Bekijk volle/desktop versie : Italië of Nederland..??



Pagina's : [1] 2

11-06-2008, 12:52
Voor wie was jij Nederland-Italië..??
Ik was en ebn voor Italië..!!
voor wie zijn jullie..??

11-06-2008, 13:17


duitsland, portugal of italie als ze het nu beter gaan doen..

11-06-2008, 13:23

Citaat door Rwiena_boy:
ben je nog steeds voor neppe wereld kampioen van 2006

nep?

Voor zover ik weet hebben ze toch echt die WK gewonnen.
Dat ze een wedstrijdje van Nederland hebben verloren wilt niet gelijk zeggen dat ze neppe wereldkampioen van 2006 zijn..

11-06-2008, 13:59

Citaat door Rwiena_boy:
ach ze hebben toen tegen australie een kadeautje gekregen van scheidsrechter

tegen Australie??

11-06-2008, 14:12


Holland, Holland

11-06-2008, 14:12

Citaat door Rwiena_boy:
ach ze hebben toen tegen australie een kadeautje gekregen van scheidsrechter

Ik koester de grootst mogelijke haat voor ze vanwege die schwalbe. Tfoe.

11-06-2008, 14:47
FORZA ITALIAAAAAAAAAAAAA........

FRATELLI D ITALIA, L ITALIA SE DESTA!!

Natuurlijk voor de Azzuri's en niet voor de Wilders-aanhangers.

Die Hollanders (en met hen de Hollanders wannebe's hier) denken dat ze door 1 wedstrijd even kampioen zijn.

Italia rules met 4 titels en dat zegt meer dan genoeg. A.s. vrijdag komt Italia weer terug en zal Thierry Henry inch Allah Kaaskoppenland in rouw dompelen.

Forzaaaaaa Italiaaaaa

11-06-2008, 15:03

Citaat door Prodigy:
Ik koester de grootst mogelijke haat voor ze vanwege die schwalbe. Tfoe.


Hamdoellilah, iemand die 't begrijpt!
Had ge gezien toen aanvallen en combinatie niet lukte, begonnen ze schwalbes te maken! Dat werkte ook averrechts, toen pa's op 't laatste moment begonnen ze aan te vallen! Toen was alles al geschiedenis namelijk

11-06-2008, 15:04
Wat ik wel zo grappig vind is al die dames opeens die een nieuw account aanmaken en zich nestelen in sporthoekje.

11-06-2008, 15:16

Citaat door Murderer:
Hamdoellilah, iemand die 't begrijpt!
Had ge gezien toen aanvallen en combinatie niet lukte, begonnen ze schwalbes te maken! Dat werkte ook averrechts, toen pa's op 't laatste moment begonnen ze aan te vallen! Toen was alles al geschiedenis namelijk

Jaa, ik heb Grosso alle mogelijke ziektes toegewenst (haha, heat of the moment, stagfirollah); vooral omdat hij nog 3aath ging juichen. Alsof 't iets was om trots op te zijn.

11-06-2008, 15:19

Citaat door Prodigy:
Jaa, ik heb Grosso alle mogelijke ziektes toegewenst (haha, heat of the moment, stagfirollah); vooral omdat hij nog 3aath ging juichen. Alsof 't iets was om trots op te zijn.


Je bent niet de enige geweest. Je hoorde mij vanuit mijn balkon de Italianen de meest vreselijkste ziektes toeschreeuwen! Hoewel de Hollanders dat niet erg vonden, maar goed. (Stagfirallah!)

'T gejuich vond ik echt daadwerkelijk nergens op slaan, of 't tegen sputteren als scheidsrechter tegen Italie was. Hoewel de grensrechter vaak genoeg de bal aan Italie gaf, wisten ze geen enkele kans te benutten.

Ik irriteerde me mateloos aan Luca Toni, goh goh wat is hij een schwalbe koning zeg!

11-06-2008, 15:35

Citaat door Murderer:
Je bent niet de enige geweest. Je hoorde mij vanuit mijn balkon de Italianen de meest vreselijkste ziektes toeschreeuwen! Hoewel de Hollanders dat niet erg vonden, maar goed. (Stagfirallah!)

'T gejuich vond ik echt daadwerkelijk nergens op slaan, of 't tegen sputteren als scheidsrechter tegen Italie was. Hoewel de grensrechter vaak genoeg de bal aan Italie gaf, wisten ze geen enkele kans te benutten.

Ik irriteerde me mateloos aan Luca Toni, goh goh wat is hij een schwalbe koning zeg!

Jaa, zag Toni tegen Nederland ook een aantal keer opzichtig vallen tov spelers die 5 koppen kleiner waren dan hijzelf. Hij moet zich schamen ;p.

Hoop dat ze eruitgeflikkerd worden !

11-06-2008, 15:37



Citaat door Rwiena_boy:
ja

en die finale tegen frankrijk dan?
Kregen ze die ook cadeau?

11-06-2008, 15:37

Citaat door Prodigy:
Jaa, zag Toni tegen Nederland ook een aantal keer opzichtig vallen tov spelers die 5 koppen kleiner waren dan hijzelf. Hij moet zich schamen ;p.

Hoop dat ze eruitgeflikkerd worden !



Inderdaad, Hoop ook dat ze er worden geflikkerd!

11-06-2008, 15:38

Citaat door Marocaine_:
en die finale tegen frankrijk dan?
Kregen ze die ook cadeau?

Yep.

Pagina's : [1] 2