Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Boesefir / geelzucht



Pagina's : [1] 2

12-06-2008, 12:13
Salaam,

beste mensen kan iemand mij helpen aan een nummer of adres waar ik mijn moeder kan brengen voor het insa allah genezen van geelzucht.

Wij hebben volgende week bruiloft van mijn zus en mijn ma kan niet naar maroc snel snel om daar genezing te zoeken, en ze is erg ziek en zwak dus ik vrees het ergeste op de bruiloft.

kan iemand mij aub helpen

wasalaam

een verdrietige dochter

12-06-2008, 12:17


Is ze al naar de huisarts gegaan?

12-06-2008, 12:22

Citaat door Desolate:
Is ze al naar de huisarts gegaan?


ja natuurlijk is ze al gegaan, ze moet om de dag bloed prikken maar het is een virus en een virus heeft geen medicijn het moet vanzelf over gaan en dat kan maanden duren maar er zijn mensen die geboren zijn met het feit dat ze mensen met die ziekte kunnen genezen.

dank je wel voor het vragen.

12-06-2008, 12:25

Citaat door Riffiya:
ja natuurlijk is ze al gegaan, ze moet om de dag bloed prikken maar het is een virus en een virus heeft geen medicijn het moet vanzelf over gaan en dat kan maanden duren maar er zijn mensen die geboren zijn met het feit dat ze mensen met die ziekte kunnen genezen.

dank je wel voor het vragen.



Ik zou verder ook niet weten wat ze het beste kan doen...ik wens jou en je moeder veel sterkte....moge Allah haar genezen.....

12-06-2008, 12:26


meid me vader heeft het ook gehad.
hmdl helemaal genezen, door wat hij heeft gebruikt.
ik ben nu niet thuis maar ik kan je wel info sturen als ik thuis ben incha allah.

12-06-2008, 12:29

Citaat door laila22ziani:
meid me vader heeft het ook gehad.
hmdl helemaal genezen, door wat hij heeft gebruikt.
ik ben nu niet thuis maar ik kan je wel info sturen als ik thuis ben incha allah.



graag alle informatie is welkom dank je wel

12-06-2008, 12:36
Help Meeeeeeeeeeeeeee

Plzzzzzzzzzzzz

12-06-2008, 12:41
heb je een prive bericht gestuurd

12-06-2008, 12:42
mijn vader is wel genezen, door iets wat uit marokko komt.
maar weet het niet zeker.

12-06-2008, 12:52

Citaat door Riffiya:
Salaam,

beste mensen kan iemand mij helpen aan een nummer of adres waar ik mijn moeder kan brengen voor het insa allah genezen van geelzucht.

Wij hebben volgende week bruiloft van mijn zus en mijn ma kan niet naar maroc snel snel om daar genezing te zoeken, en ze is erg ziek en zwak dus ik vrees het ergeste op de bruiloft.

kan iemand mij aub helpen

wasalaam

een verdrietige dochter



Ik ken je niet helpen, maar wil wel zeggen layshafiha inshallah.
en jij en je zussen en je familie inshallah veel sbar toegewenst.

Alaikom salaam.

12-06-2008, 12:53

Citaat door MisZ_Indepent:
Ik ken je niet helpen, maar wil wel zeggen layshafiha inshallah.
en jij en je zussen en je familie inhsllah veel sbar toegewenst.

Alaikom salaam.


djazak allah ghairan

12-06-2008, 13:29
upppppppppppppppppppppppppppp

12-06-2008, 14:21


uuuuupppppppppppppppppppppp

12-06-2008, 15:08
uppppppppppppppppppppppppppppp

21-06-2008, 16:23
het klinkt niet smakelijk,maar is bewezen dat het helpt..bij meerdere mensen in omgeving,,eigen plas opdrinken zo een kuurtje volgen en het geneest,dus je plas want daar zitten bepaalde stoffen in,die geel zucht te lijf gaan..

Pagina's : [1] 2