Bekijk volle/desktop versie : Foto's van je gezin



Pagina's : [1] 2

10-06-2008, 10:46
K heb net als velen van jullie (denk ik) foto's op mijn bureau, vensterbank en whiteboard van mijn gezin...Laten jullie deze allemaal staan als je naar huis gaat? Of heb je helemaal geen foto's staan en waar?

K bedacht me eigenlijk dat het misschien niet zo slim is om ze te laten staan..

10-06-2008, 10:48


waarom is dat niet slim ?

10-06-2008, 10:50
Ja weet ik veel..gewoon een gevoel..

10-06-2008, 10:50
niet zo paranoia wezen joh, wat moeten mensen van je foto...iedereen heeft dat toch?

10-06-2008, 10:50


Iedereen doet dat en ze laten ze gewoon staan hoor, kan me niet inbeelden dat ze iedere avond de foto's weghalen


10-06-2008, 10:52
Heb hier op werk geen fotos van niemand.... Dat doe ik pas als ik kleinkinderen heb
Ik ben meer van de Vin Diesel, Prison Break etc....

10-06-2008, 10:52
Jah dat wel...maar k zat net mijn foto's te verwisselen voor recentere en intussen op m.nl reageren en dacht hm...
Hier is het altijd one big shit met foto's...altijd wel mensen die niet om kunnen gaan met andermans privacy..zou t ook op de werkvloer kunnen gebeuren?

Alhoewel ik geen Marokkaanse collega's heb is het al een hele geruststelling

10-06-2008, 10:53

Citaat door Miss_Magrebia:
Heb hier op werk geen fotos van niemand.... Dat doe ik pas als ik kleinkinderen heb
Ik ben meer van de Vin Diesel, Prison Break etc....


Kleinkinderen?

Hm en hoe wil je dat gaan bereiken Kun je ze inhuren ofzo?

PB foto's ? ik zal je

PB JUNK!!

P.s. gister op tijd aan gekomen voor de spetterende laatste 20 min van de wedstrijd?

10-06-2008, 10:53

Citaat door Maroc_Meissie:
Jah dat wel...maar k zat net mijn foto's te verwisselen voor recentere en intussen op m.nl reageren en dacht hm...
Hier is het altijd one big shit met foto's...altijd wel mensen die niet om kunnen gaan met andermans privacy..zou t ook op de werkvloer kunnen gebeuren?

Alhoewel ik geen Marokkaanse collega's heb is het al een hele geruststelling



Don't worry, be happy!

10-06-2008, 10:53
foto's van mijn kids heb ik altijd wel.

hoezo niet laten staan? bang voor het oog? of dat die nederlandse met zijn peper en zoutstel s7ur gaat doen

10-06-2008, 10:53
maroc meissie....geloof me ik zit al 10 jaar op internet..marokko.nl is de enige hysterie die ik ken om foto's

dat moet je niet als normaal becshouwen...zo erg dat ze zelfs hen naam zetten op fotos van eten

10-06-2008, 10:54

Citaat door Maroc_Meissie:
Jah dat wel...maar k zat net mijn foto's te verwisselen voor recentere en intussen op m.nl reageren en dacht hm...
Hier is het altijd one big shit met foto's...altijd wel mensen die niet om kunnen gaan met andermans privacy..zou t ook op de werkvloer kunnen gebeuren?

Alhoewel ik geen Marokkaanse collega's heb is het al een hele geruststelling

Ewa safi je vergelijkt marokko.nl met het werk
Niets is erger dan marokko.nl



Citaat door Miss_Magrebia:
Heb hier op werk geen fotos van niemand.... Dat doe ik pas als ik kleinkinderen heb
Ik ben meer van de Vin Diesel, Prison Break etc....


Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe men die van Prison Break knap vindt
Vin Diesel is al ietsje beter, maar da's eerder het macho type waar je geen scheet tegen durft zeggen


10-06-2008, 10:54



Citaat door Maroc_Meissie:
Jah dat wel...maar k zat net mijn foto's te verwisselen voor recentere en intussen op m.nl reageren en dacht hm...
Hier is het altijd one big shit met foto's...altijd wel mensen die niet om kunnen gaan met andermans privacy..zou t ook op de werkvloer kunnen gebeuren?

Alhoewel ik geen Marokkaanse collega's heb is het al een hele geruststelling

10-06-2008, 10:55

Citaat door Miss_Magrebia:
Don't worry, be happy!





Nysh heeft gelijk.


10-06-2008, 10:55

Citaat door Miss_Magrebia:
Don't worry, be happy!



Jazekers..

Pagina's : [1] 2