Bekijk volle/desktop versie : Mensen thuisstudie is dat te doen ???

05-01-2004, 18:54
Wa salaam,

Om prive redenen heb ik dit jaar m n studie jaar verknald en dus heb i ker aan ged8 om een thuisstudie te volgen aan de nti ..

Nu gaat het om een commerciele opleiding dat dus te halen valt in 2 jaar bij hun ... dat scheelt mij vet een jaar pluss.. ik kan er zelf aan werken in de avond en er naast werken...

Maar heeft er iemand ervaring mee, is het wel te halen bijv ??

Graag reactiessssssss !!!!!!!!!!!!!

Jazakoem lah...

05-01-2004, 21:46

Juistemm

PEOPLEEEEEEEEEEE WAARRRRRRR BLIJVENN JULLIEEEE !!!!!!!

05-01-2004, 21:57
Als je veel zelfdicipline een doorzettingsvermogen hebt dan is het te doen maar veel mensen geven te snel op , het is best wel zwaar een je moet er echt zin in hebben .

probleem is bij ons marokkanen als we niet worden gecontroleerd door iemand voeren we geen bal uit een verschuiven we alles op , dus hangt helemaal van je zelf af.

05-01-2004, 22:15
Daar zit wel wat in...

Maar ik heb wel dicipline zolang niemand me lastig valt he...
Maar ik heb er aan ged8 om het gewoon uit te proberen deze halfjaar tot juni bevalt et me dan ga ik er gewoon mee door... lukt et me niet ben ik nog ruim op tijd om me voor een opleiding aan te melden voltijd/..

Dank je ...

07-01-2004, 21:50

ewa als het je bevalt geef je het dan ook door aan ons. Ik wil misschien ook een thuisstudie doen maar pas in september.

10-01-2004, 10:50
Ik heb er goed over naged8 voral nadat mijn pa en zus vierkant tegen zijn.. Volgend jaar ga ik gewoon een andere opleiding beginnen ...

Maar ik ga wel een een thuisstudie van 10 maanden volgen website devolpment ... dan krijgen jullie het insha allah zeker van me te horen hoe het me bevalt ....

Thalay,