Bekijk volle/desktop versie : Mannen zijn al mooi genoeg..Maar Vrouwen moeten zich opmaken



Pagina's : [1] 2 3

25-09-2002, 21:17
Is dit onzin..of zit hier waarheid in..

Ik heb gisteren twee dames gezien waarvan één écht onsmakelijk geschminkt was..veel te veel poeder en verf..

Moet dat nou vraag ik mij af..ok..dat is niet mijn zorg natuurlijk..

Wat vinden jullie b.v van valse wimpers en nagels..

Graag jullie reacties..

25-09-2002, 21:40


tegenwoordig zijn het niet alleen de meiden die makeup gebruiken maar ik zie tegenwoordig ook veel marokaanse jongens makeup gebruiken
ik zelf gebruik het ook maar het is niet zo dat ik er als clown bij loop
makeup kan mooi staan als het maar niet overdreven word gebruikt
en wbt nagels en wimpers het moet niet te zijn


mimi

25-09-2002, 21:42

Citaat:
Origineel gepost door Nouhaila80
Hello,

nou ik wilde wel ff mijn mening hierover kwijt.....
Je moet natuurlijk wel zoveel mogelijk met mate werken. Om zomaar in het wilde weg je gezicht te gaan bekladden is nergens goed voor.
Ik heb verders niks tegen nepnagels. Alleen ook dat moet er wel een beetje natuurlijk en menselijk uit zien.

Ik wil ook nog het volgende kwijt, het valt me namelijk op dat de marokkaanse jongens ook steeds meer aandacht besteden aan hun uiterlijk. De een epileert zijn wenkbrouwen de ander heeft wekelijks een afspraak bij de zonnebankstudio en de ander werkt zn pigmentvlekjes weg met foundation enz. En om maar niet over de haren te beginnen.....
(ps ik heb het niet over alle marokkaanse jongens)

Maha salama
Thanks Nouhaila...

Spijtig dat ook sommige van de jongens/mannen verslaafd worden aan de buiten normale verzorging van hun lichaam en meer bepaald hun gezicht..sommige gebruiken ook zwarte potlood voor de lijn rond hun ogen..tja..

25-09-2002, 21:44

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Is dit onzin..of zit hier waarheid in..

Ik heb gisteren twee dames gezien waarvan één écht onsmakelijk geschminkt was..veel te veel poeder en verf..

Moet dat nou vraag ik mij af..ok..dat is niet mijn zorg natuurlijk..

Wat vinden jullie b.v van valse wimpers en nagels..

Graag jullie reacties..
Tjaa,...Natuurlijke schoonheid is nog ALTIJD het mooiste !

Als een meisje eerst een pot make-up op haar gezicht moet verven en dan pas is ze knap ?
Ik denk eerder lelijker dan ze "misschien" waren hé....

Zoals allah zegt alle kinderen van mij op de aarde zijn mooooooi , zowel uiterlijk maar zeker innerlijk.!

Ik vind het ook belachelijk dat je zovéél moeite moet maken over je uiterlijk terwijl je misschien alleen maar om de hoek gaat , want stel je voor je komt ineens iemand tegen dan zie je er op je paasbest..(sarcastisch ).

En ik geloof helemaal niet als een meisje zegt ik maak me mooi - dan bedoel ik make-up enz...- omdat ik me dan beter voel ...BULLSHIT .Meisjes maken hun mooi , vol met make-up etc....gewoon zodat de jongens hun aandacht op hun vestigen.

Je kan zovéél zeggen dit is gewoon een feit !!....

Thalla
Hanaetje

25-09-2002, 21:48


ewa ja, er zijn meisjes die erbij lopen als clowns
maar zoals mimi zegt er zijn er ook enkelen die ook make-up
dragen maar zo natuurijk mogelijk
zeg mimi ik heb nog geen jongens met make-up gezien is dat
echt waar

GreetZ

25-09-2002, 21:51

Citaat:
Origineel gepost door Pocahontas22
ewa ja, er zijn meisjes die erbij lopen als clowns
maar zoals mimi zegt er zijn er ook enkelen die ook make-up
dragen maar zo natuurijk mogelijk
zeg mimi ik heb nog geen jongens met make-up gezien is dat
echt waar

GreetZ
een vriendin van mij zit in adamop school en ik ging haar ff opzoeken nou ik schrok me rot er liepen daar gasten met nog meer make-up dan ik

25-09-2002, 21:55
ik haat hanna en make up brrrrrr

25-09-2002, 21:55
he Mo alles goed?

nou ik maak me wel eens op als ik er zin in heb,maar dan is het vrij licht en dat poeder en zo daar hou ik helemaal niet van, meestal hou ik het toch bij een zwarte potloodje en lichte lipstick maar het is niet zo dat ik het eerst op moet doen dat ik dan de deur uit ga........vaak zie ik van die meiden die van die felle kleuren gebruiken maar damn wat is dat toch lelijk,

en wat betreft die valse pimpers en nagels...haaaaaaa als ik met die nagels thuis kom dan hakt mijn pa mijn vingers af, die nagels is mooi maar ik zou ze zelf niet op zetten en wie wimpers vind ik super lelijk, is me te nep, met een beetje mascara heb je al mooie volle wimpers......
ik vind zo en zo dat een vrouw niet te veel of te vaak make-up op moet doen want als ze dat wel doet dan kan ze niet meer zonder en geloof me je wilt haar ook niet meer zien zonder..........

25-09-2002, 22:04
Allatif
hé mimi ben je zeker dat het een gewone school was
ewa safie zeg waar gaan we naar toe
als later mijn man ooit zegt breng mij een potloodje van max factor
a.u.b. dan zwaait er wat

GreetZ

25-09-2002, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door Camilla27
he Mo alles goed?

nou ik maak me wel eens op als ik er zin in heb,maar dan is het vrij licht en dat poeder en zo daar hou ik helemaal niet van, meestal hou ik het toch bij een zwarte potloodje en lichte lipstick maar het is niet zo dat ik het eerst op moet doen dat ik dan de deur uit ga........vaak zie ik van die meiden die van die felle kleuren gebruiken maar damn wat is dat toch lelijk,

en wat betreft die valse pimpers en nagels...haaaaaaa als ik met die nagels thuis kom dan hakt mijn pa mijn vingers af, die nagels is mooi maar ik zou ze zelf niet op zetten en wie wimpers vind ik super lelijk, is me te nep, met een beetje mascara heb je al mooie volle wimpers......
ik vind zo en zo dat een vrouw niet te veel of te vaak make-up op moet doen want als ze dat wel doet dan kan ze niet meer zonder en geloof me je wilt haar ook niet meer zien zonder..........
Thanks Camilla..met mij is goed alhamdu lilaah..en met jou ook..

Met de laatste zin..heb je de nagel op zijn kop geslagen..

25-09-2002, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door Pocahontas22
Allatif
hé mimi ben je zeker dat het een gewone school was
ewa safie zeg waar gaan we naar toe
als later mijn man ooit zegt breng mij een potloodje van max factor
a.u.b. dan zwaait er wat

GreetZ
ja het was een gewone school maar ik wil nu niet iedereen over een kam scheren maar er zijn ook jongens ja die ook make-up gebruiken
ik schrok wel toen ik het zag en dacht ook waar gaan we naar toe maar ja als hun zich er prettig bij voelen dan moeten ze dat doen wie ben ik om nee te zeggen maar een ding is zeker ik zal danook nooit op zo een jongen vallen

mimi

25-09-2002, 22:12
je hebt gelijk meid niet iedereen is hetzelfde
en inderdaad op zo'n jongens val ik ook niet
loop ze dus straalrecht voorbij

GreetZ

25-09-2002, 22:13



Citaat:
Origineel gepost door Nouhaila80


Dag Hanaetje,

Ik wil ook even op jou stukje reageren. Ik gebruik ook make up maar niet om me beter te voelen en ook niet om aandacht van jongens op me te vestigen. De ene keer draag ik wel en de ander keer geen make up, dat heeft met mijn stemming te maken. evenals de ene keer draag ik mijn haar los en de ander keer weer vast, de ene keer draag ik een rok de ander keer een pantalon. Of heeft dit ook met het trekken van aandacht van jongens?
Ik vind het niet kunnen om zomaar iedereen over een kam te scheren en ik denk ook niet dat de mannen het op prijs stellen om zo oppervlakkug aan gekeken te worden. Het zou namelijk heel triest gesteld zijn met de mannen als zij alleen de vrouwen met make up aandacht zouden geven.....
Jaa ik wil ook niet iedereen over 1 kam scheren....Maar dat doen wél de "meeste" meisjez , om aandacht té vragen.
Iedereen kiest zelf hoe hij er wil bij lopen , maar de manier hoe sommige mensen dat doen ...amaiiiiiii....

Oooh jaa ter informatie make- up dragen is haram , ....

Ik snap niet waarom je eigenlijk make-up sowiso wilt dragen?
Als ik 2 meisjes met elkaar vergelijk : ene heeft geen make-up ziet er puur uit, andere is een clown of draagt make-up op een" natuurlijkere" manier.....
Wat zou jij nu mooier vinden ? Persoonlijk de puur natuurlijke....MAAR jaa dat is weer mijn mening.....

Thalla
Hanaetje

25-09-2002, 22:39
Hi

Mijn mening sommige meiden kunnen wel wat foundation gebruiken die zien er zo geel uit als wat... ik vindt het grote onzin dat make up dragen voor mannen wordt gedaan dat is dus echt niet zo. Het is gewoon vrouwlijk thats it ik weet niet maar voel vaak dat het in de marokkaanse cultuur best taboe is om make up te dragen kon me nog herinneren dat het 5 jaar geleden als er een marokkaanse meid make up droeg was het gelijk een ... iedereen moet doen waar die prettig bij voelt en make up verandert je niet het benadrukt alleen je mooie punten en daar is niets mis mee vind ik dan .

25-09-2002, 23:22
er worden hier allerlei meningen als absoluut gepresenteerd.

Iets "is" nooit absoluut mooi of lelijk.

Zeg dan: Ik VIND dit of dat mooi of lelijk!

Pagina's : [1] 2 3