Bekijk volle/desktop versie : Karzai voor een tweedaags bezoek in Nederland



Pagina's : [1] 2

09-06-2008, 19:46
Rotterdam, 9 juni. De Afghaanse president Karzai is vandaag aangekomen voor een tweedaags bezoek in Nederland. Hoewel het geen staatsbezoek is (op persoonlijke uitnodiging van de koningin), maar een werkbezoek (op uitnodiging van het kabinet), ontvangt koningin Beatrix Karzai morgen voor een lunch op paleis Huis ten Bosch.

Premier Jan Peter Balkenende heeft vandaag volgens het ANP tegen Karzai gezegd dat Afghanistan meer energie in de politiemacht moet steken. De ontmoeting tussen Balkenende en Karzai vond plaats op het Catshuis, de ambtswoning van de Nederlandse premier. Karzai sprak daar namens het Afghaanse volk zijn dankbaarheid uit voor de offers die Nederland heeft gebracht.


Naast gesprekken met premier Balkenende en minister Verhagen van Buitenlandse Zaken, staat ook een ontmoeting op het programma met leden van de Kamercommissies voor Buitenlandse Zaken en de Defensie.

In Parijs neemt Karzai donderdag deel aan een grote internationale donorconferentie, waar hij voor de komende vijf jaar 50 miljard dollar (35 miljard euro) aan hulp zal vragen voor zijn land. Ook zal zijn regering de internationale gemeenschap in Parijs haar eigen strategie voor nationale ontwikkeling presenteren. Volgens de VN-gezant voor Afghanistan, de Noor Kai Eide, zullen de Afghanen daarmee laten zien dat ze meer verantwoordelijkheid zullen nemen voor de opbouw van hun land.

Omdat economische ontwikkeling van Afghanistan wordt gezien als voorwaarde voor het herstel van de politieke stabiliteit in het land, zal de Afghaanse president in het Kurhaus in Scheveningen de opening bijwonen van een conferentie ‘Zakendoen met Afghanistan’. De conferentie is voor Nederlandse en Afghaanse ondernemers op het gebied van landbouw, infrastructuur en commerciële dienstverlening

http://www.nrc.nl/binnenland/article1120772.ece/Karzai_voor_een_tweedaags_bezoek_in_Nederland

09-06-2008, 23:29


Afghaanse president? who cares
Celine Dion kreeg zelfs meer publiciteit toen ze voor een dag naar Amsterdam kwam.

09-06-2008, 23:31

Citaat door Diam0nd_Lady:
Afghaanse president? who cares
Celine Dion kreeg zelfs meer publiciteit toen ze voor een dag naar Amsterdam kwam.

is arabmixer jouw broer?

09-06-2008, 23:31

Citaat door KL00SJAK:
is arabmixer jouw broer?



Nee, goede vriend.
hoezo?

09-06-2008, 23:33



Citaat door Diam0nd_Lady:
Nee, goede vriend.
hoezo?

heeft ie nou al een meisje?

09-06-2008, 23:34

Citaat door KL00SJAK:
heeft ie nou al een meisje?


Ikke niet weten meneer, heb hem een tijdje niet gesproken.
vraag het hem zelf zou ik zeggen.

09-06-2008, 23:36

Citaat door Diam0nd_Lady:

Ikke niet weten meneer, heb hem een tijdje niet gesproken.
vraag het hem zelf zou ik zeggen.

nee, het is een gevoelig onderwerp geloof ik...
kan jij er niet over beginnen?

09-06-2008, 23:37

Citaat door KL00SJAK:
nee, het is een gevoelig onderwerp geloof ik...
kan jij er niet over beginnen?


Als jij me vertelt waarom je dat zo graag wilt weten.

09-06-2008, 23:45

Citaat door Diam0nd_Lady:
Als jij me vertelt waarom je dat zo graag wilt weten.

ik heb een eenzaam buurmeisje.

09-06-2008, 23:48

Citaat door KL00SJAK:
ik heb een eenzaam buurmeisje.


Oowh? nou ik heb em voor je ge-smst!

10-06-2008, 00:07

Citaat door Diam0nd_Lady:
Afghaanse president? who cares
Celine Dion kreeg zelfs meer publiciteit toen ze voor een dag naar Amsterdam kwam.

Ga vliegen met je celine dion, verot mens...., afghaanse president neemt een van de moeilijkste taken van heel de wereld een land opbouwen die veel generaties oorlog kent. Kom jij hier met je verotte celine dion die beetje over een schip zit te zingen.

10-06-2008, 00:08

Citaat door ReleasePeace2th:
Ga vliegen met je celine dion, verot mens...., afghaanse president neemt een van de moeilijkste taken van heel de wereld een land opbouwen die veel generaties oorlog kent. Kom jij hier met je verotte celine dion die beetje over een schip zit te zingen.


10-06-2008, 09:18



Citaat door ReleasePeace2th:
Ga vliegen met je celine dion, verot mens...., afghaanse president neemt een van de moeilijkste taken van heel de wereld een land opbouwen die veel generaties oorlog kent. Kom jij hier met je verotte celine dion die beetje over een schip zit te zingen.


Zo is dat meer geld voor de opium telers, warlords en mosketen.

10-06-2008, 10:30
Buigen voor Laura Bush



Over vrouwen aan de top gesproken. Links ziet u Laura Bush, vrouw van George, die doet alsof ze president van Amerika is. Rechts ziet u de Afghaanse president Hamid Karzai, die deze week op tournee door de wereld is. Deze man is nu al jarenlang bezig om aan zijn Afghaanse volk te bewijzen dat hij een godvrezend moslim is die BESLIST NIET als een soort marionet door Amerika is neergeknald op die positie. Vrouwen een hand geven? Prima, maar je kan ook te diep buigen. Deze foto is goed voor minstens 36 maanden extra Afghanistan-conflictverlenging. Iets met 'vazallen van het westen' enzo. Of zou u dit van Balkenende wel pikken? De beste promotiefoto die de Taliban zich maar kan wensen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/buigen_voor_bitch.html

KARZAI IS NIET EENS AFGHAAN, DIE MAN HEEFT JAREN IN DE VS GEWOOND. KIJK HEM HIER NEERBUIGEND DOEN, DE ECHTE SLAAF VAN AMERIKA.

IK WENS ALLE TROEPEN DIE DAAR VOOR 'VREDE'ZITTEN EEN GEZEGENDE DOOD TOE

10-06-2008, 11:36

Citaat door ReleasePeace2th:
Ga vliegen met je celine dion, verot mens...., afghaanse president neemt een van de moeilijkste taken van heel de wereld een land opbouwen die veel generaties oorlog kent. Kom jij hier met je verotte celine dion die beetje over een schip zit te zingen.


voel je vooral niet aangevallen hoor.
adem maar rustig in en uit.

het is maar marokko.nl, gaat via kabels

Pagina's : [1] 2