Bekijk volle/desktop versie : Is dit normaal?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-06-2008, 08:35
Maakt niet uit waar ik werk of wat voor werk ik doe. Ik word het altijd zo snel beu en kan niet wachten tot het weer weekend is.

Ik moet nog zeker 30jr werken en het zal waarschijnlijk nog langer worden als ze de pensioenleeftijd gaan optrekken.

Ik ben er hier nog maar net en ik wil al terug naar huis.

10-06-2008, 08:46



Citaat door Lella_Nigella:
Maakt niet uit waar ik werk of wat voor werk ik doe. Ik word het altijd zo snel beu en kan niet wachten tot het weer weekend is.

Ik moet nog zeker 30jr werken en het zal waarschijnlijk nog langer worden als ze de pensioenleeftijd gaan optrekken.

Ik ben er hier nog maar net en ik wil al terug naar huis.



Ik herken mezelf hierin zo erg terug

Ik ben het ook altijd na een paar weekjes meer dan zat.. ik word de collega's en het werk echt spuugzat en wil weer terug naar huis.. ik heb nog nooit bij een baan het idee gehad, oh wauw dit is leuk dit wil ik voor de rest van mijn leven doen....

10-06-2008, 08:50

Citaat door yosrina:
Ik herken mezelf hierin zo erg terug

Ik ben het ook altijd na een paar weekjes meer dan zat.. ik word de collega's en het werk echt spuugzat en wil weer terug naar huis.. ik heb nog nooit bij een baan het idee gehad, oh wauw dit is leuk dit wil ik voor de rest van mijn leven doen....


Dat heb ik ook nog nooit gehad. Ik ben echt jaloers op mensen die met plezier gaan werken.

Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Of mensen die zeggen dat ze gaan werken voor de sociale contacten.

10-06-2008, 08:51

Citaat door yosrina:
Ik herken mezelf hierin zo erg terug

Ik ben het ook altijd na een paar weekjes meer dan zat.. ik word de collega's en het werk echt spuugzat en wil weer terug naar huis.. ik heb nog nooit bij een baan het idee gehad, oh wauw dit is leuk dit wil ik voor de rest van mijn leven doen....


Dan oefen je alvast geen job uit die je beziet als je 'hobby' iets graag doen, helaas het klinkt maf maar er zijn mensen waarbij 8uur achter de computer zitten hun droom is


10-06-2008, 15:26


Nog een halfuur.

Het is toch nog een leuke m.nl-dag geworden

10-06-2008, 15:28
Het is hier af en toe net een soap

10-06-2008, 15:32
Ik heb dat ook hoor ik kom hier smorgens met tegenzin heen als ik geen m.nl had dan was mijn dag echt saai geweest

10-06-2008, 15:33
nee is niet normaal.
ik had het vroeger ook, maar nu heb ik een super leuke baan met leuke collega's en de week gaat super snel voorbij, voor ik het weet is het al weekend!

10-06-2008, 15:33

Citaat door Lella_Nigella:
Maakt niet uit waar ik werk of wat voor werk ik doe. Ik word het altijd zo snel beu en kan niet wachten tot het weer weekend is.

Ik moet nog zeker 30jr werken en het zal waarschijnlijk nog langer worden als ze de pensioenleeftijd gaan optrekken.

Ik ben er hier nog maar net en ik wil al terug naar huis.



nee is niet raar..je bent levenloos vandaar

10-06-2008, 15:34

Citaat door trisinti:
nee is niet raar..je bent levenloos vandaar


Maar natuurlijk!!!!

Duuuuuhhhh, soms ben ik echt een blondje.

10-06-2008, 15:36
Ik heb dat ook, bij welke bedrijf ik ook ben na een jaar ben ik het zat, ben weer nu een jaar bij deze en het begint te kriebelen bij me om ergens anders te sollicteren

Alleen ik krijg over een maand vast contract dus kan het niet maken

10-06-2008, 15:36

Citaat door salwa23:
Ik heb dat ook hoor ik kom hier smorgens met tegenzin heen als ik geen m.nl had dan was mijn dag echt saai geweest

Ik zou zonder internettoegang echt niet voltijds kunnen werken.

Citaat door Lamiss:
nee is niet normaal.
ik had het vroeger ook, maar nu heb ik een super leuke baan met leuke collega's en de week gaat super snel voorbij, voor ik het weet is het al weekend!


Ik ben al 7x veranderd van werk op een paar jaar tijd.

Een job met betere voordelen als hier ga ik echt niet vinden. Ik ga niet voor een appel en ei werken, omdat de collega's veel leuker zijn.

10-06-2008, 15:38



Citaat door MissLoulou:
Ik heb dat ook, bij welke bedrijf ik ook ben na een jaar ben ik het zat, ben weer nu een jaar bij deze en het begint te kriebelen bij me om ergens anders te sollicteren

Alleen ik krijg over een maand vast contract dus kan het niet maken

dat verbaast me niets..jij bent levenloos net als de TS vandaar!!

10-06-2008, 15:38

Citaat door Lamiss:
nee is niet normaal.
ik had het vroeger ook, maar nu heb ik een super leuke baan met leuke collega's en de week gaat super snel voorbij, voor ik het weet is het al weekend!


Wees blij meid. Niets is erger dan tegen je zin naar je werk gaan
Ik heb nog dat beetje geluk dat ik mijn eigen werk regel, moest dat niet zijn, dan was ik allang van het raam gesprongen




Citaat door MissLoulou:
Ik heb dat ook, bij welke bedrijf ik ook ben na een jaar ben ik het zat, ben weer nu een jaar bij deze en het begint te kriebelen bij me om ergens anders te sollicteren

Alleen ik krijg over een maand vast contract dus kan het niet maken

safi thesred


10-06-2008, 15:40

Citaat door Lella_Nigella:
Ik zou zonder internettoegang echt niet voltijds kunnen werken.


Ik ben al 7x veranderd van werk op een paar jaar tijd.

Een job met betere voordelen als hier ga ik echt niet vinden. Ik ga niet voor een appel en ei werken, omdat de collega's veel leuker zijn.


dus MarILYN Monroe (niet de echte) die zogenaamde onderzoekjournaliste had toch gelijk..ze wist het in een oogopslag..dat we allen hierzo levenloos zijn..daar had ze geen onderzoek voor nodig..kon ik er ook zo vertellen

Pagina's : [1] 2 3 4 5