Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Rue du brabant in Belgie.



12-06-2008, 15:36
Is het hier leuk om te winkelen? Wat kun je er zoal allemaal treffen?

Kan iemand mij ook vertellen hoe ik vanuit Nederland met de trein in Belgie terecht kom? In brussel, rue du brabant om precies te zijn. Is het ver vanaf het station? En hoeveel de kosten zijn?

Jullie zouden me enorm helpen bij het antwoorden van deze vragen!!


12-06-2008, 15:43


Ik vind het leuk om af en toe eens te doen, maar het is al van januari geleden dat ik daar nog ben geweest. Je kan er zowel kledij vinden, als winkels met kaftans en zo, en dan nog veel winkeltjes met vanalles en nog wat (decoratie,...).
Ik kom zelf uit Belgie dus wat het kost aan vervoer en zo weet ik niet, wel moet je afstappen in Brussel-Noord (La gare Du Nord) en als je het station uitloopt aan de achterkant (naast spoor 12 heb je een trapje) ben je gelijk in Rue De Brabant

12-06-2008, 15:46
Ik heb mijn stof laten afgeven in Rue de Brabant bij een gajat, mijn hele jurk is gewoon verpest!!! Echt balen!

Maar voor verder kun je er wel leuk winkelen, de sfeer daar is gezellig.

12-06-2008, 15:57

Citaat door Duizendpootje:
Is het hier leuk om te winkelen? Wat kun je er zoal allemaal treffen?

Kan iemand mij ook vertellen hoe ik vanuit Nederland met de trein in Belgie terecht kom? In brussel, rue du brabant om precies te zijn. Is het ver vanaf het station? En hoeveel de kosten zijn?

Jullie zouden me enorm helpen bij het antwoorden van deze vragen!!



Ik was laatst ook gegaan. Het is heel makkelijk om te gaan! Was in me eentje gegaan (me broer woont daar)
Weet niet van waar je vertrekt, maar als je van bijv. van adam vertrekt: kan je via schiphol of centraal de trein pakken. De trein die naar brussel gaat (zonder over te stappen of wat dan ook). Stopt wel een paar keer in de grote steden, zoals Rdam en nog een paar. Je bent er binnen 3 uurtjes of minder zelfs als ik het me nog goed herinner.
Dan kom je daar aan en neem je een taxi naar Rue de brabant, of met de metro. Maar ik snap het openbaar vervoer daar niet, dus je kan al snel verdwalen. Beste is gwn een taxi nemen, of vragen waar je de metro kan pakken. Ik werd opgehaald, dus ik weet echt niet hoe je er precies moet komen.
Hoop dat ik je voldoende heb geholpen meid..