Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : In Marokko zullen ze zeker hebben gebaald toen ze naar Nederland - Italie keken!

Pagina's : [1] 2

appie666
10-06-2008, 10:58

Koning Mohammed zou zeker hebben gedacht: waarom spelen die geweldige Boulahrouz en Affelay niet bij het Marokkaanse elftal? Nou beste koning, het wordt eens tijd dat je wat doet aan die corrupte boevennest van een Marokkaanse bond. En het kromme selectiebeleid dat ervoor heeft gezorgd dat spelers als Kharja en Chamakh, die al een halve eeuw als talent worden gezien en die alleen goed in de spiegel kan kijken voor de wedsrijd, alle vertrouwen krijgen en spelers als bijv. Al akchaoui, zoals hij dat mooi verwoord, als een jojo worden behandeld. Zoveel talent gaat verloren op deze manier omdat de bond haar manier van werken maar niet wil veranderen: Amrabat, Aissati, Bakkal, Al Akchaoui, Affelay en Boulahrouz, allemaal goede voetballers, maar Marokko gaat en ging er heel dom mee om.

Voetbaleria
10-06-2008, 11:03
Koning Mohammed zou zeker hebben gedacht: waarom spelen die geweldige Boulahrouz en Affelay niet bij het Marokkaanse elftal? Nou beste koning, het wordt eens tijd dat je wat doet aan die corrupte boevennest van een Marokkaanse bond. En het kromme selectiebeleid dat ervoor heeft gezorgd dat spelers als Kharja en Chamakh, die al een halve eeuw als talent worden gezien en die alleen goed in de spiegel kan kijken voor de wedsrijd, alle vertrouwen krijgen en spelers als bijv. Al akchaoui, zoals hij dat mooi verwoord, een jojo worden behandeld. Zoveel talent gaat verloren op deze manier omdat de bond haar manier van werken maar niet wil veranderen: Amrabat, Aissati, Bakkal, Al Akchaoui, Affelay en Boulahrouz, allemaal goede voetballers, maar Marokko gaat en ging er heel dom mee om. :hihi: :hihi: :hihi: nou ik ben benieuwd :gniffel:

Camulet
10-06-2008, 11:06
echt een racisten houding tov het Noorden. die gasten denken echt dat voetbal uitgevonden is door el widad en kgribka....

Voetbaleria
10-06-2008, 11:10
echt een racisten houding tov het Noorden. die gasten denken echt dat voetbal uitgevonden is door el widad en kgribka.... Ewa ja je weet toch hoe die hondjes daar in casablanca en rabat zijn. Echt er moet gewoon daar een schoonmaakbezem door heen fieuwwwwww iedereen weg en dan kunnen we weer met een schonelei beginnen. Zolang dat niet gebeurd fok hun :maf: en dan hoop ik dat ze nog heel vaak zullen verliezen.:goedzo:

Camulet
10-06-2008, 11:13

Ewa ja je weet toch hoe die hondjes daar in casablanca en rabat zijn. Echt er moet gewoon daar een schoonmaakbezem door heen fieuwwwwww iedereen weg en dan kunnen we weer met een schonelei beginnen. Zolang dat niet gebeurd fok hun :maf: en dan hoop ik dat ze nog heel vaak zullen verliezen.:goedzo: precies...of denken die mongolen dat affelay zijn gouden voetjes even bij een uitwedstrijd tegen Togo daar achterlaat?

appie666
10-06-2008, 11:13
En het mooiste is dat Boula en Ibi imazighen zijn, dat gaat ze het meeste laten flippen. echt een racisten houding tov het Noorden. die gasten denken echt dat voetbal uitgevonden is door el widad en kgribka....

Voetbaleria
10-06-2008, 11:15
precies...of denken die mongolen dat affelay zijn gouden voetjes even bij een uitwedstrijd tegen Togo daar achterlaat? :hihi: wallahila nou dan zou ik zeggen droom lekker verder :hihi:

Camulet
10-06-2008, 11:19
:hihi: wallahila nou dan zou ik zeggen droom lekker verder :hihi: haha:hihi:

Nuclear
10-06-2008, 11:25
wow jealousy......relaxed...

pinartie01
10-06-2008, 11:29
Ewa ja je weet toch hoe die hondjes daar in casablanca en rabat zijn. Echt er moet gewoon daar een schoonmaakbezem door heen fieuwwwwww iedereen weg en dan kunnen we weer met een schonelei beginnen. Zolang dat niet gebeurd fok hun :maf: en dan hoop ik dat ze nog heel vaak zullen verliezen.:goedzo: heb je geen andere bezigheid hey voetbal heb jij totaal geen verstand van hey ik ben ook een amazigg en jullie praten gewoon poep

Voetbaleria
10-06-2008, 11:32
heb je geen andere bezigheid hey voetbal heb jij totaal geen verstand van hey ik ben ook een amazigg en jullie praten gewoon poep En jij praat plas.

Nuclear
10-06-2008, 11:33
En jij praat plas. o_Õ) .....funny........................................ ..............-_-!!) ...droogkloot

pinartie01
10-06-2008, 11:40

En jij praat plas. of je bent dom geboren, of je bent dom geworden of je hersens zijn bevroren. reageer aub niet meer ter bescherming van jezelf

Voetbaleria
10-06-2008, 11:41
of je bent dom geboren, of je bent dom geworden of je hersens zijn bevroren. reageer aub niet meer ter bescherming van jezelf Ik reageer wanneer ik wil moet jij maar niet zo dom praten. Of wil je zeggen dat het geweldig loopt bij de marokkaanse bond????

pinartie01
10-06-2008, 12:10
Ik reageer wanneer ik wil moet jij maar niet zo dom praten. Of wil je zeggen dat het geweldig loopt bij de marokkaanse bond???? jij weet totaal niet waar jij over praat hey... beter laat zo zitten en praat er niet meer over je begaat blunder na blunder

Pagina's : [1] 2