het is net of je een truitje moet uitkiezen die je over 20 jaar nog zou kunnen dragen en leuk blijft vinden!
Geloof me meid, zelfs mannen willen liefde en aandacht zien van een meisje, ook zei willen graag bemind worden, niet alleen wij(vrouwen)!!
Ik zou geen seconde twijfelen om mijn man(vriend) te vertellen wat ik voor hem voel en hoe veel hij voor mij waard is, want ik zou dat ook van hem willen wten!
En sinds wanneer is trouwen alleen maar een"huwlijksacte tekenen"????, Mensen wij leven in 2004,,WAKE UP!!....

Ik wens iedereen veel geluk!
Bye

08-01-2004, 19:02
Salaam aleikoum,

Bedankt ten eerste voor jullie reacties. Bij sommige kan ik me wel vinden en sommige ook weer niet. Waar ik een beetje van sta te kijken is dat sommige er meteen al vanuit gaan dat het een Marokkaanse jongen is. Het is geen Marokkaanse jongen wel een islamiet alhamdoelilah.

Ik heb niks met die jongen, maar inderdaad ik moet me niet druk maken. Enschallah zal allah sobghana wa taghala alle islamieten zegenen met een man/vrouw die er voor je zal zijn etc etc.

En Davila met sommige punten heb je wel gelijk, alleen ik ben niet goed in het verbergen van mijn gevoelens heb ik gemerkt. Moge allah sobghana wa taghala mij het geduld geven en moge ik toch niet iemand tegenkomen dan zal ik in principe toch nooit alleen zijn, Allah sobghana wa taghala is het belangrijkste!!!!

Soms kan ik mezelf wel voor me kop slaan om het feit dat ik me af en toe druk kan maken hierover.


Aleikoum salaam,

Melie1ena

08-01-2004, 19:15


denk je dan dan je gelukkig word met de eerste de beste te trouwen
jongens zijn eenmaal zo als het gaat over gevoelens uiten dat zit in hun
zo zijn ze opgevoed maar niet alemaal gelukkig ik zou zeggen praat met hem eerst als ie niks zegt dan dump hem dan heb je het gelijk achter de rug veel sterkte

08-01-2004, 20:38
gewoon trouwen met de eerste beste dan zie je wel waar je geluk ligt dame.
en de antwoord waarom jongens zo koud zijn ja wat moet ik zeggen het is een koud land he....
laterss

08-01-2004, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door melie1ena
Salaam aleikoum,

Ik word gek, kom je eindelijk iemand tegen die je leuk vind en dan krijg je dat...........................TFOE...

Hebben wij meisjes echt zo'n haast??
Heb iemand leren kennen een maandje of twee en weet niet wat ik ermee moet. Hij is zo lekker koel en heeft zoiets van 'ik zie het wel'.
Ik ben eerlijk en vertel hoe ik me voel en dan krijg je zo van 'wat wil je dat ik doe dan' YARAB!!!!!!!

Ik kan dit niet langer volhouden ik ben niet gemaakt voor spelletjes, ik ben een persoon met gevoelens en geloof in Allah sobghana wa taghala. Heb het gevoel dat juist de mensen die spelletjes spelen eindigen met een goede jongen/meisje.

Het enige wat ik wil is iemand die me begrijpt, iemand die er voor me is, iemand die kan begrijpen hoe ik me voel, iemand die ook in allah sobghana wa taghala gelooft.

Ik ga gewoon met de eerste de beste jojo trouwen die me hand weer komt vragen...................I've had it!!!!

Aleikoum salaam,

melie1ena (maghandie zhar)
Hey,

Niet doen. Wacht geduldig af!

Als er iets is voorbestemd dan IS het voorbestemd maar vergooi je leven zomaar niet. Het zou te stom zijn.

LIFE IS TOO SHORT & PRECOUIS!!!

Liefde is zoals een vlindertje, het komt spontaan op jouw schouder zitten! Onthoud dit. Nog iets zoek niet naar de liefde want dan ist toch maar een geforceerd gedoe maar laat ze jou zoeken. Dan ben je dubbel zo verrast, is ze voorbestemd en inchallah ben je gelukkig.

Be happy and positive, girlie

Hierbij wens 'k jou héél veel liefde en geduld!!!

take care, dear

ciao, k xxx