Bekijk volle/desktop versie : Top 5 meest romantische films aller tijden!!!



12-06-2008, 18:48
ik begin wel......


1- Sleepless in Seatlle

2-Titanic

3-kate and leopold

4-Umrao Jaan/Babul/Devdas

5-Casanova



Dat zijn mijn meest 'ik wil weg dromen' films


nu jullie

12-06-2008, 18:49


ooooh and last but not least

pretty woman

12-06-2008, 18:50
Nottinghill

12-06-2008, 18:51

Citaat door Sunshine_h:
Nottinghill



lees onderwerp titel TOP 5

12-06-2008, 18:52


1 Titanic
2 the notebook
3 pretty woman
4 P.s I love you
5 Armegeddon

12-06-2008, 18:57

Citaat door LellaMarrakchia:
1 Titanic
2 the notebook
3 pretty woman
4 P.s I love you
5 Armegeddon



The notebook waar gaat die over

12-06-2008, 18:58
titanic
notebook
Shakespeare in love

12-06-2008, 19:03

Citaat door choco2:
The notebook waar gaat die over


heb het even voor je opgezocht


De film gaat over een jong meisje (Allie Hamilton) uit een rijke familie. Tijdens een vakantie met haar ouders, ontmoet ze de knappe Noah Calhoun.
Noah ziet Allie wel zitten, maar andersom is dat niet het geval. Maar Noah is een volhouder en zoekt haar net zolang op tot ze een keer uit gaan.
Al snel is Allie ook verliefd op Noah en het wordt een zomer om nooit te vergeten.
De ouders van Allie merken ook dat hun dochter gek is op een jongen. Wanneer ze er achter komen dat hij uit een arbeidersfamilie komt en geen cent te makken heeft, willen ze dat er zo snel mogelijk een einde komt aan de relatie tussen de twee.
Wanneer de zomer ten einde is, verliezen ze elkaar uit het oog en daar zijn Allie's ouders erg blij mee. Beiden gaan verder met hun leven.
Als de oorlog uit breekt gaat Allie werken in een hospitaal waar ze de gewonde militairen verzorgd. Daar ontmoet ze Lon. Het is een jongen uit een rijke familie, dus haar ouders keuren hun relatie al snel goed.
Wanneer ze trouwplannen hebben, zijn Allie's ouders uiteraard in hun nopjes. Lon is een goede partij voor hun dochter.
Zoals zoveel mensen doen op een belangrijk punt in hun leven, neemt ook Allie haar leven onder de loep. Ze denkt terug aan de vakantie in Seabrook en haar geliefde Noah.
Mensen maken hun herinneringen toch altijd mooier dan het in werkelijkheid was…. Ze moet weten of dat ook voor de tijd met Noah geldt. Ze gaat voor een paar dagen naar Seabrook om Noah op te zoeken.
Zal haar liefde voor Noah echt over zijn of koestert ze nog steeds gevoelens voor hem?

12-06-2008, 19:05

Citaat door LellaMarrakchia:
heb het even voor je opgezocht


De film gaat over een jong meisje (Allie Hamilton) uit een rijke familie. Tijdens een vakantie met haar ouders, ontmoet ze de knappe Noah Calhoun.
Noah ziet Allie wel zitten, maar andersom is dat niet het geval. Maar Noah is een volhouder en zoekt haar net zolang op tot ze een keer uit gaan.
Al snel is Allie ook verliefd op Noah en het wordt een zomer om nooit te vergeten.
De ouders van Allie merken ook dat hun dochter gek is op een jongen. Wanneer ze er achter komen dat hij uit een arbeidersfamilie komt en geen cent te makken heeft, willen ze dat er zo snel mogelijk een einde komt aan de relatie tussen de twee.
Wanneer de zomer ten einde is, verliezen ze elkaar uit het oog en daar zijn Allie's ouders erg blij mee. Beiden gaan verder met hun leven.
Als de oorlog uit breekt gaat Allie werken in een hospitaal waar ze de gewonde militairen verzorgd. Daar ontmoet ze Lon. Het is een jongen uit een rijke familie, dus haar ouders keuren hun relatie al snel goed.
Wanneer ze trouwplannen hebben, zijn Allie's ouders uiteraard in hun nopjes. Lon is een goede partij voor hun dochter.
Zoals zoveel mensen doen op een belangrijk punt in hun leven, neemt ook Allie haar leven onder de loep. Ze denkt terug aan de vakantie in Seabrook en haar geliefde Noah.
Mensen maken hun herinneringen toch altijd mooier dan het in werkelijkheid was…. Ze moet weten of dat ook voor de tijd met Noah geldt. Ze gaat voor een paar dagen naar Seabrook om Noah op te zoeken.
Zal haar liefde voor Noah echt over zijn of koestert ze nog steeds gevoelens voor hem?



Oh je hebt me nieuwsgierig gemaakt hoe loopt de film af

12-06-2008, 19:07

Citaat door choco2:
Oh je hebt me nieuwsgierig gemaakt hoe loopt de film af


Dat ga ik niet zeggen je woont een beetje TE ver van mij vandaan anders had ik je hem zo uitgeleend

maar huren/kopen is echt de moeite waard!!!!!

12-06-2008, 19:11

Citaat door LellaMarrakchia:
Dat ga ik niet zeggen je woont een beetje TE ver van mij vandaan anders had ik je hem zo uitgeleend

maar huren/kopen is echt de moeite waard!!!!!



Stommerd maar je hebt gelijk ik ga dan even kijken hoe of wt

thank you

12-06-2008, 20:30
1. Armageddon
2. Chocolate
3. My best friends wedding
4. Pearl Harbor
5. Moulin rouge

12-06-2008, 20:55


1 The Frensh Kiss
2 Legands of the Fall
3 You've got mail
4 Home sweet Alabama
5 The Notebook

12-06-2008, 21:08

Citaat door roumaisa:
1 The Frensh Kiss
2 Legands of the Fall
3 You've got mail
4 Home sweet Alabama
5 The Notebook


en niet te vergeten Dying Young, film is nu bezig. Ik heb voorstukjes gezien en ik kreeg echt kippevel