Bekijk volle/desktop versie : Wat geef je aan de bruid/bruidegom



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-06-2008, 19:43

We maken er gelijk een Poll van



ik heb 5 dames die in staat zijn om tijdens een bruiloft,geboortefeest,besnijdingsfeest etc. op te passen. Aangezien er toch altijd kinderen met ouders komen, ook al staat er vermeld op trouwkaart dat kinderen niet aanwezig mogen zijn .

Interesse ??

Stuur een Pm
Of e-mail naar : Weddingsits@hotmail.com


Leuk om zo iets cadeau te geven aan de bruidspaar,dan hoeven ze zich geen zorgen te maken om schreeuwende kinderen,kinderen die door de zalen heen rennen.


Groetjes de sits


10-06-2008, 19:44


hahah die is goed maar helaas mijn dag is al voorbij zou je wel boeken maar ja helaaaas

10-06-2008, 19:47

Citaat door thefa2child:
hahah die is goed maar helaas mijn dag is al voorbij zou je wel boeken maar ja helaaaas




O jammer ja.

Als je dag maar wel goed verlopen is.

10-06-2008, 19:50
Ik heb zaterdag ook helee goeiee opassers meegemaakt in rijswijk.!! ze ware echt goed! hielde de kinderen goed binne.. volgens mij werkte ze samen met serveersters el wardat

10-06-2008, 19:51


Goeiee zekker!!
ben je zaterdag bezet

10-06-2008, 19:52
Tot vrijdag lady's

10-06-2008, 19:54

Citaat door Duurzaam:
Goeiee zekker!!
ben je zaterdag bezet



ja sorry meid! maar mohim chek je pm. We hebben altijd een alternatief

10-06-2008, 19:54

Citaat door Mar0ckia:
Tot vrijdag lady's




Insallah

10-06-2008, 19:55

Citaat door Geboren:
Ik heb zaterdag ook helee goeiee opassers meegemaakt in rijswijk.!! ze ware echt goed! hielde de kinderen goed binne.. volgens mij werkte ze samen met serveersters el wardat
Wij hebben zaterdag in rijswijk gewerkt met serveersters el wardat.

10-06-2008, 19:59

Citaat door Sits:


We maken er gelijk een Poll van




[Ik heb 2 dames die in staat zijn om tijdens een bruiloft,geboortefeest,besnijdingsfeest etc. op te passen. Aangezien er toch altijd kinderen met ouders komen, ook al staat er vermeld op trouwkaart dat kinderen niet aanwezig zijn .

Interesse ??

Stuur een Pm
Of e-mail naar : Weddingsits@hotmail.com


Leuk om zo iets cadeau te geven aan de bruidspaar,dan hoeven ze zich geen zorgen te maken om schreeuwende kinderen,kinderen die door de zalen heen rennen.

Ik zal even vermelden dat de maanden juni/juli bijna volgeboekt zijn.
Maar daarop heb ik een oplossing!!]



Eens!
Myn tante heeft 4 jr. geleden een paar meiden ingehuurd op d'r bruiloft, sindsdien huren we ze in op elke feest. Vaste klanten,
Topmeiden zijn het, mashaAllah!

10-06-2008, 20:01

Citaat door HerbOren_:
Eens!
Myn tante heeft 4 jr. geleden een paar meiden ingehuurd op d'r bruiloft, sindsdien huren we ze in op elke feest. Vaste klanten,
Topmeiden zijn het, mashaAllah!


waarom stem je dan op oneens

10-06-2008, 20:28

Citaat door Sits:
waarom stem je dan op oneens

Oeps, Foutje!

10-06-2008, 21:04



Citaat door HerbOren_:
Oeps, Foutje!



Oke

11-06-2008, 10:36
Mensen die oneens stemme licht je antw toe. want ik wil wel weten. ..waarom jullie er niet mee eens zijn! want ik vind het juist een heel goed idee

11-06-2008, 10:43
Ik vind dat het wel moet, want kinderen verpesten echt de bruiloft. Rennen heen en weer, gaan op de bruidstoel zitten terwijl je wel tig keer hebt gezegd dat het niet mag, gaan met dingen gooien. Echt een drama

Pagina's : [1] 2 3 4 5