Bekijk volle/desktop versie : meisje van 14 die het niet meer ziet zitten



13-06-2008, 17:25
Echt gebeurt. Het meisje wil anoniem blijfen daarom heb ik andere namen gerbuikt. Dus dit zijn niet de echte namen.

asma: ( meisje dat word gepest ) ik gerbuik haar in het verhaal met IK

petra, suzanne , rik , simon, joyce, dominique, robinna zijn klasgenootjes

Moeder
siham


Na de lange zomervakantie moet asma weer naar school toe.

Moeder: asma opstaan!!! je moet weer naar school!!!
Asma: ja ik kom

Ze kleed zich aan doet haar hoofd doek om en gaat naar beneden

Moeder: hier ik heb ontbijd voor je gemaakt. Daarna moet je gelijk door
Asma: ja oke
Moeder: heb je er een beetje zin in?
Asma: ja hoor dan kan ik iedereen weer zien ( ze liegt tegen haar moeder maar ze wilt haar moeder geen pijn doen. ZE MOEST IS WETEN )

asma pakt haar school tas en fietst naar school.

en dan opeens hoort ze achetr haar

HE KUT MAROKKAAN!!

asma's hart sloeg een paar slagen over.

Dat is een bekende stem..............................

13-06-2008, 17:50


dat waren petra en suzanne. Haar klasgenootjes die haar al een tijdje pesten.

Asma negeerd hun.

dat komt even goed uit zegt petra tegen suzanne. Me band is lek aan het worden en ik heb een nieuwe fietst nodig.

Ze gooit haar fiets neer en geeft asma een harde duw. ze komt met een harde smak tegen de grond aan. suzanne geeft amsa nog een trap in haar buik. Petra pakt haar fiets en fietst er mee weg. Dat zal je leren kk marokkaan.
Asma ligt op de grond. Ze geeft geen reactie terug. en heeft haar ogen gesloten.

13-06-2008, 18:05
is dit waargebeurd?

13-06-2008, 18:07
ja niet helemaal...

13-06-2008, 18:20


toen asma haar ogen opende voelde ze een enorme steek in haar hoofd. ze voelde aan haar hoofd. Er zat bloed op haar hoofddoek. ze probeerde rustig op te staan. Maar het ging allemaal met moeite. Wat moest ze nou doen ze is het midden of nowhere. haar huis is te ver lopen en zo kan ik niet naar school toe gaan. ze besloot har moeder te bellen. Dit deed ze met moeite omdat, haar moeder niks af weet dat ze gediscrimineerd word op school. Ze is de enigste meisje met hoofd doek en zowat de enigste allochtoon. ze op een klein schooltje in een kleine stad. toen ze haar mobiel wou pakken om haar moeder te bellen zat hij niet meer in haar zak.
Oh nee he dat ook nog is. toen zag ze pas dat haar rug tas open was en dat al haar spullen er uit zijn gegooit. toen begon ze te huilen. Want, in har rugtas zat geld in waarmee ze een kadootje voor haar moeder mee wou kopen. Ze heeft er een paar maanden hard voor gewerkt bij een meneer thuis. ze helpt met he huishouden. Haar moeder weet hier niets van af. asma zegt dan tegen haar moeder dat ze bij vriedinnentjes aan het spellen is. ze werkt al een tijdje zonder dat haar moeder het weet want, ze hebben het niet zo breed thuis. Een paar jaar geleden is haar vader overleden en die had nog heel veel schulden staan van alles en nog wat. Dus asma haar moeder moest alle schulden betalen. toen waren ze blut. En nu heeft asma heel hard gewerkt om iets terug te doen voor haar moeder die altijd voor haar klaarstaat ook in moeilijke tijden. En nu is het geld weg!!!

13-06-2008, 18:21
Welke Marokkaan kan nou niet die kaasjes aan? Gewoon hard aan pakken. Maar ja Nieuwe Fan,Ga verder!

13-06-2008, 20:03

Citaat door ko0kaa:
Welke Marokkaan kan nou niet die kaasjes aan? Gewoon hard aan pakken. Maar ja Nieuwe Fan,Ga verder!

Dit dacht ik nou net ook
Maarjaahh upupupup