Bekijk volle/desktop versie : Tijd van de maand (allen voor dames)

Pagina's : [1] 2

26-09-2002, 13:46
Wie heeft er ook last van menstruatiepijn
ik heb er iedere maand last van en dan ben ik echt twee dagen niet te genieten, buikpijn , steken in mijn rug, misselijk en ga zo maar door

ik slik dan wel pijnstillers maar ik wil er niet echt verslaafd aan raken al hoewel ik dat wel bijna ben
wie heeft er tips voor mij

alvast bedankt
mimi

26-09-2002, 13:55

Citaat:
Origineel gepost door kelly
Ik heb gehoord dat de pil wel helpt........dus vraag maar info bij je huisarts. Zelf heb ik er nooit last van, gelukkig maar........
de pil de diane35 slik ik al en door het gebruik daarvan is de pijn wel minder zonder die pil lag ik nue cht dood te gaan op bed maar de pijn is er nog steeds ik heb vroeger toen ik die pil niet slikte zelfs dagen op bed doorgebracht

mimi

26-09-2002, 14:05
ALIVE lieverd ik raad je echt die pil aan ,, werkt 20 uur per dag ,,,
Echt een aanraader

26-09-2002, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door lailaelhanti
ALIVE lieverd ik raad je echt die pil aan ,, werkt 20 uur per dag ,,,
Echt een aanraader
ik heb alle soorten pijstillers als ik nu pijn heb dan slik ik twee tabletten ibrufen 400 en dat helpt dan wel maar ik slik wel een stuk of 5 tabletten per dag maar dat is ook niet gezond

mimi

26-09-2002, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia

de pil de diane35 slik ik al en door het gebruik daarvan is de pijn wel minder zonder die pil lag ik nue cht dood te gaan op bed maar de pijn is er nog steeds ik heb vroeger toen ik die pil niet slikte zelfs dagen op bed doorgebracht

mimi
Mijn zusje had er ook erg last van....Het leek op een bevalling bij haar...

Maar DI35 helpt wel goed bij haar....

Wat voor pijnstillers gebruik je??....

26-09-2002, 14:10
ik had daar ook last van je had mij moeten zien ik schreeuw en heb dan zo'n en buikpijn maar nu slik ik altijd op de eerste dag een aspro 500 werkt geweldig. Gewoon een halve glas water 1 tablet laten oplossen, opdrinken en je pijn is weg. Want ik hou niet van pillen slikken is dit voor mij de juiste oplossing.

veel sterkte

27-09-2002, 20:03

Citaat:

ik heb alle soorten pijstillers als ik nu pijn heb dan slik ik twee tabletten ibrufen 400 en dat helpt dan wel maar ik slik wel een stuk of 5 tabletten per dag maar dat is ook niet gezond

mimi
salaam!!!

ik wil effe een ding zeggen ik gebruikte vroeger ook ibrufen. en ik kan zeggen dat het echt perfect werkt. in een half uur ben je gewoon weer beter. maar ik ben er achter gekomen dat je ook door ibrufen de klok van je menstrutie beinvloed. en dat was ook bij mij. ik werd het soms om de twee weken. sind ik gestopt was met het drinken van ibrufen. word ik het gewoon om de 4 weken. en dat is veel beter. ik heb er gelukkig minder last van als ik ongesteld ben. heb wel erge krampen en hoofdpijn. maar voor de rest gaat oke wel beter dan vroeger.
het belangrijkste wat ik wou melden is over de ibrufen dus let even op.oke

wasalaam fatima

27-09-2002, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door agadiria_20

salaam!!!

ik wil effe een ding zeggen ik gebruikte vroeger ook ibrufen. en ik kan zeggen dat het echt perfect werkt. in een half uur ben je gewoon weer beter. maar ik ben er achter gekomen dat je ook door ibrufen de klok van je menstrutie beinvloed. en dat was ook bij mij. ik werd het soms om de twee weken. sind ik gestopt was met het drinken van ibrufen. word ik het gewoon om de 4 weken. en dat is veel beter. ik heb er gelukkig minder last van als ik ongesteld ben. heb wel erge krampen en hoofdpijn. maar voor de rest gaat oke wel beter dan vroeger.
het belangrijkste wat ik wou melden is over de ibrufen dus let even op.oke

wasalaam fatima
dank je wel voor je tip ik had dat al eerder gehoord
maar toch bedankt

mimi

28-09-2002, 15:59
Ik gebruikte eerst pijnstillers, maar die hielpen niet echt. Ik ben daarna overgegaan van pijnstillers naar de pil en ik moet zeggen dat ik geen last meer heb van menstruatiepijn. Tenminste het is niet ZO pijnlijk, tuurlijk zijn er af en toe een paar krampen, maar ze zijn gelukkig niet onverdraaglijk pijnlijk.

28-09-2002, 16:07

Citaat:
Origineel gepost door Tifah
Ik gebruikte eerst pijnstillers, maar die hielpen niet echt. Ik ben daarna overgegaan van pijnstillers naar de pil en ik moet zeggen dat ik geen last meer heb van menstruatiepijn. Tenminste het is niet ZO pijnlijk, tuurlijk zijn er af en toe een paar krampen, maar ze zijn gelukkig niet onverdraaglijk pijnlijk.
ik was gestopt met de pil maar denk maar eens dat ik dat weer eens ga oppikken
tnx

mimi

28-09-2002, 16:14

Citaat:

ik was gestopt met de pil maar denk maar eens dat ik dat weer eens ga oppikken
tnx

mimi
Lijkt me ook handig jah!

Jammer dat sommige Marok. meiden de pil niet durven te nemen, omdat ze bang zijn dat de omgeving dan zal denken dat ze seksueel actief zijn. Er zijn zelfs meiden die de pil gebruiken maar er niet openlijk over doen of zelfs ervoor schamen voor de omgeving. Tja, roddels rule in onze "community" jammer genoeg.

04-10-2002, 22:21
hallo

ik gebruikte ook eerst ibuprofen 250, maar na ongeveer een jar hielp die niet meer en nu gebruik ik naproxen!!! werkt heel goed !!
er zijn ook zetpillen van als je moeite hebt met het slikken van tabletten!

31-12-2002, 02:17

vraag je huisarts naar Femex, ik heb dat vroeger gebruikt en het hielp heel goed.

31-12-2002, 09:07
Femex schijnt heel goed te helpen en is speciaal bedoelt voor menstuatiepijn, je kunt het krijgen bij je huisarts

Liefs Safia

04-01-2003, 09:27
ik slik niks ik blijf gewoon creperen van de pijn ik haat medicijnen soms is de pijn zo erg wayouw da ik gewoon nie meer kan lopen ma bon lah ya awen

Pagina's : [1] 2