Bekijk volle/desktop versie : Ik ben zo boos op de NS



11-06-2008, 20:11
in maart moest ik met de trein naar het station. De automaat was stuk dus ik liep netjes naar de condecteur om aan te geven dat de automaat stuk was en dat ik een kaartje wou kopen. Hij zei prima dus hij een bonnetje uitschrijven van 3.30 ik zou een acceptgiro thuis krijgen naar 6 weken niks te ontvangen kreeg ik een brief van 13.30 10 euro extra dus. Ik hun gebeld zeiden ze betaal maar 3.30 ik netjes betalen en tot mijn grote verbazing krijg ik voorige week een brief van de inkasso dat ik 40 euro moet betalen. Ik had ze gebeld en moest een broef opsturen vandaag kreeg ik weer een brief met 45 euro ik heb het maar betaald en ga er nu achter aan maar dat kan toch niet is toch schandalig

11-06-2008, 20:12



Citaat door Nijntjekonijntj:
in maart moest ik met de trein naar het station. De automaat was stuk dus ik liep netjes naar de condecteur om aan te geven dat de automaat stuk was en dat ik een kaartje wou kopen. Hij zei prima dus hij een bonnetje uitschrijven van 3.30 ik zou een acceptgiro thuis krijgen naar 6 weken niks te ontvangen kreeg ik een brief van 13.30 10 euro extra dus. Ik hun gebeld zeiden ze betaal maar 3.30 ik netjes betalen en tot mijn grote verbazing krijg ik voorige week een brief van de inkasso dat ik 40 euro moet betalen. Ik had ze gebeld en moest een broef opsturen vandaag kreeg ik weer een brief met 45 euro ik heb het maar betaald en ga er nu achter aan maar dat kan toch niet is toch schandalig

heel erg schandalig

maar nijntje..........zijn wij van dezelfd nijntjes familie

11-06-2008, 20:13
Ik ben elke dag boos op die gasten

11-06-2008, 20:14

Citaat door ouardanijntje:
heel erg schandalig

maar nijntje..........zijn wij van dezelfd nijntjes familie


ja jij ben nichtje nijntje toch ik ben echt boos het is toch 45 euro had ik een leuke jurkje mee kunnen kopen

Citaat door ChunkyMonkey:
Ik ben elke dag boos op die gasten


kan ook jah maar dit kost mijn geld die vertragingen kosten me nie meer dan tijd

11-06-2008, 20:27



Citaat door Nijntjekonijntj:
in maart moest ik met de trein naar het station. De automaat was stuk dus ik liep netjes naar de condecteur om aan te geven dat de automaat stuk was en dat ik een kaartje wou kopen. Hij zei prima dus hij een bonnetje uitschrijven van 3.30 ik zou een acceptgiro thuis krijgen naar 6 weken niks te ontvangen kreeg ik een brief van 13.30 10 euro extra dus. Ik hun gebeld zeiden ze betaal maar 3.30 ik netjes betalen en tot mijn grote verbazing krijg ik voorige week een brief van de inkasso dat ik 40 euro moet betalen. Ik had ze gebeld en moest een broef opsturen vandaag kreeg ik weer een brief met 45 euro ik heb het maar betaald en ga er nu achter aan maar dat kan toch niet is toch schandalig



Altijd bewijs vragen van wat er word gezegd. Misschien overdrijf ik nu maar zo ben ik echt. Als ik een afspraak met iemand maak bijv bij een instelling of als ze zeggen dat ik zo veel moet betalen of dat ik nog een brief of acceptgiro thuis krijg dan vraag ik altijd de naam van de persoon en bewijsje wat er is afgesproken.

In mijn familie kring zijn er teveel geflashed door instellingen zoals gemeentes en andere overheden dat ik de overheid niet meer vertrouw. En altijd en alles zwart op wit wil hebben. Mijn man moest echt wennen aan mij en zei dat ik overdreef totdat hij zelf een keer is geflashed bij de tandarts, kreeg hij een toren hoge rekening. Zei hij tegen mij, "ja maar ze hebben gezegd dat ik maar zoveel moest betalen" Ik zei : heb je bewijs? eigen schuld dikke bult, wat zeg ik je altijd.

11-06-2008, 20:29
Ik heb het zwart op wit dat bonnetje staat maar 3,30 op

11-06-2008, 20:35

Citaat door Nijntjekonijntj:
Ik heb het zwart op wit dat bonnetje staat maar 3,30 op



Sorry voor mijn lange tekst ik zie het nu pas

Oh oke je hebt het bewijsje al, nou dan moeten ze niet moeilijk gaan doen. Schrijf een klacht brief en laat het er niet bij zitten. Jammer dat je hebt betaald, van mij hadden ze geen cent gezien behalve die 3.30, laat hun maar bewijzen dat je niet hebt betaald.

En weet je de namen nog van degenen met wie je de eerste keer hebt gesproken nadat je de eerste keer netjes had gebeld over die 10 euro teveel?

11-06-2008, 20:41

Citaat door Moslimmma:
Sorry voor mijn lange tekst ik zie het nu pas

Oh oke je hebt het bewijsje al, nou dan moeten ze niet moeilijk gaan doen. Schrijf een klacht brief en laat het er niet bij zitten. Jammer dat je hebt betaald, van mij hadden ze geen cent gezien behalve die 3.30, laat hun maar bewijzen dat je niet hebt betaald.

En weet je de namen nog van degenen met wie je de eerste keer hebt gesproken nadat je de eerste keer netjes had gebeld over die 10 euro teveel?



geeft niet ik wou ook niet betalen maar moest van mijn man hij zo beter nu betalen we krijgen het toch terug.

Het was ene nora als ik het goed heb was een marokkaans meisje. Normaal noteer ik altijd de naam maar weet niet waarom ik het niet bij haar heb gedaan

11-06-2008, 20:43
het openbaar vervoer...leuker kunnen we het niet maken hahah

trouwens rijden ze in den haag wel de trams en bussen etc..

11-06-2008, 20:43
hahah idd jah

maar antwoord op je vraag

11-06-2008, 20:45

Citaat door Nijntjekonijntj:
geeft niet ik wou ook niet betalen maar moest van mijn man hij zo beter nu betalen we krijgen het toch terug.

Het was ene nora als ik het goed heb was een marokkaans meisje. Normaal noteer ik altijd de naam maar weet niet waarom ik het niet bij haar heb gedaan



Nou je hebt haar voornaam ook goed. Inshallah komt het goed. Maar is echt een gemene streek van de NS.

Mooie o.t, als jij dat bent. Je bent een prachtige vrouw mashallah!

11-06-2008, 20:47
pff dat gaat nog even maanden duren denk ik voordat ik alles trg krijg


soukran ja dat ben ik