Bekijk volle/desktop versie : relaties Ups en Downs...



12-06-2008, 16:08
Als je een gezond huwelijk/relatie heb dan hoor je uiteraard meer Ups dan downs te hebben binnen een huwelijk/relatie..

In mijn geval zijn er tot heden gelukkig meer Upsdan Downs ....

Hoe zit dat bij jullie? en stel jullie zitten even niet zo goed in het huwelijk
wat doen jullue hier aan om je huwelijk weer op te peppen?

en wat zijn voor jullie down situatie s ?

12-06-2008, 16:11


Iedereen heeft deze...

De kunst is om het geen sleur te laten worden en elkaar te blijven verrassen, ook al is het met iets wat geen geld kost. Dit zij meestel de leukste verrassingen

Verder is elke relatie uniek en vraagt deze ook een andere soort insteek, aandacht en inlevingsvermogen van beide kanten.

Verwacht verder niet al teveel van je partner maar focus je meer op hetgeen wat hij/zij wel goed kan en wat je waardeert; nobody's perfect

En een relatie is net een mooie tuin..die moet je blijven verzorgen en tijdig het onkruid wieden....

12-06-2008, 16:19

Citaat door Sara7a:
Iedereen heeft deze...

De kunst is om het geen sleur te laten worden en elkaar te blijven verrassen, ook al is het met iets wat geen geld kost. Dit zij meestel de leukste verrassingen

Verder is elke relatie uniek en vraagt deze ook een andere soort insteek, aandacht en inlevingsvermogen van beide kanten.

Verwacht verder niet al teveel van je partner maar focus je meer op hetgeen wat hij/zij wel goed kan en wat je waardeert; nobody's perfect

En een relatie is net een mooie tuin..die moet je blijven verzorgen en tijdig het onkruid wieden....



Heel mooi verwoord. Niks aan toe te voegen

12-06-2008, 16:38

Citaat door chamal:
Heel mooi verwoord. Niks aan toe te voegen


Ik ga me eigen columms schrijven.....


12-06-2008, 16:48



Citaat door Sara7a:
Ik ga me eigen columms schrijven.....




Doen! Altijd leuk. Ik zal ze in ieder geval lezen