Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk model



09-06-2008, 17:15
Salaam allemaal

Laatst toen ik aan het wandelen was in de stad werd ik aangesproeken door een man. Hij tegen mij dat hij fotograaf is en dat hij vindt dat ik het wel in me heb een fotomodel te zijn.

Nu lijkt het me wel leuk om te doen, maar aan de andere kant wil ik mijn hoofddoek ophouden. Dus ik ga nee zeggen tegen hem. Maar ik vroeg me af of je in Marokko wel model kunt zijn met hooffdoek en of dat haram is.

Hoop dat jullie kunnen helpen

beslama Z

09-06-2008, 17:28


Misschien is het een viezerik, uitkijken niet klakkeloos alles aannemen van mensen op straat ..

09-06-2008, 17:29
meid, het is wel leuk om het te doen.
maar ik weet niet of het halal is om zegmaar foto's van je te laten maken.
Ja in marokko bestaan er ook modellen.
Maar die meiden die modellen zijn, zijn meer niet echt marokkaans, meer half ofzo.

09-06-2008, 17:30

Citaat door touria_20:
Misschien is het een viezerik, uitkijken niet klakkeloos alles aannemen van mensen op straat ..


nee ik weet dat hij echt bij een bureau werkt want ben samen met vrienden meegegaan.

09-06-2008, 17:31



Citaat door aila.tahraoui:
meid, het is wel leuk om het te doen.
maar ik weet niet of het halal is om zegmaar foto's van je te laten maken.
Ja in marokko bestaan er ook modellen.
Maar die meiden die modellen zijn, zijn meer niet echt marokkaans, meer half ofzo.


ja zoiets dacht ik al. Trouwens ik heb veel sites enzo gekeken en er waren er niet veel die hoofddoeken dragen. Dat vind ik wel heel jammer. Ik denk dat ik het maar niet ga doen.

09-06-2008, 17:44

Citaat door zekia-maroc:
ja zoiets dacht ik al. Trouwens ik heb veel sites enzo gekeken en er waren er niet veel die hoofddoeken dragen. Dat vind ik wel heel jammer. Ik denk dat ik het maar niet ga doen.



nee klopt, komt zelden voor.
moet ook zo blijven, want ik vind het niet echt prettig om als hoofddoekdragende meisje veel op te vallen.
Ik raad het je ook aan om het niet te doen.