Bekijk volle/desktop versie : vriendinnen...



Pagina's : [1] 2

13-06-2008, 23:56
vriendinnen... bijna allemaal getrouwd. en ik blijf nog over.
Elhamdoelilah, tof zo tussen getrouwde meisjes zitte!
Gegarandeerd dat de zonden verminderen, soebhanAllah!

14-06-2008, 01:13


Hoe bedoel je zonden verminderen??!!

14-06-2008, 14:14
snap hem niet helemaal, wat heeft het te maken met wel of niet getrouwd zijn en zondes plegen

14-06-2008, 14:28
Is toch vrij logisch. Ik denk dat als je met een paar meisjes (ongetrouwd) ze allemaal schreeuwen hard praten aandacht trekken in de stad.

Als ze getrouwd zijn houden ze zich koest en rustig (over het algemeen natuurlijk)

14-06-2008, 14:43



Citaat door mojack:
Is toch vrij logisch. Ik denk dat als je met een paar meisjes (ongetrouwd) ze allemaal schreeuwen hard praten aandacht trekken in de stad.

Als ze getrouwd zijn houden ze zich koest en rustig (over het algemeen natuurlijk)




Meiden die wild zijn, zullen na het huwelijk ook wild zijn.
En meiden die voor het huwelijk rustig zijn zullen na het huwelijk ook rustig zijn.

Heeft er niks mee te maken.

En als je verkeerde vrienden hebt kan je alsnog jezelf zijn en rustig blijven.. Je hoeft niet meteen een wilde beest te worden.

14-06-2008, 16:49

Citaat door Machi_Hs0ma:


Meiden die wild zijn, zullen na het huwelijk ook wild zijn.
En meiden die voor het huwelijk rustig zijn zullen na het huwelijk ook rustig zijn.

Heeft er niks mee te maken.

En als je verkeerde vrienden hebt kan je alsnog jezelf zijn en rustig blijven.. Je hoeft niet meteen een wilde beest te worden.


Wat een nonsens. het is toch een feit dat wanneer men trouwt over het algemeen toe is aan een nieuwe grote stap in een nieuw leven.

Weet je wel gezin huisje boompje beestje. En je gaat me niet zeggen dat de meiden of heren dan geen spat veranderen. En als we zouden zeggen eens een dief altijd een dief. Je gaat me toch niet zeggen dat eens een kafir altijd een kafir bljft. Hoeveel kafir zijn er moslim geworden en velen moslims voorbij gelopen wat betreft praktiseren.

Dus wat je zegt slaat nergens op bro.

Take care

14-06-2008, 17:00

Citaat door mojack:
Wat een nonsens. het is toch een feit dat wanneer men trouwt over het algemeen toe is aan een nieuwe grote stap in een nieuw leven.

Weet je wel gezin huisje boompje beestje. En je gaat me niet zeggen dat de meiden of heren dan geen spat veranderen. En als we zouden zeggen eens een dief altijd een dief. Je gaat me toch niet zeggen dat eens een kafir altijd een kafir bljft. Hoeveel kafir zijn er moslim geworden en velen moslims voorbij gelopen wat betreft praktiseren.

Dus wat je zegt slaat nergens op bro.

Take care

Juist ben ik met jou eens, maar ik vat topicstarter niet! Ze3ma omdat je met getrouwde meiden omgaat zul je geen zondes meer plegen Denk dat dat geheel aan jou zelf ligt niet aan de andere meiden of heb ik t mis

14-06-2008, 17:05

Citaat door mojack:
Wat een nonsens. het is toch een feit dat wanneer men trouwt over het algemeen toe is aan een nieuwe grote stap in een nieuw leven.

Weet je wel gezin huisje boompje beestje. En je gaat me niet zeggen dat de meiden of heren dan geen spat veranderen. En als we zouden zeggen eens een dief altijd een dief. Je gaat me toch niet zeggen dat eens een kafir altijd een kafir bljft. Hoeveel kafir zijn er moslim geworden en velen moslims voorbij gelopen wat betreft praktiseren.

Dus wat je zegt slaat nergens op bro.

Take care


Maar die zal dan wel voor het huwelijk veranderd zijn richting de juiste pad.. Maar ken genoeg die gewoon nog niet volwassen genoeg zijn.

Ikoun algair, ik snap je punt nu jij de mijne nog

14-06-2008, 21:37

Citaat door Machi_Hs0ma:
Maar die zal dan wel voor het huwelijk veranderd zijn richting de juiste pad.. Maar ken genoeg die gewoon nog niet volwassen genoeg zijn.

Ikoun algair, ik snap je punt nu jij de mijne nog


hahahah gair insha allah. Ik snap jou ook weeeeeeeeeeeel hoor hahaha,

Maar bro je doet het samen. j doet iets met een intentie en uiteindelijk is daar jouw huwelijkspartner/ echtgenoot die jou kan helpen.

Dus met de JUISTE wil

14-06-2008, 22:32

Citaat door ringetje2:
Juist ben ik met jou eens, maar ik vat topicstarter niet! Ze3ma omdat je met getrouwde meiden omgaat zul je geen zondes meer plegen Denk dat dat geheel aan jou zelf ligt niet aan de andere meiden of heb ik t mis


Dat zegt ze niet, het is niet mogelijk om geen zonden te maken.

Ze zegt alleen dat de zonden zullen afnemen. En het is ook waar omdat deze dames zich met hele anderen dingen bezig houden. Om maar een voorbeeld te noemen: als een jongen hun versiert dan gaan ze niet met hem blijven kletsen etc. dus grote kans dat zij dan ook doorloopt. Maar als het niet getrouwde dames zijn dan zou er misschien wel 1 zijn die denkt hmm wel leuke jongen effe kijken . kapich

15-06-2008, 00:06

Citaat door mojack:
Wat een nonsens. het is toch een feit dat wanneer men trouwt over het algemeen toe is aan een nieuwe grote stap in een nieuw leven.

Weet je wel gezin huisje boompje beestje. En je gaat me niet zeggen dat de meiden of heren dan geen spat veranderen. En als we zouden zeggen eens een dief altijd een dief. Je gaat me toch niet zeggen dat eens een kafir altijd een kafir bljft. Hoeveel kafir zijn er moslim geworden en velen moslims voorbij gelopen wat betreft praktiseren.

Dus wat je zegt slaat nergens op bro.

Take care


Salaam oe alaikoem,

Ik denk wel dat deze broeder gelijk heeft, ik zie het voornamelijk in de moskee, normaal als er groepjes 'zusters' bijelkaar kwamen was het veel gelach en hard gepraat, ook buiten op straat, en als nu er een aantal getrouwd zijn is dat stukken minder geworden, ik denk dat je dan beseft dat je niet meer zo 'opvallend'kan en mag doen.

Maar aan de andere kant ligt het ook wel aan de zuster zelf.
Maar broeders kunnen ook zo zijn hoor haha

15-06-2008, 04:09
Mijn zusters. Het is een feit dat wanneer ik met mijn zusters ben die getrouwd zijn het er veel rustiger aan toe gaat. En als ik met ongetrouwde zusters stap kan het soms wat aan de luide kant zijn. Ookal is dit niet het juiste gedrag, meisjes letten er nu eenmaal meer op als je getrouwd bent. En ik heb ervaring met zulke meisjes. En ben elhamdoelilah dat ik ze als mijn vriendinnen heb, want nu zal ik het gewoon gaan worden om me gedeisder te houden. Wat islamietisch dus het beste is.

15-06-2008, 04:12


ik praat niet constant over jongens, we praten rustiger op straat. We gaan niet meer laat op stap... enz. geloof mij zuster. het is echt een feit wat ik zeg

15-06-2008, 04:13

Citaat door mojack:
Is toch vrij logisch. Ik denk dat als je met een paar meisjes (ongetrouwd) ze allemaal schreeuwen hard praten aandacht trekken in de stad.

Als ze getrouwd zijn houden ze zich koest en rustig (over het algemeen natuurlijk)

je begrijpt me

15-06-2008, 04:15

Citaat door ringetje2:
Juist ben ik met jou eens, maar ik vat topicstarter niet! Ze3ma omdat je met getrouwde meiden omgaat zul je geen zondes meer plegen Denk dat dat geheel aan jou zelf ligt niet aan de andere meiden of heb ik t mis


nee zonden pleeg je zo en zo bewust en onbewust( moge Allah ons hiervoor vergeven) maar je wordt gewoon vele rustiger als je constant omgeven wordt door meiden die getrouwd zijn. Ik vind het persoonlijk heel positief.

Pagina's : [1] 2