Bekijk volle/desktop versie : Voor de marokkaanse mannetjes!



09-06-2008, 01:05
Gaan jullie eerder voor een meid met mbo denk niveau of universitair denkniveau.

Ik had een discussie vandaag met iemand, en die beweerde dat marokkaanse mannen eerder voor lager geschoolde meiden gaan, omdat ze zich dan zekerder voelen en minder bedreigd ofzo. Klopt dit?

09-06-2008, 01:09


Diegene had het helemaal verkeerd!

09-06-2008, 01:15
Het maakt niet uit wat voor opleiding ze heeft genoten. Het is veel belangrijker dat je samen op één lijn zit. En dat heeft niets met opleiding te maken.

09-06-2008, 01:16
ik denk zelf dat je beter iemand kan zoeken op je eigen niveau, zo kan je nog een beetje normaal emt elkaar communiceren.

Dan ligt niveau op 1 lijn.

09-06-2008, 01:22


pfffffffffffff rare wereld kijken mensen naar een persoon die ze snapt,respecteerd,van houd of trouwen ze met een niveau
wordt steeds gekker hierrrrr!!

09-06-2008, 01:24

Citaat door Omaima0:
ik denk zelf dat je beter iemand kan zoeken op je eigen niveau, zo kan je nog een beetje normaal emt elkaar communiceren.

Dan ligt niveau op 1 lijn.


Je kan een boer uit de bergen nemen en die zal misschien eerder samen met jou op 1 lijn zetten dan iemand vanuit nederland of hoog gestudeerd zoiets weet je nooit en tenslotte gaat alles met elmektaab alhmdl

09-06-2008, 01:27

Citaat door DanceAddicted:
Gaan jullie eerder voor een meid met mbo denk niveau of universitair denkniveau.

Ik had een discussie vandaag met iemand, en die beweerde dat marokkaanse mannen eerder voor lager geschoolde meiden gaan, omdat ze zich dan zekerder voelen en minder bedreigd ofzo. Klopt dit?


Een opleiding zegt totaal niets over een vrouw. Zo heb je Universitair geschoolde vrouwen die totaal geen inhoud hebben. En zo heb je weer MBO meiden met inhoud. Als het maar klikt.

09-06-2008, 02:49

Citaat door PieterBaan:
Marokkaanse wijfjes die hbo of universiteit doen en sex voor huwelijk hebben, zijn grootste lkhaab man. Mbo wijfjes zijn dom, onwetend, bij hun normaal sex voor huwelijk, ze weten niet dat het haram is.

Opleding doet r niet toe, maagdelijkheid is de norm! Opkk met die uni of hbo wijfjes--> die zich laten xxxxxx toillet van school.



smehlia maar waar heb je t allemaal over??
wat heeft het volgen van een opleiding te maken met onwetendheid over sex en sex voor t huwelijk??

en mensen die t hard schreeuwen van Maagdelijkheid verplicht
zijn de jongens die t accepteren..(holle vaten klinken het hardst)

09-06-2008, 03:06
hahahah t zal wel, heb er geen woorde voor

09-06-2008, 03:40

Citaat door DanceAddicted:
Gaan jullie eerder voor een meid met mbo denk niveau of universitair denkniveau.

Ik had een discussie vandaag met iemand, en die beweerde dat marokkaanse mannen eerder voor lager geschoolde meiden gaan, omdat ze zich dan zekerder voelen en minder bedreigd ofzo. Klopt dit?




lol.. hbo is ook goed.