Bekijk volle/desktop versie : [Gezocht] Laptops: 14 inch en kleiner



12-06-2008, 12:27
Wie kent er een goede laptop die 14inch of kleiner is? Ik hoef geen top specs want het blijft maar een laptop, zwaarder werk doe ik liever op een desktop. De laptops die ik als aanbiedingen tegenkom zijn allemaal 15.4inch of groter, vind het een onhandig formaat om "even" mee te nemen. Heeft iemand tips voor kleinere laptops? Geen hele dure aub. Ik heb een paar minimum eisen:

Minimaal Centrino
Minimaal 1gb geheugen
Minimaal 40gb hardeschijf
Uiteraard met wifi

Ik wil hem gewoon gebruiken voor tikken en internet en om mee te nemen, af en toe photoshop, uiteraard geen grote bestanden, hooguit voor het snel openen en aanpassen van zaken.

12-06-2008, 13:48


Misschien iets voor je.

Specificaties
Merk en Type
Merk MSI
Type Wind Zwart
Technische Specificaties
CPU Type Intel Atom N270
Geheugen Grootte 1GB
Videointerface
Scherm Diagonaal 10.2"
Schermresolutie 1024x600
Opslag
Hardeschijf Grootte 80GB
Interfaces
Verbinding (USB/FW) 3x USB 2.0
Verbinding (WLAN) 802.11b, 802.11g
Verbinding (Bluetooth) Bluetooth 1.0
Laptop extra's Webcam
Besturingssysteem Windows XP Home
Kleuren Zwart
Taal
Taal Meertalig



12-06-2008, 17:46
Apple "iMAC"

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=MTIyMTM&node=home/shop_mac/family/macbook

is maar een voorbeeld. klein genoeg, maar prijzig.

12-06-2008, 22:39
Bedankt voor de tip! Ik had verwacht dat ie heel duur zou zijn maar is precies mijn price range. Wat is dat trouwens voor processor? Is toch geen celeron achtig iets he...? Is dat geheugen makkelijk uit te breiden? Is 10.2 inch wel te doen qua tikken en lezen?

Kennen jullie misschien goedkope 12 of 14 inch laptops die ongeveer dezelfde specs hebben als die msi wind?

13-06-2008, 00:06



Citaat door Nvidia_:
@ Faris: Precies die wou ik net ook voorstellen aan hem!

Ik heb hem zelf onder handen gehad van binnen en buiten, want ben zelf werkzaam bij MSI ..en ik moet zeggen het is een klein wonderding..prachtig ding met alle opties. Behalve dan een cd/dvd rw/speler..maar dat is niet nodig..Alles kan tegenwoordig via extern (usb)opslag.

Maar het is zeker een aanrader.



Wat voor werkzaamheden doe je bij msi?

13-06-2008, 11:16

Citaat door Nvidia_:

[B]Ik werk op de Analyzing & Repair afdeling van msi. Alleen de notebooksector van MSI is waar ik mij mee bezig hou, en dat voor heel europa.
[/B]



Leuk baan hoor.