Bekijk volle/desktop versie : wie gaat trouwen met een man uit marokko, en moet nog papieren voor hem maken??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

11-06-2008, 17:34

dames ik ben heel beniewd naar dames, die van plan zijn te trouwen met een man uit marokko, en hem nog hierheen willen halen...
omdat ik zelf nu nog 17 ben en deze zomer ga verloven..
maar ik denk dat het zo een stress gaat worden om alles voor volgend jaar zomer (voor de bruiloft) te regelen......
pfff hoe zit dat nou, met dat huis, visum, en zo
ik ben heeeellllll benieuwd naar hoe jullie dat gedaan hebben, of nog zullen gaan doen,



xxxxsiham

11-06-2008, 18:36


het is nu moeilijk geworden om een iemand uit het buitenland tehalen. hij moet eerst Nls leren daar voor dati e hierheen mag komen en jij moet een vastebaan hebben .... das wat ik gehoort heb

11-06-2008, 18:39
oh mijn god, dat bedoel ik dusss meid... ik ebn niet zo oud hoor, (nog maar 17) wat moet ik doen

11-06-2008, 18:48

Citaat door nadoriya_siham:
oh mijn god, dat bedoel ik dusss meid... ik ebn niet zo oud hoor, (nog maar 17) zoals ik al zei, dus ja, maar hij zelf is heel rijk, denk je dat dat wat helpt?

Waarom blijf je dan niet in Marokko wonen?

11-06-2008, 18:49


Jij en hij moeten minimaal 21 jaar zijn en vast contract hebben van je baan. Je moet rond de 1400 per maand verdienen. Hij moet een inburgeringsexamen in rabat doen en daarvoor dus Nederlands leren. Het is echt heel veel poespas erom heen. Mijn nichies hebben het vanuit Belgie alles geregeld, daar is de regelgeving heel anders. Je moet daar alleen een baan hebben en een vast contract en dan zou je in prinicipe gewoon een visum kunnen aanvragen.. Waarom ga je niet in Marokko wonen als hij zo rijk is?

11-06-2008, 18:50
Rijk zijn heeft er niks mee te maken
Hij moet gewoon de Nederlandse taal leren in Marokko en daar die toets afleggen. Jij moet hier een vaste baan hebben en 1400 euro netto per maand verdienen.
Ze kijken nog niet of je een huis hebt of niet, als je maar staat ingeschreven als woningzoekende.

En nog een toevoeging, hij moet ouder zijn dan 21 om naar Nederland te komen.

11-06-2008, 18:57

Citaat door maroc_chica:
Jij en hij moeten minimaal 21 jaar zijn en vast contract hebben van je baan. Je moet rond de 1400 per maand verdienen. Hij moet een inburgeringsexamen in rabat doen en daarvoor dus Nederlands leren. Het is echt heel veel poespas erom heen. Mijn nichies hebben het vanuit Belgie alles geregeld, daar is de regelgeving heel anders. Je moet daar alleen een baan hebben en een vast contract en dan zou je in prinicipe gewoon een visum kunnen aanvragen.. Waarom ga je niet in Marokko wonen als hij zo rijk is?


okay laat me de vraag omdraaien, zou jij terwijl jij hier bent geboren, dus je hele leven hier al woont, oppeens in marokko willen wonen??

ja sorry hoor meid maar ik ben in nederland gewend, en bovendien boeit mij zijn geld niet, dus hij kna net zo goed hiernaartoe
maar bedankt voor je advies, want ik ga het via belgie proberen!!!

11-06-2008, 18:58
ik ben nog maar 17 jaaar, dus hoe wil ik 1400 gaan verdienen, hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar????

pffff ik word gek dames als ik hier aan denkkkk

11-06-2008, 19:01

Citaat door nadoriya_siham:
ik ben nog maar 17 jaaar, dus hoe wil ik 1400 gaan verdienen, hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar????

pffff ik word gek dames als ik hier aan denkkkk


Aah meid, je moet niet zoveel stressen.
Gair Insh'Allah, stap voor stap kom je er wel

11-06-2008, 19:02

Citaat door nadoriya_siham:
okay laat me de vraag omdraaien, zou jij terwijl jij hier bent geboren, dus je hele leven hier al woont, oppeens in marokko willen wonen??

ja sorry hoor meid maar ik ben in nederland gewend, en bovendien boeit mij zijn geld niet, dus hij kna net zo goed hiernaartoe
maar bedankt voor je advies, want ik ga het via belgie proberen!!!


Ik zou het prima vinden om in Marokko te wonen mits de voorzieningen goed zijn.Je kan daar ook studeren etc. Als je het goed hebt in Marokko dan is het leven in Marokko veeeeel beter dan Nederland geloof me.. Ik ben hier ook gewend,maar als mijn verloofde zou zeggen we gaan emigreren dan zal ik geen seconde twijfelen.. In ieder geval allah kemal bigair lieve meid.. Probeer het in Belgie vooral als je daar famillie hebt dan zou het helemaal ideaal zijn.Ze kunnen dan voor je informeren..

Ps: ga je in Nador verloven?? Zo ja vergeet me niet uit te nodigen ik ga komend vakantie ook naar Nador

11-06-2008, 19:03
Wacht dan gewoon een jaartje zo... Waarom gelijk volgend jaar trouwen. (Om de dingen te regelen, het gaat me niet om je leeftijd. Vind het juist mooi als mensen jong trouwen.)

Hoe ga je het met school doen? Maak je dat niet af?

11-06-2008, 19:10
[QUOTE=nadoriya_siham;49700314]oh mijn god, dat bedoel ik dusss meid... ik ebn niet zo oud hoor, (nog maar 17) zoals ik al zei, dus ja, maar hij zelf is heel rijk, denk je dat dat wat helpt?[/QUOTE]


11-06-2008, 19:13


Oh en jij moet zelf ook 21 jaar zijn, pas dan kan je de aanvraag indienen bij IND.

11-06-2008, 19:20
soo MEID VEEL PLEZIER ik hoop voor je dat het wat word, maar soory ik zelfs zou nooit een man van marokko naar nederland halen .DOET HIJ HET NIET MISSCHIEN VOOR DE PAPIEREN ihihi

11-06-2008, 19:23

Citaat door moslima1991:
soo MEID VEEL PLEZIER ik hoop voor je dat het wat word, maar soory ik zelfs zou nooit een man van marokko naar nederland halen .DOET HIJ HET NIET MISSCHIEN VOOR DE PAPIEREN ihihi


Wat een rotopmerking zeg!!!
het meisje vraagt alleen om wat tips en ervaring krijgt ze zulke opmerkingen naar haar hoofd geslingert

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9