Bekijk volle/desktop versie : wat moet ik trakteren voor op de creche?



12-06-2008, 22:52
salam aleikom he meiden,

hebben jullie creative leuke idee om voor mijn kindje leuke traktaties te maken voor op de creche uit te delen, als alle andere kindjes jarig zijn hebben ze ook hele leuke dingen dus zou graag adviezen hebben, kindjes van 1 tot 2,5 zeg maar

12-06-2008, 23:00


je kan een fruittaart maken..................alle fruit in stukjes snijden en zelf een taart creeeren...............dat gaat dan rond tot t op is, kinderen pakken stukje voor stukje..........of de leidster geeft t aan ze.

je kan ook verschillende stukjes fruit aan een sate stokje doen...............voor de oudere kinderen en de kleintje danoontjes geven.

ik had zooooooooooooo veel ideeen maar allemaal vergeten...........in iedergeval werk veel met fruit...........

12-06-2008, 23:01
Vette friet met veel mayo.

12-06-2008, 23:05
ik werk zelf in een kdv, ik zou je advieseren om niet teveel snoep te geven.
wij leidsters vinden wij jammer dat ouders snoepjes die vaak niet eens geschikt zijn voor die leeftijd.

wat ik zelf vroeger had gedaan voor mijn dochter:
kleine danoontje, een kinderkoek( liga of je hebt van die konijntjes koekje voor kinderen...) en een bellenblaas( weet ik krijgen de kids vaak maar het blijft leuk) , alle 3 dingen ingepakt in transparant kado folie, en in een maandje gedaan.

13-06-2008, 08:51


Ik ben een beker vol yogertrozijntjes met rietjes vastgemaakt aan een ballon (luchtballon)

Verder bij de Action voor elke kindje een tandenborstel setje gekocht a 1euro

En een danoontje voor elk kindje met een Nijntje koekje erbij

13-06-2008, 09:02

Citaat door kjamila:
ik werk zelf in een kdv, ik zou je advieseren om niet teveel snoep te geven.
wij leidsters vinden wij jammer dat ouders snoepjes die vaak niet eens geschikt zijn voor die leeftijd.

wat ik zelf vroeger had gedaan voor mijn dochter:
kleine danoontje, een kinderkoek( liga of je hebt van die konijntjes koekje voor kinderen...) en een bellenblaas( weet ik krijgen de kids vaak maar het blijft leuk) , alle 3 dingen ingepakt in transparant kado folie, en in een maandje gedaan.



ja inderdaad dat zijn leuke ideetjes..

13-06-2008, 09:08
http://www.peuterplace.nl/traktaties.htm#AFSCHEIDPEUTERSPEELZAAL

13-06-2008, 09:19
Mijn schoonzusje haar zoontje is afgelopen week 1 geworden.
Ze had bij Action een kleine zandspeeltjes gehaald en uitgedeelt.
Emmertje met schep enzo, heel schattig!

Met rozijnen en chips dacht ik!

15-06-2008, 19:00
ik zal maar eens bij de action langs gaan !! want hoor het winkeltje action hier vaak vallen, dan zal ik een belleblaas doen zakjes chips fruithapje/danone koekje en een speeltke ofzo

15-06-2008, 19:05
Het is leuk om van die plastic bekertjes te halen voor kinderen(voor meisjes met prinsessen print en voor jongens een stoere print). In de bekers kun je dan, zoals Kjamila aangeeft wat gezondere dingen instoppen en dan met doorzichtig folie eromheen en het vastmaken met lint van verschillende kleurtjes.


Succes.

15-06-2008, 19:06

Citaat door Bintu_Qahtan:
Het is leuk om van die plastic bekertjes te halen voor kinderen(voor meisjes met prinsessen print en voor jongens een stoere print). In de bekers kun je dan, zoals Kjamila aangeeft wat gezondere dingen instoppen en dan met doorzichtig folie eromheen en het vastmaken met lint van verschillende kleurtjes.


Succes.


dat lijkt me ook wat!! ik ga even rond de action en dan kijken wat er te halen valt, en dan kom ik tot een besluit!! een bekertje vullen met gezond.

en of iets anders

15-06-2008, 19:08

Citaat door chebba1940:
dat lijkt me ook wat!! ik ga even rond de action en dan kijken wat er te halen valt, en dan kom ik tot een besluit!! een bekertje vullen met gezond.

en of iets anders



Ja, bij action slaag je zeker wel en wij hadden die plastic bekers ook bij de action gehaald. Hou ons op de hoogte wat je precies gaat maken als je wilt.


15-06-2008, 19:19



Citaat door Bintu_Qahtan:
Ja, bij action slaag je zeker wel en wij hadden die plastic bekers ook bij de action gehaald. Hou ons op de hoogte wat je precies gaat maken als je wilt.




ja insallah!! ik zal kijken en het resultaat aan jullie doorgeven