Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen zijn echt saai..!!



Pagina's : [1] 2

11-06-2008, 16:05

Citaat door aroeterdemzuid:
[tering he niet meer normaal..hebben jullie dat zelf ook door of niet???? ]
.

11-06-2008, 16:06


zijn bezig met kindjes en het huishouden en mannetjes.
andere dingen houden ons bezig.

11-06-2008, 16:07

Citaat door toutou20:
zijn bezig met kindjes en het huishouden en mannetjes.
andere dingen houden ons bezig.


Er zijn dus geen getrouwde vrouwen die een full-time baan hebben, uitgaan en OOK leuke dingen doen?....

Lamaar

11-06-2008, 16:11
Ik ga niet uit en mijn man ook niet. Maar ik heb zoveel gezien en mee gemaakt totaal geen behoefte meer. Ik ben nu getrouwd en vind het wel ok. Saai is het zeker niet hoor..

Je leven begint pas...

11-06-2008, 16:21



Citaat door dikra1984:
Ik ga niet uit en mijn man ook niet. Maar ik heb zoveel gezien en mee gemaakt totaal geen behoefte meer. Ik ben nu getrouwd en vind het wel ok. Saai is het zeker niet hoor..

Je leven begint pas...


klopt

11-06-2008, 16:22

Citaat door Sara7a:
Er zijn dus geen getrouwde vrouwen die een full-time baan hebben, uitgaan en OOK leuke dingen doen?....

Lamaar


heb ik wat verkeerds gezegd!

11-06-2008, 16:37
[QUOTE=Sara7a;49692819]Er zijn dus geen getrouwde vrouwen die een full-time baan hebben, uitgaan en OOK leuke dingen doen?....

Lamaar [/QUOTE


Jawel hoor, ik ben echt geen saaie muts geworden sinds ik getrouwd ben, ben nog steeds het zelfde meisje van toen

Ik doe veel leuke dingen, winkelen, bios, uit eten, strand wandelingen maken, zwemmen, zowel met mijn man als met mijn vriendinnen.

getrouwd zijn betekend voor mij niet dood zijn. moet er niet aan denken.

11-06-2008, 16:38
kijk verder dan je neus lang is meid.

11-06-2008, 16:43
sommigen zijn saai maar sommigen zijn ook gezellig

11-06-2008, 16:44

Citaat door dewareik:
[QUOTE=Sara7a;49692819]Er zijn dus geen getrouwde vrouwen die een full-time baan hebben, uitgaan en OOK leuke dingen doen?....

Lamaar [/QUOTE


Jawel hoor, ik ben echt geen saaie muts geworden sinds ik getrouwd ben, ben nog steeds het zelfde meisje van toen

Ik doe veel leuke dingen, winkelen, bios, uit eten, strand wandelingen maken, zwemmen, zowel met mijn man als met mijn vriendinnen.

getrouwd zijn betekend voor mij niet dood zijn. moet er niet aan denken.


Het was een sarcastisceh opmerking

Tuurlijk stopt je leven niet als je getrouwd bent, integendeel.

Ik voelde pas het leven echt nadat ik was getrouwd...maar dat ligt voor iedereen anders. Ook kan dit liggen aan de manier waarop je tegen het leven aankijkt en dingen beleeft. Een en ander is ook afhankelijk van je partner; hoe kijkt hij tegen dingen aan, is het iemand die ook geniet van het leven en niet met materialistische dingen bezig is, etc etc.

Het is voor iedereen verschillend....

(ssst...niet zeggen dat je gelukkig bent want dan wordt je niet geloofd.... )

11-06-2008, 16:48

Citaat door Sara7a:
Er zijn dus geen getrouwde vrouwen die een full-time baan hebben, uitgaan en OOK leuke dingen doen?....

Lamaar



Ik ben een getrouwde vrouw, ik werk full-time en heb een leuke leven hoor.
Ik doe heel veel dingen samen met mijn man en zoontje. Het is niet zo als vroeger met vriendinnen, maar heb het heel leuk gelukkig. ik heb niets te klagen.

11-06-2008, 17:01
NOU IK NIET NIET HOOR

11-06-2008, 17:03


je kan als vrijgezel een nog saaier leven hebben, dit soort uitspraken kan alleen iemand maken die jaloers is of zelf een saai leven heeft

11-06-2008, 17:42
Ik ben een saaie burgertrut, altijd geweest trouwens ook voordat ik trouwde. En guess what.. Ik like it..

11-06-2008, 17:52
trut
ga trouwen jij

Pagina's : [1] 2