Bekijk volle/desktop versie : Video: Amerikaanse Politieke wetenschapper Norman Finkelstein zegt de Keiharde...



12-06-2008, 02:26
Waarheid!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YwKZroP2MAs

12-06-2008, 09:47


Deze man heeft meer verstand dan de gemiddelde "gematigde" hielenlikkende Moslims.

12-06-2008, 10:01
Jazaka Allah ze stond een mond vol tanden

12-06-2008, 10:16
Deze man mag Israël niet betreden overigens, zogenaamde democratie;


12-06-2008, 11:30


Normal Finkelstein is inderdaad een zeer intelligente politicoloog, en heeft zeer goede boeken geschreven waaronder;
"De Holocaust industrie".

Een boek die ik aanraadt voor iedereen. De hele grap is, dat hij zelf van Joodse komaf is. Andere wetenschappers van zijn kaliber zijn bijvoorbeeld Naom Chomsky, wiens boeken zelfs door Sheich Usama zijn aangeraden, en die door hem "een van de wijze en rationele personen van het Westen" genoemd is.

12-06-2008, 13:21
Het is vreemd een man, en al zeker een man van Joodse komaf, die zo vrij durft te spreken over de gehele kwestie Palestina/Israel. Hij onderbouwt het met feiten. Ik heb bewondering voor de manier waarop hij discussies aangaat en velen onder tafel praat, om het zomaar te stellen.

12-06-2008, 15:56
moge Allh hem leiden naar de islaam

12-06-2008, 16:04
Allahume Amien

12-06-2008, 16:51

Citaat door Taouzani:
dat je in zo'n gezever intrapt, begrijp ik niet!!

die jood prijst zijn geliefde broeders van de RAAFIDHA-sekte Hizbu SHaytaan en jij noemt het de waarheid??

de rawaafidh van Libanon zijn net als hun broeders in Iran, uit op één ding: vernietigen van Ahlu-Sunnah..

en de vijand van mijn vijand is zeker niet mijn bondgenoot.

wa laa hawla wa laa quwwata illa billah

Salamoe Aleikoem akhi,

De broeder Justsoufiane ken ik persoonlijk, ik denk niet dat hij die post omdat Norman Finkelstein in dit filmpje de muqawamah van hizbu shaytaan tegen Israel prijst. Het gaat eerder om de algemene boodschap; "never forgive, never forget". Daarnaast dat hij gewoon duidelijk en oprecht zegt, dat zowel Israel en Amerika geen tolerantie tonen voor welk verzet dan ook tegen hun marionettenregime's en dat de enige oplossing het gewapende verzet is tegen hen. Daarnaast vind ik de paralel met de Franse opstand tijdens WO II ook boekdelen spreken.

Dit zijn personages die veelal durven te zeggen waar het op aankomt. Neem nou Naom Chomsky in zijn boek "11 september, vragen en antwoorden". Hij stelt in dit boek gewoon, dat 11 september de zeer logische reactie is op het wreedachtige Amerikaanse buitenlandse beleidt, en vooral in het Midden Oosten. Dat is heel wat anders als iemand die roept dat de aanvallen komen van jaloerse mensen die jaloers zijn op het "O Zo democratische en vrije" Amerika.