Bekijk volle/desktop versie : kunnen ik en mn broer geesten zien?? {waargebeurt}

Pagina's : [1] 2 3

11-06-2008, 11:25
Heeey Meiden Ik Wiil Hiier een verhaal met jullie delen en ik beginn Er zO mee

11-06-2008, 11:26

ben benieuwd :d suc6

11-06-2008, 11:28
ik begin alvas met een stukje

Hoofdrollen:
Chaima: 17
Nabil: 21 (broer van chaima)
Wassim: 23 (broer van chaima & nabil)
Samir: 25 (broer van chaima, nabil & wassim)
Touria: (De moeder)
mohammed: (de vader)
Sara: 17 (BF van chaima)

ik werd vroeg wakker door de ruzie die de buren maakte, '' Tfoee hun weer hebben hun geen leventje of zo xxx HOLLANDERS??'' mompelde ik.
ik kon niet meer slapen dus ging ik een lekkere douche nemen, daarna trok ik mn lange pyama aan en kamde mn haren en in een staart gedaan.
vandaag lekker chill thuis blijven, want het is zondag en er valt tog niks te doen.
het was zoo stil in huis!! ow jah klopt ook mn ouderss zijn natuurlijk bij mn tante gaan slapen omdat ze ziek is, en mn broers die zijn ergnss ik weet niet waar.
ik ging naar benden meteen richting de keuken om een lekkere ontbijt te maken, ik had heel snel thee en een boterham met kaas klaar gezet.
met het ontbijt in mn handen liep ik weer naar boven naar mn kamer, vandaag gewoon lekker op mn bed ontbijten en TV kijken.
toen ik klaar was met het ontbijten zat ik nog op mn bed TV te kijken. opeens keek ik naar de foto van mn oma op mijn bureau, wat mis ik haar tog zoo erg ze was alles voor me zij had mij opgevoed zij heeft me leren lopen ze was meer dan een moeder voor mij! ik begon in mn eentje in mn kamer te huilen toen ik uitgehuild was veegde ik mn tranen weg.
ik verveelde me dood heb egt niks te doen vandaag, dus besloot ik Sara even te gaan bellen of ze bij mij komt om te chillen of zo!
ik pakte mn mobiel en ging haar bellen Tuuuuuut, Tuuuuuut........
Sara: hallooo
Ik: ewaaa schatjeee
Sara: heeey lieveerdd alles goed?
Ik: goed hamdoullah en met jou??
Sara: gaat wel.
Ik: schat wat is er?
Sara: oowh gewoon een barstende hoofdpijn en misselijk en zo.
Ik: owh beterschap lieverd.
Sara: thanxx
Ik: ewa ik dacht ik bel sara even om te zeggen of je langs kan komen om iets leuks te gaan doen maar jammer genoeg ben je ziek.
Sara: owh sorry schat als ik niet ziek was was ik dan gewoon gekomen. maar chaima moet ophangen het voelt alsof ik moet overgeven doei.
Ik: ok doei doei.
tuuuuuuuuuuuut en ze ging ophangen, tsjah dan word het vandaag het hele huis schoonmaken ik heb tog niks te doen dus dan doe ik dat maar zij ik in me zelf.
ik bleef eerst eventjes zitten naar zo een saaie programma te kijken, ik wou opgaan staan maar toen zag ik via mn ooghoekken iets bewegen.
ik bleef zitten dacht gewoon dat ik me verbeelde, maar daarna gebeurde het weer! deze keer ging ik kijken wat het was en toen ik richting de kamer van mn ouderss keek
WHAAAAAAAAT

11-06-2008, 11:28
NEEEEH dat kan gewoon niet, zie ik het goed?? NEEEEH zie ik daar mn oma bidden??
neee dat kan niet ze is dooood!! het enigste wat ik kon is alleen maar met grote ogen kijken hoe ze daar zat te bidden, ik was net een steen geworden ik kon gewoon niet meer bewegen. ik wou opstaan en naar haar toe lopen maar het lukte niet ik wou haar roeppen maar er kwam ook geen geluid uit.
ik kon alleen maar kijken, en toen zag ik haar naar mij glimlachen, ik wou ook terug glimlachen maar het lukte niet. opeens zag ik alles wazigg. 3 seconde later zag ik gewoon alles normaal, maar 1 ding zag ik niet meer mn OMA. die zag ik gewoon niet meer! ik raakte helemaal in paniek ik kon bijna geen adem meer halen, ik wou op gaan staan maar dat lukte nog steeds niet. dus kroop ik met mn trillende lichaam in mn bed, het enigste wat ik kon doen is huilen en huilen meer niks.
opeens hoorde ik gebonk benden waar ik heel erg van schrok, maar het was gelukkig mn broer die thuis kwam. ik hoorde hem naar boven komen, ow het is nabil hij is mn lievelingsbroer met hem kan ik egt heel erg goed opschietten nooit hebben we ruzie gehad of zo. hij liep eerst naar zijn kamer, toen ik hem wou roeppen stond hij opeens voor mn kamer. hij rende naar mij toen en zij '' chaima wat is er ben je ziek?? waarom tril je?'' ik wou hem vertellen maar er kwam alleen uh... uh.. uit mn mond. ik begon opeens te huilen en hij begon mij te knuffelen en te kalmeren. hij ging snel een glas water voor me halen en die dronk ik snel op, ik werd eindelijk wat rustiger en begon hem alles te vertellen, toen ik klaar was begon hij vet hart te lachen '' hahahahhahahahha was dat een droom van je of zo??'' , '' nabill doe normaal het is geen droom het was gewoon egt, plzzz geloof me nou'' hij stopte met lachen en zij '' je hebt het gewoon verbeeld. haar kan je niet meer zien ze is dood lah yerhemha'' hij keek me droevig aan en zij '' ok. kom op ga je gezicht wassen want je zit er echt niet uit en daarna gaan we samen ergens heen ok'' ik gehoorzaamde hem en liep naar de douche ik waste mn gezicht en liep terug naar mn kamer. ik trok mn kleren kast open en was aan het kijken wat ik aan zal trekken. het was egt heel mooi weer dus besloot ik mn zwarte rok tot mn knien aan te trekken met witte shirtje en witte teenslippers.
ik kamde mn haren en deed wat mouss in en liet het gewoon los ik had lang krullendhaar.
ik maakte me lichtjes op en klaar is kees. mn broer kwam mn kamer in en zij '' wow jij ziet er goed uit'' ik glimlachte en zij '' jij ook natuurlijk'' ik heb egt een prachttige broer hij is supper knap alle meisjess proberen hem te krijgen. we lijken egt heel erg op elkaar en ben trots op hem hij is de liefste broer van de hele wereld! ik pakte snel mn tasje en gingen weg met zijn autoo.
hij stopte op een parkeer plaats in de stad, we begonnen wat te lopen en te kletsen en zo opeens kwamen we paar meisjes tegen die mij heel vies aankeken, ze dachten zeker dat het mijn vriendje was of zo, dus ik pakte expres zijn hand vast. die mijden keken mij nog viezer aan maar ik genoot er gewoon van om hun zo te zien. we wandelden een beetje en toen zij mn broer '' heb je geen honger?'' ''jah wel en jij?''
'' jah ook kom we gaan naar de MC donalds'' ik stemde toe en lieppen richting de MC.
mn broer ging wat bestellen en ik wou naar de WC gaan. en toen ik me omdraade ''BAMM''

11-06-2008, 11:29

leuk begin ;D

11-06-2008, 11:31
BAMM, ik botste perongelijk tegen een oude vrouw aan,''ow sorry mevrouw'' ze zij niks terug! ewa jah oude vrouwen kunnen ook arrogant zijn. ik liep een stukje verder richting WC, ik draaide me even om of mn broer daar nog staat, en ik zag hem bestellen. heeey waar is die oude vrouw?? ik zie haar niet meer! heeft ze zo snel besteld dan? want ze stond achter mijn broer in de rai! ewa jah meschien was ze het zat en is weg gegaan, majah boeit me niet! ik liep de WC binnen richting de spiegels om mijn make-up bij tebewerken, die oude vrouw stond daar ook voor de spiegels ze keek me boos aan en ik zij gewoon ''hoi'' ze zij niks terug, dan niet dacht ik in me zelf! ik keek in de spiegel en begon mn make-up bij te bewerken. opeens zag ik alles wazig en seconde later zag ik gewoon alles weer normaal en toen ik naast me keek was die oude vrouw ook weg! het enigste wat ik kon doen is mn tasje pakken en weg van hier! ik was aan het zoekken waar mn broer zit, ow jah daar zie ik hem al met een jonge zeker 1 van zijn vrienden ik liep naar mn broer toe en ging zitten toen zij mn broer ''chaima dat is farid, farid dat is chaima mn zusje'' hij gaf me een hand en ik keek hem aan, woooow wat een prachttige ogen! ik gaf hem een hand en ik bleef hem aankijken hij zo te zien ook en toen zij hij ''aangenaamd'' ik bloosde want zijn glimlach is egt sooo sweeet hij is zooo kanp! ik voelde meteen kriebels in mn buik, huh nee tog ik ben tog niet verliefd? ik bleef hem alleen maar aankijken en hij ook mij tot dat ik mn broer hoorde zeggen ''ewa zijn jullie handen aan elkaar vast geplakt of zo??'' ik rukte mn hand snel weg en werd meteen rood mn hoofd zag zeker als een tomaat eruit!

mOet ik verderr ??

11-06-2008, 11:32

Citaat door Sterretje_L:
leuk begin ;D

thnQ

11-06-2008, 11:36
ik zag dat mn broer patat voor me had besteld en cola want meer wilde ik niet, maar ik had op eens ook geen trek meer ik voelde steeds vlinders in mn buik dus gaf ik het gewoon aan mn broer.
''waarom wil je niet?? je had tog honger!'' vroeg hij ''jah maar nu niet meer'' ''ok wat jij wilt''
toen ze klaar waren met eten dacht ik o shit ik zie hem zeker voor het laatst! majah gelukkig vroeg mn broer hem of hij mee ging lopen door de stad, want ik wou egt heel graag dat hij mee ging.
we begonnen te lopen en hun hadden vet een lol ik wist niet eens waar ze het over hadden maar dat boeide me niet! opeens vroeg mn broer ''ewa waarom zo stil voel je je niet lekker of zo'' ''nee voel me goed ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen'' zij ik heel zachtjes, ''praat gewoon mee doe niet zo saai of wil je liever naar huis gaan'' ''nee nee hoeft niet heb geen zin om weer alleen thuis te blijven'' ''ok wat jij wilt'' zij mn broer met een knipoog. we lieppen wat verder en toen zag ik een meisje ons kant op lopen met een grote glimlach op haar hooft! opeens zij ze ''heeey farid wat doe jij hier?'' farid:''ewa je ziet tog wat ik hier doe!'' zij hij beetje blij, ik voelde zoo een jaloezii om hoe ze met elkaar gingen praten en zo ik weet nu al genoeg IK BEN VERLIEFD! dacht ik in me zelf, farid begon beetje met haar te praten en zo en toen zij hij ''btissam dit is chaima de zus van nabil chaima dit is mijn zus'' en ze gaf me een hand met een glimlach ''aangenaamd'' zij btissam ik glimlachte gewoon en zij gewoon niks, ik was zoo blij want ik dacht dat ze zijn vriendin was of zo, toen ik haar zag mogt ik haar niet maar nu lijkt ze mij wel aardig, ze nam afschijd en ging weg! farid moest opeens ook weg vond ik wel jammer ook al praate ik niet met hem wou ik tog nog dat hij bleef. hij gaf me een hand en zij ''tot andere keer inshallah'' ''inshallah'' zij ik verlegen, hij knipoogde naar mij en liep weg. hmmmmm wat ruikt hij lekker dacht ik in me zelf! ik en mn broer lieppen naar het parkeerplaats waar hij zijn auto had geparkeert, onderweg naar huis dacht ik alleen maar aan farid! zou ik hem nog wel eens zien?? nee dat denk ik niet! thuis aangekomen waren mn ouders ook al thuis en ook mijn andere broers samir en wassim. ik zag dat mn moeder al avondeten klaar had gemaakt maar ik had geen trek ik wou naar boven naar mn kamer gaan en opeens dacht ik wat in de ochtend was gebeurt, toen liep ik weer naar de huiskamer.
ik wou het mn moeder vertellen maar toen dacht ik nee ze gaat zeker zeker zeggen je hebt je verbeelt en zo! en als ik het tegen mn andere broers zou zeggen zouden ze mij helemaal uilachen.
dus jah het blijft gewoon tussen mij en nabil.
ik zat in de woonkamer TV aan het kijken en opeens vroeg mn vader '' rah ganij awyayid tilifoen inoe'' (ga naar boven en haal mn mobiel even) ik wou dat natuurlijk niet maar tog ging ik.
ik liep de trap op en ging de slaapkamer van mn ouders binnen waar ik mn oma zag bidden.
met trillende handen deed ik de licht aan en zocht zn mobiel ik zag dat hij op het nachtkasje lag,
ik pakte snel zn mobiel en zonder het licht uit te doen liep ik snel naar beneden.
ik hoorde samir meteen zeggen ''ewa wat is er doe rustig man die trap hoeft niet kapot'' ''hahaha grappig'' zij ik met een neppe lach. toen ze klaar waren met eten ging ik afwassen en liep naar de woonkamer wachten tot dat iedereen naar boven gaat.
nabil liep naar boven ik wou hem volgen maar bleef gewoon zitten tot dat de anderen gaan.
ik was TV aan het kijken en opeens zag ik weer alles wazig.
daarna was het over en ging verder TV kijken en toen ik ging kijken...........

11-06-2008, 11:37
OMG wat zie ik daar is dat een film of wat?? ik zag een graf plaats, ik dacht dat het een film is of zo. maar toen ik goed ging kijken zag ik mn oma op een graf zitten! neeh dat kan niet. ik wou schreeuwen maar het lukte niet, zie ik nou mn oma op TV?? ik begon te trillen en met mn hoofd te schudden. en opeens was het TV uit! mn ouders en broers keken mij raar aan en wassim zij ''chaima is er iets? je ziet er zoo bleek uit'' ik antwoorde niet en ik begon pannikirig mn hoofd te schudden! mijn moeder keek me bezorgt aan en zij '' michem yoghin ayeji?" (Wat is er met je)
ik zij nog steeds niks. samir liep snel naar de keuken en ging water voor me halen, ik heb snel mn glaasje water gedronken en toen werd ik weer wat rustiger.
nabil kwam er ook bij en gaf me een knuffel en zij ''rustig meid'' mn ouders waren bezorgt dat zag ik aan hun! mn andere broers keken mij ook heel bezorgt aan, wassim zij ''ewa zeg wat is er aan de hand je liet ons schrikken'' ''er is niks'' zij ik, want ik wist als ik het zou zeggen zouden ze mij uitlachen en mij niet geloven. nabil pakte mn hand vast en zij ''kom we gaan naar boven dan gaan we praten'' ik ging met hem mee want hij geloofd mij altijd en kan rustig naar mij luisteren als ik iets vertel. we ging op zijn bed zitten en hij begon naar mij te kijken! en toen zij hij ''nou vertel wat is er?'' ''niks'' zij ik en schudde mijn hoofd ''hoe bedoel je niks? is het het zelfde verhaal als morgen ochtend?'' ''jah maar zag nu heel wat anders dan sochtends'' zij ik. ''nou vertel wat zag jij??'' ik begon alles te vertellen en mn broer was alleen aan het luisteren! toen ik klaar was vroeg mn broer ''heb je dat altijd al of sinds vandaag?'' ''sinds vandaag'' zij ik zacht ''chaima wollah ik weet egt niet wat ik moet zeggen, zo iets heb ik nog nooit gehoort!'' ''geloof je mij nou niet? ik wist het'' schreeuwde ik ''nee ik geloof je wel maar het is mn eerste keer dat ik zo iets hoor'' zij mn broer, ik keek hem aan en begon te huilen! ik knuffelde hem en toen zij hij ''je mist haar heel erg he?'' ik antwoorde niet terug, maar hij had gelijk ik mis mn oma heeel erg ze is nu al 3 weken overleden en het lijkt alsof het een hele jaar is. ik stopte met huilen en bedankte mn broer dat hij mij kan begrijpen en naar mij luisteren, hij begon wat grapjes te maken om mij te laten vergeten! en toen zij hij ''yalah ga slapen morgen heb je school tog?'' ''jah klopt moet vroeg opstaan'' zij ik ik wou naar mn kamer toe lopen maar durfde niet, ik keek mn broer aan en vroeg hem ''plzz mag ik bij jou in de kamer slapen op een matras wollah maar ik durf alleen'' ik keek hem heel zielig aan en toen zij hij ''ok is goed maar als je gaat snurken dan moet je maar naar je kamer'' grapte hij.
ik beloofde hem dat ik niet zal gaan snurken en ging mn matras pakken en trok mn pyama aan en ging liggen, zo te zien was nabil alang in slaap gevalllen want ik hoorde hem al een beetje snurken. ik deed het licht uit en probeerde te slapen ik was wel een beetje bang dat er weer iets gaat gebeuren maar ik vergat het snel toen ik weer aan farid dacht. ik dacht aan zn mooie ogen en zn mooie lach ze laten jou gewoon smelten, en met hem in mn gedachtis viel ik in een dieppe slaap.

11-06-2008, 11:39
Ik werd wakker door mn tell, ''wejoo wie belt mij nou weer zo vroeg!'' ik nam op, ''hallooo...'' zij ik slaperig! ''ewa asahebtie waar ben jij??'' ''huh sara?'' ''jah waar blijf jij we zijn bijna te laat man ik wacht al 5 min op jou'' ''wejooo sorry wollah heb me verslapen man ik ben er zo doei'' en ik hing op.
ik liep snel naar de douche om mijn gezicht te wassen want douchen kon ik niet had geen tijd meer, daarna liep ik snel weer richting mn kamer ik trok mn kleren kast open nou ik zie dat de zon al heel erg schijnt dus ik trek wel een skanny jeans en een witte shirt en mn witte schoentjes, ik trok mn kleren heel snel aan en kamde mn haren en liet mn krullen gewoon los en maakte me heel snel op!
ik pakte mn tas en ging snel richting het station ik zag sara al staan wachten. ''heeey schatjee'' zij ik blij om haar weer te zien! '' huhu eindelijk aslaap kop'' ''hahahaha moet je nodig zeggen man wie moest hier vrijdag bijna de hele morgen wachten'' ''ewa jah kan gebeuren tog:P'' zij ze lachend.
de tram was al eindelijk gekomen. in de tram vertelde ik haar alles wat ik had meegemaakt in het weekend en met open mond zij ze ''wejooo dat jij nog kon slapen wollah als ik jou was kon ik niet eens bewegen of 1 oog dicht doen'' ''ewa jah ik was ook heel erg bang maar wat kan ik er aan doen niks tog'' zij ik zacht ''ik hoop voor je dat je zo iets niet meer mee maakt'' zij ze ''ewa inshallah''
''ewa wat vertelde je net FARIDDD mevrouwtje is dus VERLIEFDD'' zij ze hard ''ewa sara kan het nog harderr'' zij ik ''hahhah ewa vertel hoe zit hij eruit je hebt mij nieuweschierig gemaakt'' zij ze heel benieuwd ''nou.... heeeel mooie licht bruine ogen en jah gewoon een heeeeel leuke jonge hij laat je smelten gewoon'' zij ik een droomerig ''hahaha ewa ben je er nog want je bent helemaal weg van deze werled'' ''hahah ja man ik ben er nog'' grapte ik ''hij vind jou vast ook wel leuk hoor wie vind jou nou niet leuk??'' ''doe normaal man ik ben niet eens knap'' mompelde ik ''wollah chaima zeg dat nog 1 keer en ik zal jou een schop geven'' zij ze met een sireuse stem.
eindelijk al op school maar we zij heel erg te laat we lieppen naar de congergie om een te laat briefje te halen en daarna zijn we naar de klas gegaan heel zachtjes deed ik de deur open.
tfoee weer les van hem die ezel hoofd meneer van hamer hij is dood streng, we gingen rustig naar binnen en meteen begon hij ''hooo waar gaan jullie heen??'' ''naar onze plek!'' zij ik rustig ''weten jullie wel al hoelaat het is??'' ''jah tuurlijk denk je we kunnen geen klok lezen of zo'' zij sara een beetje sacharijnig! ik moest stiekim lachen door haar reactie! ''zo zo dame eerst te laat komen en dan ook nog een grote mond trekken?'' ''whatte fuck moet je dan we hebben tog al een te laats briefje gehaalt??'' '' en nu wil ik jou niet meer zien DE KLAS UIT NU'' zij hij heel boos ''tazzz iteched yemach( eet je moeder)'' en we lieppen de klas uit we gingen in de kantine zitten. even later zag ik iemand binnen komen......

11-06-2008, 11:51
strax een vervolgjje moet nu nar de less

11-06-2008, 11:51
nieuwe fan

kusjes khadija

11-06-2008, 13:10

Vervolgjje

neee dat kan! is dat farid of zie ik weer geesten?? wollah ik ben helemaal in de war want strax zie ik gewoon van die domme beelden of zo ik bleef alleen maar kijken en opeens zij sara ''wejooo chaima kijk kijk die boy daar is hij niet lekker??'' ''sara dat is hem!'' zij ik heel zacht, ''huh hoe bedoel je dat is hem voel je je wel lekker??'' ''uhmmm nee ik bedoel jah, dat is hem FARID!'' ''zeg wollah wejoo je hebt smaak achittan'' zij ze in mn oor! oowh shit hij heeft mij gezien! ik zag hem ons richting komen en hoe vlakbijer hij is hoe sneller mn hart begint te kloppen! ''heey chaima dat is toevallig!'' zij hij toen hij opeens voor mijn neus stond ''eeey farid alles goed??'' zij ik een beetje zenuwachttig, ''jah zekerss en met jou?'' haha nu ik jou zie voel ik me helemaal prima,dcht ik in mn hooft ''jah ook hamdoullah'' hij knipoogde naar mij wejooo wollah ik voel dat ik het gewoon benauwt krijg door hem zo te zien naar mij kijken! het was eventjes stil en toen zij hij ''ewa chaima ga je ons niet aan elkaar voorstellen of zo?'' ''ow jah sorry, farid dat is sara mijn vriendin sara dit is farid'' ''aangenaam'' zij sara ''aangenaam'' zij hij ''uhmm chaima ik moet even naar mn kluisje mn boekken pakken! om huiswerkt te maken'' ''huh we hebben tog geen huiswerk!'' zij ik verbaast! maar voor dat ze kon beantwoorden was ze al weg, maar ik weet dat ze dat met zin heeft gedaan dat ik dan alleen met hem ben! ewa ma3lich. ''ewa laat ej mij de hele tijd staan of zo??'' zij hij met een glimlach! ''owh sorry ga maar zitten hoor'' hij nam een plaats tegen over mij. het was eventjes stil! maar gelukkig begon hij met praten! ''ewa zit je hier op school?'' ''jah'' zij ik heel zacht! ''heb je geen les dan?'' ''jah wel maar ik en mn vriendin zijn eruit gestuurt'' ''hahahahha'' lachte hij ''zo zo is mevrouwtje stout geweest??'' ''hahah nee hoor we waren gewoon te laat gekomen en hij maakte een groot probleem van'' zij ik! ''ewa jah die leraren maken een probleem van alles'' ''en wat doe jij hier als ik vragen mag??'' vroeg ik hem ''ow ik wist dat je hier was dus daarom kwam ik even langs om je weer te zien'' zij hij met een knipoog, wejooo nu heb ik het helemaal benauwt! maar opeens zij ik ''hahaa grapjess'' ''hahaha nee hoor ik kwam even langs want ik zat hier vorig jaar op school dus jah mn vriend even brengen en mn mentor groetten'' ''oow zoo ok'' zij ik met een glimlach! ''maar aan 1 kant heb ik tog wel geluk dat ik ben gekomen want ik wou je tog wel weer zien!'' zij hij heel lief, wejooo mn hooft zag gewoon 100% als een tomaat eruit ik kon gewoon niks meer zeggen! maar daarna zij ik gewoon ''ow'' ''hahah waarom ben je opeens zo rood??'' ''hahah ik rood nee hoor ik heb het gewoon een beetje warm'' loog ik:$
''ooow warm jah inderdaad je hebt gelijk het is inderdaad warm'' we begonnen over ditjes en datjes te praten en daarna moest hij opeens weg ''chaima sorry moet nu jammer genoeg ervandoor want ik moet nog naar belgie naar mn oom want die is ziek'' ''owh oke nou suc6 en rij voorzichttig'' ''haha dankje en het was egt heel leuk om je weer te zien en jou te spreken maar jah het jammer gnoeg zo snel gegaan vind je niet??'' ''hahah jah inderdaad'' zij ik met een rood kop! ''en mag ik meschien jou telefoon nummer want ik wil egt niet dat dit de laatste keer dat ik je zie!'' ''jah ok hier dan'' we wisselden onze nummers en voor ik het wist gaf hij een kus op mn wang en ging meteen weg! wejoooo wollah zit ik te dromen of zo?? ik kon het nog steeds niet geloven en opeens zag ik sara voor mn neus en ze schreeuwde ''heb ik het goed gezien?? of zag ik het verkeerd? heeft hij jou egt gekust?'' ''jah denk het?'' zij ik ''aaah zo sweet wollah zag egt zo lief uit! maar jammer genoeg heb ik slecht nieuwss'' ''wat is er yalah zid vertell'' zij ik neiuwsgierig! ''we moetten naar de dericteur en we hebben straf werk, en dat is dat het hele boek van wiskunde deze week af moet'' zij ze met een sachrijnige gezicht! ''wejooo is hij wel goed in zijn hooft of wat?? wollah ik ga geen 1 bladzijde maken en ik ga zeggen dat ik mn boek kwijt was dus hij heeft lekker pech!'' en opeens ging mn telefoon het was mn broer nabil ''jah'' zij ik ''waar ben je??'' ''wat denk je ben tog op school maar wat is er??'' kom heel snel naar huis en nu meteen'' ''en hij hing meteen op! wat zal er aan de hand zijn??

11-06-2008, 13:11
Snel nam ik afschijd van sara en liep snel weg! ik pakte de bus naar huis. en thuis aangekomen zag ik nabil op de bank zitten ''nabil wat is er??" zij ik. ik zag dat hij gehuilt heeft, ''tante fatima is net overleden'' zij hij heel zacht! ''nabil doe normaal is dit een grapje of zo??'' zij ik geschrokken. ''hallooo waarom zou ik over zulke dingen een grapje maken'' schreeuwde hij. ik kon het niet geloven, ''waarom zij waarom mijn tante waarom'' schreeuwde en begon hard te huilen! zij was mn livelings tante en nu is ze weg voor altijd, ''allah waarom mijn tante waarom, waarom neem je mensen waar ik van hou van me af waarom!'' huilde ik heel hard, mn broer zag ik ook huilen en begon mij te omhelzen, ''eey rustig meschien is dit de beste voor haar, omdat ze altijd al ziek is geweest en ze heeft altijd al pijn, dus nu kan ze meschien rustten inshallah in het paradijs'' door die woorden begon ik alleen maar erger te huilen. ''maar waarom eerst mn oma en nu mn tante wie is dan de volgende??'' zij ik snikkend ''inshallah is er alang geen volgende, zo moet je niet praten dat is wat allah wilt en we zullen allemaal op een dag dood'' zij hij terwijl hij recht in mn ogen keek. trrrrrr begon mn tel te trillen, ik had geen zin om op te nemen, dus mn broer nam op ''halloo'' zij hij ''ow jah hier is ze'' hij gaf de tell aan mij ''sara wil jou graag spreken'' zij hij
ik: hallooo
sara: heey meid ik maakte me zorgen om je omdat je opeens zo snel weg ging is er iets?
ik: sara wollah sorry heb nu even geen zin om te praten ik bel je later wel sorry.
sara: ow ok ik snap je wel rustig aan en hoor wel van je doei doei
ik: doei, en ik hing op. ik ging meteen naar mn kamer ik plofte op mn bed en begon alleen maar harder te huilen! en ik dacht aan die dagen samen met mn tante als we lol hadden of als we samen naar de stad gingen. dan wilt ze altijd leuke dingetjes voor me halen en zo, en toen mn ouders naar marokko gingen bleef ik samen met haar in nederland. toen was het egt heel gezellig met haar, maar nu is ze gewoon weg voor altijd!
ik hoorde iemand kloppen en mn broer kwam binnen. ''gaat het??'' vroeg hij en kwam naast me op bed zitten, ''nee ik voel me helemaal kapot van binnen'' zij ik heel zacht.
het was even stil en toen zij hij ''vanacht had ik het ook gedroomt dat ze was overleden en toen ik wakker werd zag ik mn moeder huilen, en toen ik haar vroeg wat er was zij ze dat tante fatima overleden is'' hij keek me met tranen in zn ogen aan. ik kon niks meer zeggen want had een brok in mn keel het enigste wat ik kon is alleen maar huilen en uitbarsten tot dat ik in slaap viel.

11-06-2008, 13:15
Ik werd wakker met een barstende hooft pijn, ik keek op mn mobiel en zag dat het al kwart over 5 is smiddag's, en zag ook paar gemiste oproeppen. ik ging kijken wie mij gebelt heeft maar die nummer kwam mij niet bekent voor! ik wou terug bellen maar had geen zin, ik liep naar de douche en ging een lekkere douche nemen. daarna ging ik naar mn kamer en trok mn pyama aan en liep naar beneden, ik zag mn oudste broer zitten, ''jij hebt zeker lekker geslapen?'' vroeg hij ''valt wel mee ik heb nu egt zoo een barstende kop pijn, maar heb je mijn tante gezien??'' vroeg ik hem met tranen in mn ogen, ''jah ik heb haar gezien'' zij hij met een droevig gezicht. ik knikte en liep naar een kast om een asprintje te pakken, ''waar is nabil?'' vroeg ik aan hem, ''ow hij is net weg yemma ophalen'' ik knikt en vroeg hem.. ''moet ik iets voor je klaar zetten of zo?'' ''nee heb geen trek in eten'' ''ok wat jij wilt, maar eey ik ga even mn kleren aan trekken en dan ga ik naar sara'' ''ok maar niet laat thuis komen he'' zij die ''nee nee ben om 8 uur of zo thuis'' en liep naar boven naar mn kamer, ik pakte een skanny jeans en een shirtje het was best wel warm buiten en mn ballerinas.
ik kamde mn haren en liet het los en maakte me lichtjess op. met een haast liep ik naar sara's huis, ik belde aan en ze deed open ''heeey schat kom binnen'' we gaven elkaar de 4 gebruikelijke kusjes en ging achter haar aan naar haar kamer. ''ewa vertell meid wat is er aan de hand want je zit er niet zo happy dr uit!'' vroeg ze bezorgt, ''jah ben ik ook niet'' zij ik zacht, en daarna vertelde ik haar alles. ik zag dat ze ook aan het huilen was want zij kent mn tante ook goed en ze mag haar ook. ''ow wat erg ik kan het niet geloven'' zij ze een beetje verdrietig. ''jah ik kon het ook niet geloven majah zo is de wereld 1 maal he'' ze knikte, het was even stil, en toen zij ze '' nog twee weken school he dan vakantie en richting marokko'' ''haha jah eindelijk want ik ben het egt zat'' zij ik met een glimlach, we gingen toen praten over ditjess en datjes en ging daarna naar huis, zo te zien zij alleen mijn broerss thuis mn moeder en vader blijven daar zeker slapen. toen ik binnen kwam begon mn broer wassim meteen over eten ''aaah daar heb je onze liefe zusje die iets lekkers voor ons klaar gaat zetten'' zij hij een beetje blij ''jah wacht even ik ga naar boven mn pyama aantrekken en zo dan kom ik terug'' zij ik snel ''jah niet lang he want ik ga hier dood van de honger'' toen ik in mn kamer was zag ik mn tel op mn bed o shit die was ik hier vergeten, ik zag weer dat ik paar gemiste oproep had met het zelfde nummer als eerst, ik wou terug bellen en opeens trilde mn tell ik nam op! ''halloo'' zij ik ''eeey halloo chaima met mij farid'', wow farid ik voelde mn hard meteen al bonken.
ik: ''ey alles goed??'' stotterde ik.
farid: '' haha jah goed hoor hmd en met jou??''
ik: '' rustig '' zij ik kort want ik was egt zenuwachttig ik wist niet wat ik moest zeggen.
farid: ''mooizo, uhmm ik had je eerder gebelt maar je nam niet op!''
ik: ''jah klopt ik lag te slapen dus jah sorry''
farid: ''hahah maak niet uit aslaapkop, uhmm maar ik wou je even wat vragen??''
ik: ''haha doe maar''
farid: ''nou morgen heb ik de hele dag niks te doen dus dacht ik even met jou iets afspreken of zo als je het goed vind!''
ik: ''ow morgen heb ik school maar ik ga niet want we hebben les van het zelfde leraar als vandaag en ik en mn vriendin mogen niet meer in zij lessen komen dus dat kan denk ik wel'' zij ik terwijl ik daar bijna flauw viel.
farid: ''ow mooi dan dan zie ik je morgen'' uhmm klonk hij blij of zo??majah.
ik: ''haha is goed maar waar dan??''
farid: ''bij het station om kwart over 1??''
ik: ''ok dan zie ik je morgen wel''
farid: ''ok tot dan thalay frassik''
ik: ''doei doei jij ook'' en ik hing op! wejoooo ik kan niet geloven heb ik een date met de jonge van mn dromen of zit ik hier te dromen?? ik lag op mn bed aan het dromen tot dat ik geklop op de deur hoorde ''jah kom binnen'' ow het is wassim weer ''ewa kom je of niet mn buik wacht'' zij die ''jaah ik kom'' en we lieppen samen naar beneden. in de keuken ging ik vis voor hun bakken en slade maken enzo. toen ik klaar was begonnen hun te eten alsof ze jaren niet hadden gegeten, ''ewa kom jij niet eten dan'' vroeg nabill ''nee hoeft niet heb geen trek ''ok wat jij wilt'' zij hij terug. ik begon naar hun te kijken terwijl hun aan het eten waren. wollah ben egt trots dat ik zulke broerss heb ze hebben mij nooit geslachen of zo en ze zijn altijd lief voor mij, ik zou dood gaan als ik 1 van hun verlies of zo, ow shit zo moet ik niet gaan denken, dacht ik in mn zelf, toen hun klaar waren met eten ging ik de afwas doen.''ewa moe ik je helpen??'' vroeg nabil, ''nee joh hoeft niet ga maar zitten hoor'' zij ik met een glimlach. terwijl hun aan het kaarten waren in de woonkamer liep ik naar boven naar mn kamer om te gaan slapen.

volgende dag:
ik werd wakker om half 12 en ging meteen een half uur in bad, toen ik klaar was trok ik mn kleren kast open ik begon te kijken wat ik zal aantrekken, ik moet er goed uitzien. ik koos voor een zwarte rok tot mn knieen met een witte shirtje en mn witte ballerinas, ik kamde me haren deed was mous er in en liet het gewoon los. ik maakte me op en wat parfum er bij en klaar is kees. wejooo het is al 5 over 1, ik bleef zeker een kwartier voor mn kast staan, ik pakte snel mn tasje en liep naar beneden, er was niemand ze lachen nog zeker aan het slapen majah boeit me niet. en liep richting staion ik was precies op tijd. ik zat op een bakje te wachten tot dat ik alles zwart voor me zag

Pagina's : [1] 2 3