Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zwart haar naar Licht bruin verven.. Wie weet?!



Pagina's : [1] 2

10-06-2008, 18:17
Héy allemaal!,

zoals de titel al aangeeft wil ik mijn zwarte (winterkleur) haar naar Licht bruin verven..
Alleen heb ik een probleem want ik had me haar zwart geverfd met gewoon Zwarte Henna inplaats van verf..


Anyone die ook 't zelfde hier is? of er wel raad mee weet?

Alvast bedankt, (K)

p.s; Tis nu niet meer echt pikzwart zoals het was, aan de zijkanten heeft et alweer bruin/rood gloed en lijkt het gewoon donker donker bruin:P

10-06-2008, 18:30


Kom oppp.. uppp

10-06-2008, 18:33
zelfde probleem enne tja dat kunnen wij dus vergeten.

10-06-2008, 18:36

Citaat door Rokana:
zelfde probleem enne tja dat kunnen wij dus vergeten.



Ik wil de hoop niet opgeven weet je dat haha
.... Oeff
een vriendin van mij heeft pikzwart haar van drzelf en bij haar is het wel uitgekomen..
maarja ik heb weer henna op mn kop..

10-06-2008, 18:38


Als Je Henna In Je Haar Hebt Moet Je Het Niet Chemisch Verven.
Tja Dus Nu Maar Wachten Tot Het Uitgroeit

10-06-2008, 18:48

Citaat door Rokana:
Als Je Henna In Je Haar Hebt Moet Je Het Niet Chemisch Verven.
Tja Dus Nu Maar Wachten Tot Het Uitgroeit


Wat gebeurd er anders?

10-06-2008, 18:49
Je Haar Kan Oplossen Kijk Maar Bij Google, Zou Het Echt Niet Verven Tenzij Het Heeeeeeeeel Lang Geleden Is Dat Je Henna Hebt Toegepast Maar Geen Enkele Kapper Wilt Je Haar Verven Als Er Henna Inzit

10-06-2008, 19:05

Citaat door Rokana:
Je Haar Kan Oplossen Kijk Maar Bij Google, Zou Het Echt Niet Verven Tenzij Het Heeeeeeeeel Lang Geleden Is Dat Je Henna Hebt Toegepast Maar Geen Enkele Kapper Wilt Je Haar Verven Als Er Henna Inzit






Das Waaar!!


Upp!!!

10-06-2008, 19:07
Maar ik heb gehoord TENZIJ Je er eerst Kleurspoeling in doet??
en daarna verft.

10-06-2008, 19:09
Oooh Dat Hoor Ik Voor Het Eerst, Ik Persoonlijk Ben Daar Toch Voorzichtiger Mee Want Je Hebt Nu Zwart Haar En Straks Heb Je Geen Haar

10-06-2008, 19:14
Oke ik las net wat bij Hababam.nl er was ook zo'n meisje die het vroeg,
waarop alle turken antwoordde dat het inderdaad geen effect zal hebben
of een effect die je juist totaal niet wilt.. Oke dat word dus wachtten tot de kleur van zelf uit mn haar verdwijnt. ='(

Oohja ik heb er nog wel een tip aan overgehouden;
Gebruik Anti-Roos shampoo, dat is agressiever dan andere shampoo's en daardoor vervaagt de henna sneller..

xx.

10-06-2008, 19:19
Dat Van De Antiroos Shampoo Had Ik Ook Eerder Gehoord Maar Ik Gebruik Het Niet Aangezien Mijn Haar Nu Egaal Zwart Is En Wanneer Ik Antiroos Shampoo Ga Gebruiken Gaan Er Op Den Duur Allerlei Kleuren Zichtbaar Worden (oranje/rood Enz Door Henna Die Ik Voor De Zwarte Had Gebruikt) Ik Wacht Tot Het Is Uitgegroeid En Ga Het Dan Verven.
Trouwens Is Jouw Haar Ook Droog Geworden Door De Zwarte Henna. Ik Heb De Zwarte Henna Gebruikt Met Meerder Envelopjes In 1 Doosje.

10-06-2008, 21:55


Ik heb zelfde als jou k heb ze vorige week chocolade bruin laten verfen het was maar 1 tint lichter geworden dus heb ik choladebruin highligt er door heen latenzette is wel mooi geworden

10-06-2008, 22:01
ooow dat van die zwarte hennna lees ik nu pas

10-06-2008, 22:44

Citaat door Rokana:
Dat Van De Antiroos Shampoo Had Ik Ook Eerder Gehoord Maar Ik Gebruik Het Niet Aangezien Mijn Haar Nu Egaal Zwart Is En Wanneer Ik Antiroos Shampoo Ga Gebruiken Gaan Er Op Den Duur Allerlei Kleuren Zichtbaar Worden (oranje/rood Enz Door Henna Die Ik Voor De Zwarte Had Gebruikt) Ik Wacht Tot Het Is Uitgegroeid En Ga Het Dan Verven.
Trouwens Is Jouw Haar Ook Droog Geworden Door De Zwarte Henna. Ik Heb De Zwarte Henna Gebruikt Met Meerder Envelopjes In 1 Doosje.



ja die verdomde henna.is zooo slecht voor je haren..

ik heb mijn haar ook met die henna geverfd en nu komt er rood uit ofzo iets..

maar hoe haal ik dat weg????????

Pagina's : [1] 2