Bekijk volle/desktop versie : Studie Weet jij al welke studie je wilt gaan volgen?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22

08-02-2004, 13:44
Dank je wel Just me

08-02-2004, 17:47


Whahahahahaa yah hep gelezen op het laatste.....! berbertje00

08-02-2004, 18:09

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimagek
Whahahahahaa yah hep gelezen op het laatste.....! berbertje00
Ik zie het

08-02-2004, 20:06
ik doe nu de vooropleiding consumptief(horeca),

wat ik later wil hebben is een marokkaans/arabisch catering/trateur bederijf hebben...droom, droom, droom, droom, droom, emsoem..

maar ik moet hier voor dan zeg maar zo 4 jaar over doen...:schok:
MOOOI NIET, ik ga gewoon mangement doen op niveau 3! en dan ga ik volgendjaar rond deze tijd dan ben ik 18 de opleiding aov catering doen is een thuisopleiding van 1 jaar en ik die jaar leer je een bestemingsplanmaken, bla, bla, bla!!! en na die jaar als je je examen hebt gehaald helpen ze je bij de bank voor een lening bla, bla, bla en dan kan ik al op mijn 19e beginnen

=emsoem=

08-02-2004, 23:35


ik wil iets met de wedding planner doe ik volg nu een opleiding handel& administratie als het niet lukt kan ik altijd dat andere nog doen

09-02-2004, 14:30
ik doe mbo mode kleding ontwerpster niveau3 laaste jaar maar nog langniettt ik moet weer twee jaar zitten niveau 4
dan ben ik echt klaaarrr
maaaaarr
weeet niet of ikdie ga doennn ik denk inchallah effe werken voor een jaar sparen sparen en dan mijn eigen zaak openen iets met kleding en accessoires en bruidskleding maaar helaas niet in ned
inchallah in algerije en hierr verkopen inchallah komen onze dromen uittt
en meiden en jongenss maak je droom waar en als je niett doen komt ei nooit uit je moet hem waar maken straks heb je spijt dat je het niet gedaan hebtt

dat is hety een beetje
inchallah allah met ons en maakt onze wegen goed

asalaam alikoun warahamato allah

11-02-2004, 16:13
Ik denk dat ik BANK EN VERZEKERINGWEZEN ga kiezen zit iemand op die opleiding is die opleiding leuk"????????????

11-02-2004, 22:47
Nou ik voel me net als iedereen vereerd,maar ik volg al een hele goed en pittige studie,ik doe namelijk de SPH(sociaal pedagogische mederwerkster)op de haagsche hoge school,en zit nu in mijn 2de jaar,en wil ernaast ook een cursus bij de politie gaan volgen,ben er al bezig mee en het gaat erg goed.

13-02-2004, 00:10
volgens verwachtingen gaat het over enkele jaren veel beter met de ict markt als nu.. zelf ben ik nu een laatste jaar MBo ICT patient ( App. Ontw.)

14-02-2004, 15:32

Citaat:
Origineel gepost door obl_for_ever
WTF MIJN NAAAMMMMMMM

hahah, nou ik doe 4 vwo met NG en insha'allah geneeskunde studeren om huisarts te worden. Maar het duurt LANGGGGGG. Ik wil gewoon een goede studie, maar wel goed verdienen. Ik kon wel economie doen(waar ik ook best goed in ben), maar dacht weer van als ik arts zou kunnen worden dan zou dat perfect zijn.

Het maakt mij niet zoveel uit. Mijn vader zegt altijd: "Waldie het maakt niks uit wat je studeert, als het maar een zware(hoge) opleiding is".

Dus ik zie wel. Misschien word ik wel advocaat. Maar mijn hart ligt bij Bin Laden. Misschien sta ik volgend jaar in de kranten. Marokkaan blaast zich zelf op in het Witte Huis. Bush en vrouw zijn dood.

YEAYEAYEAYEYAEYEYEYAYE!!!

Maar als Marokkaan, moet ik snel geld verdienen. Elk jaar vraagt mijn famillie weer in marokko, wanneer kom je nou met die BMW of MErcedes.

Kan iemand me helpen met een opleiding die ik nog meer kan doen. Weet er eigenlijk niet zo veel van(die opleidingen dan)

Beslamma
echt iemand die van het vwo komt he! vindt je ook niet

=emsoem=

14-02-2004, 15:39
hoi hoi,
heb je het tegen mij meid,want ik gebruik rehaam als nick.
het is maar een vraagje
goed gedaan hoor ik had zoiets nodig,want ik twijfelde over de opleiding die ik ga doen

14-02-2004, 21:52
ik zin in me laatste jaar van de mbo,doe de spw, was helemaal niet mijn eerste keuze, maar tis toch voor mij, nu moet ik een keuze maken, of ik de pabo wil doen, of de hulpverlening wil doen, of gewoon stoppen en werken met me diploma als onderwijsassistente, 1 ding weet ik zeker stoppen wil ik niet, dus wordt een moeilijke keuze vind ze beide leuk

14-02-2004, 22:25



Citaat:
Origineel gepost door Zint_Oujda
xxxx u soesoe jij studeer tog ook geneeskunde bij mij op de UNI nouw dan wat doe je nu stoer :S
grappenmaakster

aan je schrijfkunsten te zien, zit je niet op de uni. Zint_oujda!!!

15-02-2004, 10:59
Heey Yustme, Ik Weet Al Wat ik Ga Doen, Ik Ga Namelijk Frans Laten Zakken En Wiskunde Kiezen..Wiskunde Heb Ik Echt Nodig Ik Zit Namelijk op Een Handel School En Wil Beslist Iets Doen Met Handel..( Een Winkel Voor Bruidskledij Ofzo..Lijkt Me Heel Erg leuk! Dus Dan Bedoel ik Een Negaffa Zijn.. ) Anywayz..Ik Doe Al Veel Beter Me Best Bij Wiskunde, Het Gaat El hamdolilah Al Heel Erg Vooruit...Ik ben Van Plan Om Na De 4de Een Visagiste Opleiding Te Volgen Om Aan Alle Eisen Van Een Negaffa Te Voldoen...Maar ik heb Eerlijk Gezegd 1 Probleem...Van Jongs Af Aan Wil Ik Iets Met rechten Doen, En handel en rechten Komt Niet Met Elkaar Overeen...Dus Ik Moet Wel 1 keuze Gemaakt Hebben Voordat Ik Naar de MBO Ga, Het Zou Makkelijker Geweest Zijn Als Ik Een Moeilijke Keuze Had Tussen iets Wat Meer op Elkaar lijkt, Rechten En handel Verschilt Heel Erg Veel Van Elkaar..Dus Ik Zit Nog Na Te Denken..Ik denk Namelijk Niet Dat ik Mijn Hele Leven Lang een Negaffa Kan Zijn, En Als Ik Iets Met rechten Doe Dan Kan Ik Verder Studeren Tot Iets Hoogs...Dus Kan Ik Me Hele Leven Lang Als Een Politicus Of Wat Dan ook Gaan Werken..Ik Ga Nu Je Raad opvolgen En Hoop dat ik Daarmee Ver kom..Thx!!

15-02-2004, 11:31
By The Way..Goede Topic..Iedereen Voelt Zich Nu Aangesproken..

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22