Bekijk volle/desktop versie : verdriet



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2008, 11:22
ik wil me bed niet meer uitkomen.

De visum van mijn man is afgewezen. Ik had al een naar voorgevoel en had er eigenlijk al een beetje om gerouwd. Maar als je dan die bevestiging krijgt.

Ik heb hiervoor een huis in Belgie moeten aannemen en heb veel heen en weer gereisd. Zoveel geld, tijd en energie. Ook veel gedroomd over hoe het zou zijn als hij hier was.

Niks lukt me, me studie heb ik hierdoor niet kunnen afronden dus dat word weer verlengen. En gisteren ook nog een berisping van mijn baas dat ik me werk niet goed deed.

cheer me up

11-06-2008, 11:31


Ik ga het niet aanvechten, ik heb daar de energie niet voor. Ik laat het los, mijn strijdlust is helemaal weg.

11-06-2008, 11:33
Waarom ga je niet in maroc wonen

11-06-2008, 11:34
Ja Waarom Afgewezen Je Kan Bezwaar Maken

11-06-2008, 11:34


rzak 3la allah

je voelt je nu verrot dus laat het een paar dagen rusten en ga dan nog eens al je mogelijkheden na. ken een marokkaanse advocaat in a'dam die je hier evt. mee kan helpen. Je kan hem gewoon bellen voor advies. stuur maar een pm als je hier meer over wilt weten.

voor de rest.. geduld geduld en nogmaals geduld.. daba iej sahal allah

11-06-2008, 11:37
O jee meid, spijt me voor je
Maar ja je kunt hem naar spanje laten gaan voor een werkvisum. Heeft een bekende van mij ook gedaan en ze heeft binnen 2 maanden visum enzo gekregen. Ik kan anders wel voor je nagaan wat daar allemaal bij komt kijken enzo. Stuur me maat pm als je het wilt weten.

Hoop voor jullie beiden dat het snel gaat werken.
xxx Z

11-06-2008, 11:39

Citaat door zekia-maroc:
O jee meid, spijt me voor je
Maar ja je kunt hem naar spanje laten gaan voor een werkvisum. Heeft een bekende van mij ook gedaan en ze heeft binnen 2 maanden visum enzo gekregen. Ik kan anders wel voor je nagaan wat daar allemaal bij komt kijken enzo. Stuur me maat pm als je het wilt weten.

Hoop voor jullie beiden dat het snel gaat werken.
xxx Z


ik wil het ook weten voor iemand anders die ik ken en ermee bezig is. Zou je het mij willen pm´en?

11-06-2008, 11:41

Citaat door mimi3000:
rzak 3la allah

je voelt je nu verrot dus laat het een paar dagen rusten en ga dan nog eens al je mogelijkheden langs. ken een marokkaanse advocaat in a'dam die je hier evt. mee kan helpen. Je kan hem gewoon bellen voor advies. stuur maar een pm als je hier meer over wilt weten.

voor de rest.. geduld geduld en nogmaals geduld.. daba iej sahal allah

dan je wel dames. Ee advocaat in Nederland kan niets voor me doen want ik heb de aanvraag in belgie gedaan.

geduld is inderdaad het enigste wat me op de been houdt en mijn man zie ik gelukkig over 2,5 week.


Waarom ik niet in marokko ga wonen. Daar heb ik het uitvoerig met hem over gehad. Hij heeft in een woede uitbarsting gezegd dat ik maar daar naartoe moet komen en dat hij naar geen enkele ambassade meer gaat.

Maar inmiddels heb ik hem weer overgehaald om het via NL te proberen. Deadline is zomer 2009. Als het ons dan niet is gelukt dan blijf ik in marokko.Maar ik wil er dan alles aan hebben gedaan om hem hier te krijgen. Hij verdient namelijk aardig voor marokkaanse maatstaven. Maar we zullen niet echt iets extra's om onze kinderen te laten studeren of een te kunnen sparen voor een eigen huis enz.

11-06-2008, 11:42

Citaat door fatna:
Ik ga het niet aanvechten, ik heb daar de energie niet voor. Ik laat het los, mijn strijdlust is helemaal weg.


Wat wil je dan doen? En jouw man dan Hij zit natuurlijk vol smart te wachten om naar Hollanda te komen.
Ik zou zeggen geef vooral niet op! Soms is het een "bumpy ride", maar Inshallah wordt je gauw beloond met hetgeen je wenst!

11-06-2008, 11:46

Citaat door fatna:
dan je wel dames. Ee advocaat in Nederland kan niets voor me doen want ik heb de aanvraag in belgie gedaan.

geduld is inderdaad het enigste wat me op de been houdt en mijn man zie ik gelukkig over 2,5 week.


Waarom ik niet in marokko ga wonen. Daar heb ik het uitvoerig met hem over gehad. Hij heeft in een woede uitbarsting gezegd dat ik maar daar naartoe moet komen en dat hij naar geen enkele ambassade meer gaat.

Maar inmiddels heb ik hem weer overgehaald om het via NL te proberen. Deadline is zomer 2009. Als het ons dan niet is gelukt dan blijf ik in marokko.Maar ik wil er dan alles aan hebben gedaan om hem hier te krijgen. Hij verdient namelijk aardig voor marokkaanse maatstaven. Maar we zullen niet echt iets extra's om onze kinderen te laten studeren of een te kunnen sparen voor een eigen huis enz.


uit je verhaal te concluderen heb je geen aanvraag via de IND gedaan. Waarom eigenlijk? Er zijn natuurlijk wel een aantal voorwaarden, maar als je daaraan voldoet is er geen reden waarom hij niet over zou kunnen komen. Toch?

11-06-2008, 11:46

Citaat door roumaisa:
Hij zit natuurlijk vol smart te wachten om naar Hollanda te komen.



Hahha ik moest hier wel om lachen. Ik bedoel dat het Belgie hoofdstuk vor mij gesloten is. Ik probeer het insa allah via een andere weg.

11-06-2008, 11:50

Citaat door fatna:
Hahha ik moest hier wel om lachen. Ik bedoel dat het Belgie hoofdstuk vor mij gesloten is. Ik probeer het insa allah via een andere weg.


Nou ben blij dat je be3da weer een beetje kan lachen Geef niet op meid en maak goede afspraken met jouw man inzake de toekomst

11-06-2008, 11:50


maar waarom is het afgewezen dan???

11-06-2008, 11:50
Wist niet dat BE zo moeilijk deed

11-06-2008, 11:52
Trouwens mijn nicht heeft het anders gedaan, eerst heeft zijn oom van die jongen een visum aangevraagd voor hem voor zogenaamd vakantie en toen hij hier was is hij niet teruggegaan en is hij verloofd geraakt met mijn nicht en toen ze gingen trouwen moest hij wel een paar maanden terug en heeft zij een advocaat genomen en kon hij weer terug en nu heeft hij zijn papieren.

Pagina's : [1] 2 3