Bekijk volle/desktop versie : ik ben kapot



09-06-2008, 10:30
Heb net een stukje gelezen over een politieagent die een arme vrouw schopt en slaat, terwijl ze een baby op haar rug heeft .
Ik zag een foto daarvan, mijn hart is echt in stukken gebroken en heb een enorme brok in mijn keel.
Hoe kan iemand zoiets in staat zijn?
Dat arme vrouw ging haar man opzoeken in de gevangenis en werd bij de ingangspoort geschopt en geslagen.
Ik begrijp niet dat iemand zo wreed kan zijn. Stel dat de baby op de grond was gevallen?
Vraag me af of die agent zelf vader is

En dat dit in Marokko gebeurt, zehma islamitisch land

Moge ALLAH s.w.t. hem straffen

09-06-2008, 10:36


Waar het je dat gelezen? Kun je de bron hier plaatsen??

09-06-2008, 10:37
Verschrikkelijk....

09-06-2008, 10:38
subhanallah, het ergste van alles is ook dat ze hier mee gewoon weg komen, Alhamdulilah is onze Rab rechtvaardig.

09-06-2008, 10:40



Citaat door Nessie 1:
Waar het je dat gelezen? Kun je de bron hier plaatsen??



hey meid,
dit is het stukje wat ik gelezen heb, je kan ook de foto's zien.

http://abumarwan.livejournal.com/5243.html

09-06-2008, 10:44
oooh mijn Allah wat erg, hoe wreed kan iemand zijn, een vrouw slaan wat een mietje is hij zeg, moge Allah ta3ala hem straffen hiervoor!

09-06-2008, 10:49

Citaat door Rhianna:
hey meid,
dit is het stukje wat ik gelezen heb, je kan ook de foto's zien.

http://abumarwan.livejournal.com/5243.html


Ik heb dit stukje al eens gezien...maar ging ervan uit dat het ergens in Iran of Irak was gebeurd.....Idd heel erg dat dit in Marokko moet gebeuren.

Zehma Marokko doet wat aan de mensenrechten DUS NIET!!!!!!!!!!!!

09-06-2008, 10:53
ik begrijp niet waarom mensen zo doen. Hoe kun je het in je hoofd halen om iemand pijn te doen en al helemaal wanneer iemand een kleine baby draagt?
Zulke ezels worden niet gestraft, want in hun omgeving is dit normaal. Denk je nou echt dat iemand de ballen heeft om er wat van te zeggen?
Je weet toch hoe zoiets in Marokko gaat? De rijke trapt in het gezicht van de arme, alleen omdat hij meer geld en macht heeft.

Ik vraag me af wat onze ''liefhebbende koning'' hiervan gaat zeggen, ja ik weet het NIETS!!!


Hij is meer bezig om die Homo's een plekje te geven in de samenleving, shame on you

09-06-2008, 10:59
Echt triest. Die man schaamt zich echt niet. Meskina die vrouw.

09-06-2008, 11:05

Citaat door Radijsje_:
Echt triest. Die man schaamt zich echt niet. Meskina die vrouw.



Wat ik niet snap niemand helpt haar, kijken kijken en niks doen tfoe...

09-06-2008, 11:09
Kijk die blik van de baby! Je ziet echt angst, en dat hij zn mama goed vastheeft.

09-06-2008, 11:31
soebhana allah echt geen woorden voor
en nog wel met een kind op de rug.

09-06-2008, 11:41


subhanna allah zo gaat het er helaas nog aan toe in maroc