Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die later mannen blijken te zijn geweest



Pagina's : [1] 2 3

10-06-2008, 13:19
stel je trouwt een hele mooie vrouw, ze is sexy, lekkere lichaam, intelligent, lief en altijd zin in seks!

Perfect zou je zeggen, vooral dat laatste!

maar madam zegt op een dag tegen jou .. schatje kben vroeger een man geweest, heb een zware geslachtsverandering ondergaan.

wat zou jij dan zeggen, of doen?


afgeleid uit een episode van jerry springer (man wat mis ik die show)

10-06-2008, 13:20


dude ... k heb net lunch op

10-06-2008, 13:20
hahahaah hoezo als een man een vrouw wordt dan blijf je altijd mannelijke aspecten zien.

10-06-2008, 13:22

Citaat door Clashh:
dude ... k heb net lunch op



en dan ga je op m.nl?

de meeste smerige hoekje van de cyberworld? DUDE .. C'MON!

10-06-2008, 13:23



Citaat door missnador_007:
hahahaah hoezo als een man een vrouw wordt dan blijf je altijd mannelijke aspecten zien.



geloof me .. tegenwoordig pff

10-06-2008, 13:23
ik wil net zeggen, transseksuelen herken je altijd! al is het aan die lelijke adamssappel

10-06-2008, 13:23

Citaat door 2Shay:
en dan ga je op m.nl?

de meeste smerige hoekje van de cyberworld? DUDE .. C'MON!


heb je seksualiteit nog niet gezien FUCK YEAHHH

10-06-2008, 13:24
Toen ik nog op school zat, zat er een janetteke bij mij op school..

Meskien hij droeg rokken, kleedjes hakken..

En noemde zich emanuella..Meestal had hij of zij twee staartjes in haar haar..Hij ging ook naar de meisjeswc ..Maar het mocht ni meer van de directeur hahahaha Meskien..Voor de rest was ze heel lief

10-06-2008, 13:27

Citaat door insaf18:
Toen ik nog op school zat, zat er een janetteke bij mij op school..

Meskien hij droeg rokken, kleedjes hakken..

En noemde zich emanuella..Meestal had hij of zij twee staartjes in haar haar..Hij ging ook naar de meisjeswc ..Maar het mocht ni meer van de directeur hahahaha Meskien..Voor de rest was ze heel lief

Was het nu een zij of een hij... Op den duur ga je eens niet meer weten met wie je ziet te klappen.
Ik zag de vorige keer zo een mooie vrouw, mooi lichaam, blonde haren, grote ogen etc.. maar eenmaal ze haar mond opendeed Kwam er gewoon een zware mannenstem uit.

10-06-2008, 13:27
janetteke HAHAHAHAHAHHH

10-06-2008, 13:28

Citaat door Clashh:
heb je seksualiteit nog niet gezien FUCK YEAHHH



hahaha .. je hebt heel wat transsexuelen achter die pctjes zitte .. je weet nooit of et ene vent is of een chick

10-06-2008, 13:28
Kelly van Big Brother lijkt echt op een vrouw..

10-06-2008, 13:28



Citaat door insaf18:
Toen ik nog op school zat, zat er een janetteke bij mij op school..

Meskien hij droeg rokken, kleedjes hakken..

En noemde zich emanuella..Meestal had hij of zij twee staartjes in haar haar..Hij ging ook naar de meisjeswc ..Maar het mocht ni meer van de directeur hahahaha Meskien..Voor de rest was ze heel lief



emanuella, mucho caliente

10-06-2008, 13:32

Citaat door Merci_N:
Was het nu een zij of een hij... Op den duur ga je eens niet meer weten met wie je ziet te klappen.
Ik zag de vorige keer zo een mooie vrouw, mooi lichaam, blonde haren, grote ogen etc.. maar eenmaal ze haar mond opendeed Kwam er gewoon een zware mannenstem uit.



this een hij maar wij moesten zij zeggen

10-06-2008, 13:33

Citaat door Clashh:
janetteke HAHAHAHAHAHHH




afgezaagd

Pagina's : [1] 2 3