Bekijk volle/desktop versie : is 20jaar jong om....?



Pagina's : [1] 2

06-01-2004, 22:42
I IS 20 jaar jong voor vrouw zowel man om te trouwen?

06-01-2004, 22:59


leeftijd is mr een etikette... je trouwt wanneer je jezelf acht er klaar voor te zijn...

de een is rijp op 18j om te trouwen, de andere is op zn 30ste er nog ni klaar voor...

bisous xxx

07-01-2004, 00:11

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
leeftijd is mr een etikette... je trouwt wanneer je jezelf acht er klaar voor te zijn...

de een is rijp op 18j om te trouwen, de andere is op zn 30ste er nog ni klaar voor...

bisous xxx
Just

07-01-2004, 01:22
tatouzient heeft gelijk, al moet ik wel zeggen dat ik 20 voor een jongen best jong vind, maar ja als hij er klaar voor is.............


07-01-2004, 01:25


[QUOTE]Origineel gepost door tatouzient
leeftijd is mr een etikette... je trouwt wanneer je jezelf acht er klaar voor te zijn...

de een is rijp op 18j om te trouwen, de andere is op zn 30ste er nog ni klaar voor...

bisous xxx [/QUOTE


Op je dertigste ben je niet rijp meer,

maar heel lang over tijd

07-01-2004, 19:44

Citaat:
Origineel gepost door MrZigZag
[QUOTE]Op je dertigste ben je niet rijp meer,

maar heel lang over tijd
das ni waar, ken genoeg mense (boys) die pas op deze leeftijd hun ware fatima hebbe gevonde,
de meeste mense die op deze leeftijd pas trouwen, zn in hun 'jonge' jaren meestal gegaan voor carriere, studies, ed. nu ze dit allemaal hebben gehad, wille ze zich settele, en tja, da ze 30 zn (of 30+) doet er ni toe...

je kunt 30 zn mr een verstand hebben van een twintigjarige

bisous xxx

09-01-2004, 13:58
Sorry maar 30 voor een vrouw vind ik echt oud.
Wanneer moet ze kinderen krijgen??? Biologische klok tikt ook door. Al zie je dat meisjes tegenwoordig wachten met trouwen. Dat komt meer omdat we kieskeurig worden we willen geen man uit Marokko en een man hier vinden schijnt toch wel moeilijk te zijn.
Maar zodra een meisje over de 25 is dan moet ze zich zorgen gaan maken, dan word het wel moeilijk om nog aan een man te komen.

09-01-2004, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door soulfa
Sorry maar 30 voor een vrouw vind ik echt oud.
Wanneer moet ze kinderen krijgen??? Biologische klok tikt ook door. Al zie je dat meisjes tegenwoordig wachten met trouwen. Dat komt meer omdat we kieskeurig worden we willen geen man uit Marokko en een man hier vinden schijnt toch wel moeilijk te zijn.
Maar zodra een meisje over de 25 is dan moet ze zich zorgen gaan maken, dan word het wel moeilijk om nog aan een man te komen.
LIever kieskeurig dan met de eerste beste klojo trouwen en ja we weten onderhand allemaal wel dat de meeste van Marokko alleen papieren willen dat hoef ik je niet te vertellen!
En de mannen van hier ze willen toch eerst lang leve de lol hebben meegemaakt en daarna settelen(niet iedereen) en ja wie wilt met zo'n jongen trouwen die in elke stad een ex vriendinnetje had ik niet

09-01-2004, 23:04
Ehmmmm nou een meisje mag 20 zijn maar voor een jongen is dat nog jong...zoals me vriendin Sma als zegt..op hun 20ste staan ze op cs pss psss...een jonge moet 22/23 zijn vind ik dat is egt jongste leeftijd voor een jongen...Maar een meisje mag 3awad niet 30 zijn is beetje m3eyek..wilt ze 40 zijn om kinderen te krijgen ofzoo maar jah iedereen heeft eigen keus he..

Alaikoum Asalaam

10-01-2004, 17:20
en ik ben nu 17 en ben verloofd en insaalah volgend jaar ga ik trouwen dan ben ik 18

10-01-2004, 17:31
Als het je eigen keus is om op je 18e te trouwen..is het geen probleem...

10-01-2004, 22:29
Ik vind 20 voor mezelf wel een beetje jong.

In het algemeen zou ik zeggen dat het per persoon kan verschillen.

11-01-2004, 00:09



Citaat:
Origineel gepost door soulfa
Sorry maar 30 voor een vrouw vind ik echt oud.
Wanneer moet ze kinderen krijgen??? Biologische klok tikt ook door. Al zie je dat meisjes tegenwoordig wachten met trouwen. Dat komt meer omdat we kieskeurig worden we willen geen man uit Marokko en een man hier vinden schijnt toch wel moeilijk te zijn.
Maar zodra een meisje over de 25 is dan moet ze zich zorgen gaan maken, dan word het wel moeilijk om nog aan een man te komen.
Hier zo'n dame die ouder dan 25 is (ja, ik ben zelfs 28!). Volgens jou zou ik me nu dus zorgen moeten maken omdat ik moeilijk aan een man zou komen.
Nou, om eerlijk te zijn heb ik me nog nooit zo lekker in mijn vel gevoeld als nu. Ben vier jaar geleden afgestudeerd, heb nu een goede baan, heb geweldige ouders en familie/vrienden en..... ben nog steeds 'in trek' bij de mannen .
Kortom, ik vind dat iedereen kieskeurig mag zijn zolang je maar niet overdrijft. En eerlijk is eerlijk, als de juiste man zich nu aan zou dienen dan zou ik zeker geen 'nee' zeggen!
Toch zou ik nooit zomaar trouwen alleen maar vanwege mijn leeftijd.

12-01-2004, 08:56
He hallo ik zelf ben 20 jaar en ben getrouwd met een man van 21 en alles is oke!!!!!
We krijgen zelfs een kind!!!!!!!!
Het is maar net hoe je man is !!!!Toch ????
Die van mij hangt niet rond op cs of zo gelukkig niet hij heeft een goede baan!!!!
Ik heb gewoon geluk gehad!!!

azinna

12-01-2004, 10:58
Als jullie er beiden klaar voor zijn, wat zou jullie moeten tegen houden ?!

Ik vind het zelf echt een mooie leeftijd om te trouwen.

Moge Allah je een gelukkig en gezegend huwelijk schenken !!
Moge het geluk jouw weg opkomen !!



Liefs,

S. Nadoria

Pagina's : [1] 2