Bekijk volle/desktop versie : Hoe ver ga jij voor liefde..(je man)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

09-06-2008, 10:04
Salaam alikoem

Ik had gisteren een gesprek met mij man..Hij vertelde mij...Dat er wat zaken kan gedaan worden..In een heel ver land...Hij vroeg me of ik mee zou .gaan daar heen...

Toen zij ik moet ik dan alles achterlaten me moeder familie als wat me lief is...? Hij zij eigenlijk wel ja...Ik zij gelijk ja natuurlijk...Na de hand zat ik wel na te denken..Hoe ver ga je eigenlijk voor de man van wie je houd???

Zou jij als je man Z3ma een moord zou plegen en hij belt jou op ,..en vertelt het jou..Zou je je man beschermen....??? of zo...

Waar zit bij jou De grens...

09-06-2008, 10:05


Moeilijk. Ik denk dat het makkelijk praten is als je het niet echt heb meegemaakt.

09-06-2008, 10:07
Dat is zeker zo..!

09-06-2008, 10:08
Zolang het niet tegen de regels van de Islam indruist, zal ik altijd achter mijn man staan. Dus als hij een moord pleegt, dan ken ik hem echt niet...

09-06-2008, 10:10


Ik denk dat ik ver voor mijn man zou gaan, maar ik ga niet zijn Hbal achterna... Mekhoul ok, Lhbal niet!

09-06-2008, 10:12

Citaat door marilynmonroe:
Zolang het niet tegen de regels van de Islam indruist, zal ik altijd achter mijn man staan. Dus als hij een moord pleegt, dan ken ik hem echt niet...
Dat zeer zeker ja...Maar je hoort vaak dat mannen worden bescherment door hun vrouwen....

09-06-2008, 10:12

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik denk dat ik ver voor mijn man zou gaan, maar ik ga niet zijn Hbal achterna... Mekhoul ok, Lhbal niet!

Wallahila

09-06-2008, 10:13

Citaat door Umm_Rayaan:
Salaam alikoem

Ik had gisteren een gesprek met mij man..Hij vertelde mij...Dat er wat zaken kan gedaan worden..In een heel ver land...Hij vroeg me of ik mee zou .gaan daar heen...

Toen zij ik moet ik dan alles achterlaten me moeder familie als wat me lief is...? Hij zij eigenlijk wel ja...Ik zij gelijk ja natuurlijk...Na de hand zat ik wel na te denken..Hoe ver ga je eigenlijk voor de man van wie je houd???

Zou jij als je man Z3ma een moord zou plegen en hij belt jou op ,..en vertelt het jou..Zou je je man beschermen....??? of zo...

Waar zit bij jou De grens...



als het een islamitische land is en goed weer lekker zee en zon ziou ik wel g aan!! mag ik vragen welke land? emiraten ?>

09-06-2008, 10:13

Citaat door Umm_Rayaan:
Dat zeer zeker ja...Maar je hoort vaak dat mannen worden bescherment door hun vrouwen....


Dat zijn zwakke vrouwen. Sorry hoor, maar ik ga dus bijv. echt geen drugsdealer zitten beschermen...

09-06-2008, 10:21

Citaat door chebba1940:
als het een islamitische land is en goed weer lekker zee en zon ziou ik wel g aan!! mag ik vragen welke land? emiraten ?>



Inderdaad.

09-06-2008, 10:22

Citaat door chebba1940:
als het een islamitische land is en goed weer lekker zee en zon ziou ik wel g aan!! mag ik vragen welke land? emiraten ?>
Ja klopt het zijn de emiraten..Maar het is wel heel ver

09-06-2008, 10:23

Citaat door marilynmonroe:
Dat zijn zwakke vrouwen. Sorry hoor, maar ik ga dus bijv. echt geen drugsdealer zitten beschermen...
Dat helemaal ja...dat je man drugs verkoopt ..en jij als vrouw zegt er helemaal niets van..Dat zou ik dus echt noooit accepteren

09-06-2008, 10:26


Ik zou het doen Het is toch je man je moet wel wat voor hem over hebben.
Je familie kan je altijd bezoeken.Natuurlijk ga je ze missen,maar wie zegt dat je man ooit weer zo,n kans krijgt en daarbij moeten je aan jullie toekomst denken hoe hard het ook mag klinken die gaat je familie jou niet geven.Ghair inchALLAH

09-06-2008, 10:34

Citaat door Umm_Rayaan:
Ja klopt het zijn de emiraten..Maar het is wel heel ver


masallah ik ga er elke jaar op vakantie !! ik zou die kans nooittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt voorbij laten gaan als ik jou was......want je krijgt niet zo snel en makkelijk daar een kans hoor dus masallah ogen dicht en gaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.


welke stad? abu dhabi dubai ras el khaima el 3ain sjarjah

09-06-2008, 10:37

Citaat door Umm_Rayaan:
Salaam alikoem

Ik had gisteren een gesprek met mij man..Hij vertelde mij...Dat er wat zaken kan gedaan worden..In een heel ver land...Hij vroeg me of ik mee zou .gaan daar heen...

Toen zij ik moet ik dan alles achterlaten me moeder familie als wat me lief is...? Hij zij eigenlijk wel ja...Ik zij gelijk ja natuurlijk...Na de hand zat ik wel na te denken..Hoe ver ga je eigenlijk voor de man van wie je houd???

Zou jij als je man Z3ma een moord zou plegen en hij belt jou op ,..en vertelt het jou..Zou je je man beschermen....??? of zo...

Waar zit bij jou De grens...


Voor mijn man ga ik door het vuur, door dik en dun. Kennende mijn man natuurlijk.

Als hij een moord pleegt help ik hem daar doorheen, in de zin van het beste voor hem natuurlijk. Ik laat hem zeker niet aan zijn lot. Als hij drugsdealer wordt stuur ik hem weer de rechtepad op.

Voor het zelfde geldt kom ik ooit in de shit de enige op wie k zou kunnen rekenen is mijn man natuurlijk en opgekeerd sta ik ook altijd voor hem klaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7