Bekijk volle/desktop versie : Grégory Coupet laat geen goal door



13-06-2008, 17:36
1 van de beste keepers van de wereld. nederland krijgt geen bal in het doel.

http://youtube.com/watch?v=

13-06-2008, 18:19


je was wel blij he toen zwitserland de 1-0 scoorde eerlijk

13-06-2008, 18:24
Gregory Toupet verbleekt bij Edwin van de Sar. Wel eerlijk zijn pikkie..

13-06-2008, 18:25

Citaat door To3rk:
je was wel blij he toen zwitserland de 1-0 scoorde eerlijk


Wat dacht jij toen Hakan Yakin scoorde? TeringTurk? want dat dacht ik wel

13-06-2008, 18:27



Citaat door Elcabron:
Gregory Toupet verbleekt bij Edwin van de Sar. Wel eerlijk zijn pikkie..

zeker niet coupet is 1 van de beste keepers van de wereld waar onder ook van de sar.

13-06-2008, 18:29

Citaat door To3rk:
je was wel blij he toen zwitserland de 1-0 scoorde eerlijk

Yep, maar dat was pas na de wedstrijd. Nadat alle Turken zich lomp gingen gedragen en overmoedig werden.

We gunnen jullie 't altijd, maar jullie weten op één of andere manier tóch jullie krediet bij ons te verspelen .

13-06-2008, 18:45

Citaat door Elcabron:
Wat dacht jij toen Hakan Yakin scoorde? TeringTurk? want dat dacht ik wel


gedraag je een beetje

13-06-2008, 18:46

Citaat door Prodigy:
Yep, maar dat was pas na de wedstrijd. Nadat alle Turken zich lomp gingen gedragen en overmoedig werden.

We gunnen jullie 't altijd, maar jullie weten op één of andere manier tóch jullie krediet bij ons te verspelen .


Eerst eens even zien dat jullie het ons gunnen en niet zomaar dingen gaan verzinnen liegen mag niet op vrijdag want dan ga je naar de moskee om vergevenis vragen

13-06-2008, 18:50

Citaat door To3rk:
gedraag je een beetje


Hoe bedoel je? Ik was voor Turkije hoor. Ik was dan ook zeer gefrusteerd toen notabene een Turk scoorde.

13-06-2008, 18:51
Jah luckygoal gewoon hij was zelf ook niet blij toen die had gescoord

13-06-2008, 19:06

Citaat door To3rk:
Eerst eens even zien dat jullie het ons gunnen en niet zomaar dingen gaan verzinnen liegen mag niet op vrijdag want dan ga je naar de moskee om vergevenis vragen

Ik hoef 't je niet te laten zien. En jij bent de laatste die hier mag praten over vrijdaggebed. Mensen uitmaken voor "kutmoslims" .
Stagfirollah.

13-06-2008, 19:10

Citaat door To3rk:
Eerst eens even zien dat jullie het ons gunnen en niet zomaar dingen gaan verzinnen liegen mag niet op vrijdag want dan ga je naar de moskee om vergevenis vragen

liegen mag altijd niet en niet alleen maar op vrijdag abi

en wat betreft gunnen laat ik jou zeggen dat ik na de wedstrijd heel blij was en mijn pa ook en heb meteen mijn turks vrienden en colleg`s gebeld

Citaat door Prodigy:
Ik hoef 't je niet te laten zien. En jij bent de laatste die hier mag praten over vrijdaggebed. Mensen uitmaken voor "kutmoslims" .
Stagfirollah.