Bekijk volle/desktop versie : Weet je wat ik heb gemerkt............



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10-06-2008, 17:41
Dat die Turken het na drie dagen nog steeds niet hebben geaccepteerd...

En daarmee bedoel ik het verliezen tegen Portugal

10-06-2008, 17:49



Citaat door merbosa:
Dat die Turken het na drie dagen nog steeds niet hebben geaccepteerd...

En daarmee bedoel ik het verliezen tegen Portugal


Iwollah jij begrijpt et goed, als je ze zegt ahhh Turkije heeft verloren beginnen ze gelijk over Marokko dit Marokko dat. Inschallah komt er een dag dat Marokko tegen Turkije zal spelen en vies zal winnen dan pas gaan ze zien die Turken.

10-06-2008, 18:01

Citaat door Lady_Saloua:
Iwollah jij begrijpt et goed, als je ze zegt ahhh Turkije heeft verloren beginnen ze gelijk over Marokko dit Marokko dat. Inschallah komt er een dag dat Marokko tegen Turkije zal spelen en vies zal winnen dan pas gaan ze zien die Turken.

=

InshaAllah, dat zou mooi zijn

10-06-2008, 18:03

Citaat door merbosa:
=

InshaAllah, dat zou mooi zijn


meshi alleen mooi, wollah gewoon prachtig ooit komt die dag inschallah

10-06-2008, 18:15



Citaat door Lady_Saloua:
Iwollah jij begrijpt et goed, als je ze zegt ahhh Turkije heeft verloren beginnen ze gelijk over Marokko dit Marokko dat. Inschallah komt er een dag dat Marokko tegen Turkije zal spelen en vies zal winnen dan pas gaan ze zien die Turken.



meen jij dit??? turkiej zou zelfs met dat spel hoe ze tegen PORTUGAL speelden van jullie winnen jullie hebben turkije een keer slecht zien spelen nu gelijk vergelijken met marokko
jullie accpeterern eerder niet dat turks voetbal meer waard is

10-06-2008, 18:18

Citaat door Anelka_87:
meen jij dit??? turkiej zou zelfs met dat spel hoe ze tegen PORTUGAL speelden van jullie winnen jullie hebben turkije een keer slecht zien spelen nu gelijk vergelijken met marokko
jullie accpeterern eerder niet dat turks voetbal meer waard is




Jah, Ik zag Dat het wat waard was ik bedoel 2-0 verloren dat is echt een grote prestatie

10-06-2008, 18:19

Citaat door merbosa:

Jah, Ik zag Dat het wat waard was ik bedoel 2-0 verloren dat is echt een grote prestatie



ik geef je sowieso gelijk TURKIJE speelde BELACHELIJKKKK maar dat wilt niet zeggen dat we SLECHT zijn

10-06-2008, 18:45

Citaat door Anelka_87:
ik geef je sowieso gelijk TURKIJE speelde BELACHELIJKKKK maar dat wilt niet zeggen dat we SLECHT zijn



Nee joh, jullie zijn niet slecht, jullie zijn goed vooral tegen grote ploegen zoals Portugal

10-06-2008, 18:47

Citaat door merbosa:
Nee joh, jullie zijn niet slecht, jullie zijn goed vooral tegen grote ploegen zoals Portugal



en julllie zijn ook goed hoor tegen mauritanie etiopie somalie enzoo

10-06-2008, 18:48
Portugal is een van de favorieten voor een Finale wat kom je hier praten ?

10-06-2008, 18:48
en zegmaar is SCHANDE om van PORUGAL te verliezen???

10-06-2008, 18:49
Turkije speelde de helft met een B-C team

10-06-2008, 18:50


a rot toch op man Anelka zeik nerd ..

jullie waren gewoon slecht klaar, als Marokko tegen een Europees land speelt, dan tonen wij tenminste nog een beetje voetbal (Frankrijk) .. jullie spelen verdedigend tegen Portugal .. hoe bedoel je ik wil mezelf verneuken

en wij spelen tegen Afrikaanse ploegen, als Turkije tegen Afrikanen zouden spelen, zouden ze worden opgegeten

10-06-2008, 18:50

Citaat door merbosa:
Nee joh, jullie zijn niet slecht, jullie zijn goed vooral tegen grote ploegen zoals Portugal[/FONT]


Citaat door Anelka_87:
en julllie zijn ook goed hoor tegen mauritanie etiopie somalie enzoo



[FONT="Fixedsys"]Zeker goed, maar wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?? [/FONT] [FONT="Fixedsys"]Moeten ze tegen Portugal ofso gaan spelen?? gaat toch een beetje moeilijk ze horen niet bij Europa, ze moeten wel tegen zulke landen spelen.

10-06-2008, 18:50
fatih terim moet opkk dan komt het weer goed met turkiye

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10