Bekijk volle/desktop versie : Boete voor moslims die arts weigerden



Pagina's : [1] 2 3 4

11-06-2008, 10:11

De straf is opvallend, omdat de ouders het ziekenhuis hadden aangeklaagd nadat hun zoon ernstig gehandicapt ter wereld was gekomen, aldus SpitsNieuws.

Het paar eiste100.000 euro schadevergoeding. Een rechtbank in Lyon oordeelde echter dat de toestand van het kind uitsluitend te wijten was aan het gedrag van de vader. Hij hield een arts tegen die wilde assisteren bij de geboorte. Een verloskundige had om de hulp gevraagd. Onderzoek door de arts had complicaties kunnen voorkomen.





Dat die vader nog het lef heeft om het ziekenhuis aan te klagen! 1000 euro boete voor de ouders vind ik nog te weinig! Ik had die man uit het huis getrapt.

11-06-2008, 10:14


Ach wat erg voor die baby.

11-06-2008, 10:17
Dat zijn dus cave-people!
Mensen hun werk laten doen is haram maar geld eisen is halal

11-06-2008, 10:17

Heb je bron?

Dus als ik goed heb gelezen, het is dankzij die vader dat dat kindje gehandicapt is?


11-06-2008, 10:23


Bron is nieuws.marokko.nl en spits nieuws.

11-06-2008, 10:24
Boete voor moslims die arts weigerden

Een Frans moslimechtpaar is met 1000 euro beboet omdat de echtgenoot uit religieuze gronden een mannelijke arts weigerde bij de bevalling van zijn vrouw. De straf is opvallend, omdat de ouders het ziekenhuis hadden aangeklaagd nadat hun zoon ernstig gehandicapt ter wereld was gekomen.

Het paar eiste 100.000 euro schadevergoeding. Een rechtbank in Lyon oordeelde echter dat de toestand van het kind uitsluitend te wijten was aan het gedrag van de vader. Hij hield een arts tegen die wilde assisteren bij de geboorte. Een verloskundige had om de hulp gevraagd. Onderzoek door de arts had complicaties kunnen voorkomen.


http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/06/boete_voor_moslims_die_arts_we.html

11-06-2008, 10:24
sunbhanALLAH!!!!

11-06-2008, 10:26

Citaat door Super_Nina:

Heb je bron?

Dus als ik goed heb gelezen, het is dankzij die vader dat dat kindje gehandicapt is?



Complicaties bij de bevalling kunnen handicaps veroorzaken als er niet snel genoeg gehandeld wordt. Een veel voorkomende oorzaak is zuurstofgebrek.

11-06-2008, 10:28

Citaat door mon_dieu:

De straf is opvallend, omdat de ouders het ziekenhuis hadden aangeklaagd nadat hun zoon ernstig gehandicapt ter wereld was gekomen, aldus SpitsNieuws.

Het paar eiste100.000 euro schadevergoeding. Een rechtbank in Lyon oordeelde echter dat de toestand van het kind uitsluitend te wijten was aan het gedrag van de vader. Hij hield een arts tegen die wilde assisteren bij de geboorte. Een verloskundige had om de hulp gevraagd. Onderzoek door de arts had complicaties kunnen voorkomen.





Dat die vader nog het lef heeft om het ziekenhuis aan te klagen! 1000 euro boete voor de ouders vind ik nog te weinig! Ik had die man uit het huis getrapt.


Eigen schuld dikke bult...Helaas is het kind hier de gedupeerde...nog het lef hebben om een schadevergoeding aan te vragen. Snap het sowieso niet dat er moslims zijn die tijdens dit soort gevallen een mannelijke arts weigeren, niet wetend dat een arts al 10000 dozen gezien heeft. Komt manana pina met haar gouden doos... give me a break..

11-06-2008, 10:33

Citaat door noechanarif:
Eigen schuld dikke bult...Helaas is het kind hier de gedupeerde...nog het lef hebben om een schadevergoeding aan te vragen. Snap het sowieso niet dat er moslims zijn die tijdens dit soort gevallen een mannelijke arts weigeren, niet wetend dat een arts al 10000 dozen gezien heeft. Komt manana pina met haar gouden doos... give me a break..




11-06-2008, 10:35

Citaat door noechanarif:
Eigen schuld dikke bult...Helaas is het kind hier de gedupeerde...nog het lef hebben om een schadevergoeding aan te vragen. Snap het sowieso niet dat er moslims zijn die tijdens dit soort gevallen een mannelijke arts weigeren, niet wetend dat een arts al 10000 dozen gezien heeft. Komt manana pina met haar gouden doos... give me a break..



...And have an electric chair!

11-06-2008, 10:36

Citaat door mon_dieu:
Complicaties bij de bevalling kunnen handicaps veroorzaken als er niet snel genoeg gehandeld wordt. Een veel voorkomende oorzaak is zuurstofgebrek.


Subhallah, op z'n geweten hebben dat z'n kind gehandicapt is. Ik zou er echt niet mee kunnen leven door iets op men geweten te hebben. lajster waha.


11-06-2008, 10:38



Citaat door Itata:
...And have an electric chair!



dag aardappel... gaat het wel goed met je?

11-06-2008, 10:38
Wil je deze reacties eens plaatsen om actua. Er is daar een gek die beweerd dat de vader juist handelde.

11-06-2008, 10:39
GOLDDIGGERS!

Pagina's : [1] 2 3 4