Bekijk volle/desktop versie : vermaken van je kids in de auto



11-06-2008, 18:47
Zoals velen gaan er elk jaar veel mensen naar marokko met de auto. Nou is mijn vraag hoe vermaken jullie je kinderen in de auto. Mijn kinderen gaan zich vervelen bij een reis van bijna 3 dagen en maken constant ruzie!
Ze zijn van de leeftijd 8 en 5 jaar

11-06-2008, 18:48


boeken, spelletjes, portable dvd speler etc etc

11-06-2008, 18:57
Mijn kids zodra de auto rijd,gaan ze slapen ,en ik heb een portable DVD speler voor ze gehaald.

11-06-2008, 18:58
Ik heb vorig jaar van alles meegenomen zoals portable dvd, kleurtjes, boekjes, reisspelletjes, nintendo ds maar de verveling heerst.

Op een gegeven moment begonnen ze elkaar te irriteren en maakten ruzie.
ik sprong achterin en de oudste zat vooraan.

11-06-2008, 19:01



Citaat door lach_parel:
Ik heb vorig jaar van alles meegenomen zoals portable dvd, kleurtjes, boekjes, reisspelletjes, nintendo ds maar de verveling heerst.

Op een gegeven moment begonnen ze elkaar te irriteren en maakten ruzie.
ik sprong achterin en de oudste zat vooraan.




Hoe oud zijn jou kinderen?

11-06-2008, 19:26

Citaat door maroc_mounia:
Zoals velen gaan er elk jaar veel mensen naar marokko met de auto. Nou is mijn vraag hoe vermaken jullie je kinderen in de auto. Mijn kinderen gaan zich vervelen bij een reis van bijna 3 dagen en maken constant ruzie!
Ze zijn van de leeftijd 8 en 5 jaar



Doen jullie dr echt 3 dagen over? Wij dus veel korter als we met de auto gaan, 1.5 dag zijn we er meestal.

Of doet iedereen er 3 dagen over?

11-06-2008, 19:28

Citaat door lach_parel:
Ik heb vorig jaar van alles meegenomen zoals portable dvd, kleurtjes, boekjes, reisspelletjes, nintendo ds maar de verveling heerst.

Op een gegeven moment begonnen ze elkaar te irriteren en maakten ruzie.
ik sprong achterin en de oudste zat vooraan.



Die van mij hebben dus echt alleen maar dvd's gekeken, heb ook allemaal nieuwe gekocht dus ze waren te druk bezig met de films dan ruzie maken.

Af en toe een kibbeling hoort erbij maar echte ruzie dus niet.

11-06-2008, 19:45
me zoontje is in zijn eentje, ik zie wel dit jaar hoe het gaat verlopen, heb voor hem ook een portable dvd speler gekocht, dus ik hoop dat hij zich zoet houd (hij houd wel van auto ritten gelukkig).

11-06-2008, 19:55
wat mijn broer doet gewoon box DVD's en zo'n portable dvd speler. PSP en boekjes en dan zijn ze wel zoet