Bekijk volle/desktop versie : Orgasme? serieuse vraag??



Pagina's : [1] 2

12-06-2008, 14:05
ik zit met een probleem... ik ben nu juist 1 maand getrouwd maar heb nog steeds geen orgasme gekregen. Ik raak wel opgewonden maar het lukt ons niet. ik vind dit zeer vervelend tegenover mijn echtgenoot. Zijn er hier meiden die dit ook hebben meegemaakt? kan er iemand me raad geven ofzo?

12-06-2008, 14:13

Hoi Lady,

Er zijn veel meer vrouwen die niet kunnen klaarkomen als ze alleen gepenetreerd worden, wat je moet proberen is tijdens de sex je man of jij zelf kan dan je clit stimuleren door er overheen te wrijven/strelen. Grote kans dat je dan wel een orgasme krijgt

Groetjes, Mode_Popje

12-06-2008, 14:17
Wouw lukt dat niett
ik krijg et te vaakk ahahahahahahha
en ben dan kapot nat

12-06-2008, 14:19

Citaat door Mode_Popje:
Hoi Lady,

Er zijn veel meer vrouwen die niet kunnen klaarkomen als ze alleen gepenetreerd worden, wat je moet proberen is tijdens de sex je man of jij zelf kan dan je clit stimuleren door er overheen te wrijven/strelen. Grote kans dat je dan wel een orgasme krijgt

Groetjes, Mode_Popje

hebben we ook al geprobeerd... lukt echt niet

12-06-2008, 14:19


Citaat door Lady707:
hebben we ook al geprobeerd... lukt echt niet



en als je je zelf vingert lukt het dan wel?

12-06-2008, 14:24

Citaat door Rahimaa:
en als je je zelf vingert lukt het dan wel?

neen ook niet... we hebben veel geprobeerd. Maar helaas. vind het allemaal zalig, heerlijk gevoel maar toch geen orgasme!

12-06-2008, 14:25

Citaat door Lady__Bombastic:
eeeeeeeuhhm een orgasme krijgen lukt idd niet altijd, is echt wele erggg want ja dn zit je daar

VRESELIJK gewoon! vind het ook erg tegenover mijn man

12-06-2008, 14:31
Ben je niet teveel gefocused op het willen klaarkomen dan? Lig je je spieren niet aan te spannen? Dat zouden redenen zijn waardoor het niet lukt...

12-06-2008, 14:37

Citaat door Mode_Popje:
Ben je niet teveel gefocused op het willen klaarkomen dan? Lig je je spieren niet aan te spannen? Dat zouden redenen zijn waardoor het niet lukt...

De laatste dagen wel.. Ik denk er ook veel aan tijdens de sex

12-06-2008, 14:39
wat je ook kunt doen... Vinger je zelf... Zorg ervoor dat je zo weinig mogelijk afleiding hebt en probeer je volledig aan jezelf te geven. Geniet ervan en zoek uit wat je lekker vind. Probeer het eerst als je alleen bent, dan is de druk en de afleiding kleiner. Maakt niet uit hoe lang het duurt, ontdek jezelf and find out wat je lekker vindt...

Succes!!

12-06-2008, 14:40

Citaat door Lady707:
De laatste dagen wel.. Ik denk er ook veel aan tijdens de sex

Dat moet je niet doen, t beste is gewoon om te ligge en te genieten, gebruik n beetje je fantasie maar focus je NIET op je orgasme want dan kan ik je vertellen dan lukt t NOOIT als je dat blijft doen...

xxx

12-06-2008, 14:48

Citaat door Mode_Popje:
Dat moet je niet doen, t beste is gewoon om te ligge en te genieten, gebruik n beetje je fantasie maar focus je NIET op je orgasme want dan kan ik je vertellen dan lukt t NOOIT als je dat blijft doen...

xxx

bedankt voor jullie reactie... ik ga proberen wat je vertelde. hopelijk lukt het. Ben beetje gefrustreerd aan het worden!! Ik hoor altijd wilde verhalen, maar bij mij gebeurd er niets

12-06-2008, 14:49

het is ook beter. als je benen beetje omhoog doet als je ligt..
en glijmiddel op je vingerss

12-06-2008, 14:51

Citaat door Rahimaa:
Wouw lukt dat niett
ik krijg et te vaakk ahahahahahahha
en ben dan kapot nat

Je bent net een dieseltje...

Als je warm bent, ben je niet meer te stoppen.

12-06-2008, 15:53
Succes Lady, hoop dat het lukt!!

xxx Mode_Popje

Pagina's : [1] 2