Bekijk volle/desktop versie : sallaam broeders en zusters



25-09-2002, 19:33
de moppen van de dag
Titel: Rarara
15-10-2001
V: Waarom komt sinterklaas nooit een moskee binnen?

A: Omdat er te veel schoenen staan

Titel: belgen en onweer
09-10-2001
V: Waarom gaat een belg voor het raam staan als het onweert?
A: Hij denkt dat er een foto wordt gemaakt

Titel: Ben laden
30-09-2001
V: Ben laden en Busch zijn aan het schaken wie wint?????

A: Ben laden ,want Busch heeft al 2 torens verloren

Titel: Wiskundig blondje
28-09-2001
V: Wat doet een dom blondje als ze het koud heeft?

A: In de hoek zitten; daar is het 90 graden.
Titel: Inwerken
28-09-2001
V: Waarom moet je een dom blondje nooit langer dan tien minuten pauze geven?

A: Anders moet je haar weer opnieuw inwerken.

Titel: Belg & WC papier
14-09-2001
V: Waarom zijn in belgie de wc-rollen extra dik?

A: De helft is gebruiksaanwijzing

Titel: pamela anderson
25-09-2001
V: Waarom plakken we op een brief een postzegel van Beatrix en niet van Pamela Anderson??

A: Anders blijf je likken

Titel: Amerika & schaken
26-09-2001
V: Waarom verliezen de amerikanen steeds met schaken?

A: Omdat ze twee torens mistten

Titel: Vliegtuig
14-09-2001
V: Hoe herken je een Marokkaanse vliegtuig in de lucht???
A: Aan de gordijntjes voor de ramen en extra bagage op de dak
Titel: Somalier
17-09-2001
V: Wat zijn 10 somaliers op een rij??

A: Streepjescode!!!

Titel: Theezakje
10-09-2001
V: Het gaat erin en eruit en het druppelt

A: Theezakje

Titel: Tangawia
08-09-2001
Tangawia stapt een kleingzaak binnen.
Ik woon hier tegenover zegt zij, en ik heb al wekenlang een rood jasje in uw etalge zien hangen.
Kunt u dat voor mij uithalen.
Natuurlijk mevrouw antwoord de verkoper.
Dank u antwoord tangawia.
Die jas hangt me namelijk de keel uit als ik steeds tegen dat malle geval aan moet kijken.

Titel: 2 oenen
07-09-2001
Zitten 2 oenen in de trein. Zegt de een tegen de ander: Als je raad hoeveel snoepjes ik in mijn hand heb, krijg je ze alle vijf

Titel: Rara wat is het
04-09-2001
V: Het is bruin met rood en het vliegt in de lucht??

A: Een vlieg met een bloedneus
Titel: Geel en 15 pootjes
20-08-2001
V: Het is geel en heeft 15 pootjes...

A: 6 kanariepieten en 3 glaasjes advokaat!

Titel: Giraffe
20-08-2001
V: Weet je waarom een giraffe zo'n lange nek heeft?

A: Dan geniet hij langer van een borrel!

Titel: Hoeveel man
20-08-2001
V: Wat is het verschil tussen uw liefste en de Titanic?
A: Op de Titanic weten ze ongeveer hoeveel man er heeft opgezeten!
Titel: anders ga ik dood
30-10-2001
Komt een een dom blondje bij de kapper met een koptelefoon op.Zegt de kapper je moet wel eerst je koptelefoon af doen anders kan ik je haren niet knippen.Zegt het dom blondje dat kan niet want anders ga ik dood.De kapper begrijpt er niets van en haalt de koptelefoon van der hoofd af.Opeens gaat het dom blondje dood.De kapper begrijpt er helemaal niets van en pakt de koptelefoon op en luistert naar de koptelefoon.Hij hoort adem in adem uit adem in adem uit

Titel: dom blondje
11-10-2001
V: Hoe zie je dat een dom blondje op de pc is geweest
A: De hele beeldscherm zit vol met typ ex

Titel: Blondjes
02-10-2001
Lopen twee domme blondjes in het park zegt de een dege de ander,kijk een dooie vogel. Vraagt de ander waar? en kijkt in de lucht.

Titel: ja / nee
28-09-2001
V: Waarom zegt een dom blondje nooit nee??

A: Omdat ja korter is

Titel: Titanic
22-09-2001
V: Wat is het verschil tussen een dom blondje en de Titanic?

A: Bij de Tinanic weten ze hoeveel mensen erop hebben gezeten en bij een dom blondje niet.
Titel: Dom blondje
18-09-2001
Komt er een dom blondje solliciteren bij een bedrijf. De baas van het bedrijf heeft bijna geen personeel meer dus neemt haar aan.
Tegen de avond gaat de baas naar haar toe en zegt haar dat ze er helemaal niets van bakt. Hij kan gewoon niet begrijpen hoe het komt dat ze zo dom is. Hij zegt vervolgens tegen haar: Volgens mij zitten jou hersens in jouw slipje. De volgende dag komt ze niet opdagen. De baas belt naar haar huis en krijgt haar aan de lijn. 'Waarom ben je er niet brult hij. 'Nou, zegt het dom blondje: volgens mij heb ik een hersenbloeding.

Titel: Dom
16-09-2001
Er lopen twee domme blondjes op straat. Zegt de een tegen de ander. 'Ik heb een zwangerschapstest gedaan.' Vraagt de ander: Was het moeilijk?

Titel: Gordijntjes
07-09-2001
V: Waarom doet een dom blondje de gordijntjes bij een computer?!
A: Dan heeft ze windows afgesloten!

Titel: Dom blondje
07-09-2001
V: Waarom maakt een dom blondje een pak melk in de winkel open???
A: Omdat er op staat hier openen.

Titel: Blondje in supermarkt
31-08-2001
V: Waarom neemt een blondje een ladder mee naar de supermarkt?

A: Voor de hoge prijzen.
Titel: Dom blondje weer he
31-08-2001
V: Waarom neemt een dom blondje atijd een bak water achter de computer mee?

A: Omdat ze wil surfen op het internet

Titel: Dom blondje en haar vogel
25-08-2001
V: Hoe vermoord een domblondje haar vogeltje?

A: Ze gooit hem uit het balkon.

Titel: dom blondje
23-08-2001
Hoe weet je dat een dom blondje achter je pc zat?
Er zit tipex op het beeldscherm.

Titel: Batterij & Dom blondje
22-08-2001
V: Wat is het verschil tussen een dom blondje en een batterij?
A: Een batterij heeft ook een posititeve kant

Titel: Televisie
20-08-2001
Komt een dom blondje in een electrozaak.
Daar ziet ze een prachtige televisie staan en ze zegt
de verkoper: "voor mij dit televisietoestel a.u.b."
Waarop de verkoper antwoordt: "ik verkoop niet aan domme blondjes!"
Het dom blondje besluit hierop naar de kapper te gaan en laat haar haar zwart verven.
Terug in de electrozaak vraagt ze opnieuw naar de televisie. De verkoper zegt echter opnieuw: "ik verkoop niet aan domme blondjes!"
Het dom blondje gaat terug naar de kapper en laat zich volledig kaal scheren.
In de electrozaak zegt ze: "ik zou graag dit televisietoestel kopen." De verkoper weeral: "ik verkoop niet aan domme blondjes!"
"Maar?" vraagt het domme blondje, "hoe weet jij eigenlijk dat ik een dom blondje ben?"
Waarop de verkoper: "dat is geen televisie, dat is een magnetron..."
Titel: Ontslagen blondje
20-08-2001
De directeur zegt tegen zijn secretaresse (een dom blondje)dat ze maandag niet terug hoeft te komen!
Waarop het domme blondje zegt 'nou to dinsdag dan'
Titel: sleutel
01-11-2001
Er wordt een onderzoek gedaan bij allemaal gekken. Ze hebben een deur getekend op de wand en onderzoeken hoe die gekken daarop reageren. Iedereen probeert die deur te openen behalve een persoon. Dit vinden ze echter vreemd en stappen naar hem toe. Waarom probeert u niet die deur te open?? Antwoordt die gek, 'ik heb de sleutel'.

Titel: gekkenbus
21-10-2001
De dokters in een gekkenhuis organiseren vaak activiteiten voor de gekken om te kijken hoe ze zich zullen gedragen. Dit keer zette de dokters er een lege bus en keken ze hoe de gekken zouden reageren. De ene gek ging aan het stuur hangen, de ander aan de noodrem, de ander was de conducteur. Opvallend was dat een van de gekken onder de bus lag. Nieuwsgierig ging de dokter op hem af en vroeg hem wat hij onder de bus deed. Waarop de gek wijs reageerde:''Ik kijk of het een mannetje of een vrouwtje is".

Titel: jantje
14-10-2001
jantje moest van zijn moeder naar de bakker en de slager dus de moeder van jantje zij je moet overal ja op zeggen jantje zij toen oke mama hij was bij de bakker en vroeg wil je brood jantje zei ja en toen ging hij naar de slager en de slager vroeg wil je vlees ja zei jantje toen kwam hij een bokser tegen en de bokser zei wil je klappen en jantje zei ja bam bam bam en toen ging hij naar huis en zijn moeder zei wat is er gebeurd jantje en jantje vertelde dat hij op alles ja moest zeggen dat zei zijn moeder zelf en toen moest hij weer terug gaan en overal nee op zeggen hij ging naar de bakker en toen naar de slager en toen de naar de bokser en de bokser vroeg heb je nog niet genoeg gehad jantje zei nee en toen bam bam bam bam.

Titel: Dood
30-09-2001
V: Wat gebeurd er als je door je enkel gaat???
A: Dan val je en heb je zwaar last van je enkel
Titel: vakantie
05-09-2001
meester:"hoe vaak moet ik nog zeggen dat je 's morgens op tijd moet zijn?
erik:"nog 14 keer meester. "hoezo?"
erik:"dan is het vakantie meester"!
Titel: Gekkenhuis
03-09-2001
Zet een gek in het gekkenhuis een bandje op, waarop alle gekken gaan dansen en helemaal uit hun bol gaan.
Een gek blijft heel rustig zitten. Gaat een gek naar hem toe en vraagt hem waarom hij niet meedanst. waarop de andere gek andwoord: nee want ik ben de bruid
Titel: Niet doen, dokter!
02-10-2001
Een vrouw komt bij de dokter en deze begint haar onmiddelijk te betasten en ook probeert hij haar te zoenen.
'Dokter, hou op! Wat bezielt u?'
'Mevrouw, ik kan er niets aan doen,
ik ben een ARTS ZONDER GRENZEN!'
Titel: Koorts
08-09-2001
Klapperden uw tanden toen u koorts had?
Dat weet ik niet dokter.
Ze zaten in een glas water dat op het nachtkastje stond.

Titel: hoelang heb ik nog te leven?
20-08-2001
man:"dokter, hoelang heb ik nog te leven?"
dokter:"een halve dag meneer!" "maar ik kan vandaag de rekening niet betalen!"
dokter: "oh, dan krijgt u er nog een halve dag bij!"

Titel: 3 eetleps
20-08-2001
Er komt een blondje bij de dokter 'dokter ik heb ontzettende last van mijn maag' de dokter onderzoekt de mevrouw, maar komt er niet echt uit, hij besluit een aantal rontgefoto's te maken, en zegt tegen het blondje 'mevrouw wij zien dat u lepels in u maag heeft' 'ja' zegt het blondje 'u zei toch 3 eetlepels per dag?'

sallaam

30-09-2002, 19:11


TS-->ALS IN ENG.THING
J-->ALS IN ENG. JUMP
H-->MET EEN SUIZEND GELUID DIEP IN DE KEEL UITGESPROKEN H
KH-->ALS IN NED CHLOOR
D--> " " DAK
DZ-->ALS IN ENG. THEN
R--> ROOS
Z-->ZAAL
S-->SOEP
SH-->ALS IN ENG. SHOP
DH-->ALS DAAAT
TH-->TTAAA
ZH-->ZZAA
GH-->GHAYN, ALS IN FRANS R IN TRèS
W-->ALS IN ENG. WORLD
Ç-->SAADH

xxxxxxSUURATUL FATIHAHxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM.

ALHAMDU LILLAAHI RABBIL 'AALAMIIN, AR-RAHMAANIR RAHIIM, MAALIKI YAWMID DIIN, IYYAAKA NA' BUDU WA IYYAAKA NASTA 'IIN, IH DINAÇ-ÇIRAATAL MUSTAQIIM, ÇIRAA TAL LADZIINA AN 'AMTA 'ALAYHIM, GHAYRIL MAGH-DUUBI 'ALAYHIM WA LADH DHAAALLIIN.

xxxxxxxxxxSUURATUL 'AÇRxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. WAL 'AÇR. 2.INNAL INSAANA LA FII KHUSR. 3.ILLAL LADZIINA AAMANUU WA 'AMILUÇ ÇAALIHAATI WA TAWAAÇAW BIL HAQQI WA TAWAAÇAW BIÇ ÇABR.

xxxxxxSUURATUL HUMAZAHxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. WAILUL LI KULLI HUMAZATIL LUMAZAH. 2. ALLADZII JAMA 'A MAALANW WA 'ADDADAH. 3. YAHSABU ANNA MAALAHUUU AKHLADAH. 4. KALLAA LA YUMBADZANNA FIL HUTHAMAH. 5. WA MAAA ADRAAKA MAL HUTHAMAH. 6. NAARULLAAHIL MUUQADAH. 7. ALLATII TATH THALI 'U 'ALAL AF-IDAH. 8. INNAHAA 'ALAIHIM MU` ÇADAH. 9. FII 'AMADIM MUMAD DADAH.






xxxxxxxSUURATUL FIILxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. A LAM TARA KAIFA FA 'ALA RABBUKA BI AÇ-HAABIL FIIL. 2. ALAM YAJ 'AL KAIDAHUM FII TADHLIIL. 3. WA ARSALA 'ALAIHIM THAIRAN ABAABIIL. 4. TARMIIHIM BI HIJAARATIM MIN SIJJI-IL.
5. FA JA 'ALAHUM KA 'AÇFIM MA KUUL.


xxxxxxxSUURATUL QURAISHxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. LI IILAAFI QURAISH. 2. LILAAFIHIM RIHLATASH SHITAANA-I WAÇ ÇAIF. 3. FAL YA' BUDUU RABBA HAADZAL BAIT. 4. ALLADZIII ATH 'AMAHUM MIN JUU 'INW WA AAMANAHUM MIN KHAWF

xxxxxxxxxxSUURATUL MAA 'UUNxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. A RA-AITAL LADZII YUKADZ DZIBU BID DIIN. 2. FA DZAAL-IKAL LADZII YADU' 'UL YATIIM. 3. WA LAA YAHUDH DHU 'ALAA THA 'AAMIL MISKIIN. 4. FA WAILUL LIL MUÇALLIIN. 5. ALLADZIINA HUM 'AN ÇALAATIHIM SAAHUUN. 6. ALLADZIINA HUM YURAAA-UUN. 7. WA YAMNA 'UUNAL MAA'UUN.

xxxxxxxxxxSUURATUL KAWTSARxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. INNAA A'THAINAAKAL KAW-TSAR. 2. FA ÇALLI LI RABBIKA WAN HAR. 3. INNA SHAANI-AKA HUWAL ABTAR.


xxxxxxxxxxxSUURATUL KAAFIRUUNxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. QUL YAAA AYYUHAL KAA-FIRUN. 2. LAAA A' BUDU MAAA TA' BUDUUN. 3.WA LAAA ANTUM 'AABIDUUNA MAAA A'BUD. 4. WA LAAA ANA 'AABIDUM MAAA 'ABATTUM. 5. WA LAAA ANTUM 'AABIDUUNA MAAA A'BUD. 6. LAKUM DIINUKUM WA LIYA DIIN.





xxxxxxxxxxxxxxxSUURATUN NAÇRxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAMAANIR RAHIIM

1. IDZAA JAAA-A NAÇRULLAAHI WAL FATH. 2. WA RA-AITAN NAASA YADKHULUUNA FII DIINAILLAAHI AFWAAJA. 3. FA SABBIH BI HAMDI
RABBIKA WAS TAGHFIRHU INNAHUU KAANA TAWWAABAA.


xxxxxxxxxxxxxxxSUURATUL LAHABxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. TABBAT YADAAA ABII LAHABINW WA TABB. 2. MAAA AGHNAA 'ANHU MAALUHUU WA MAA KASAB. 3. SA YAÇLAA NAARAN DZAATA LAHAB. 4. WAM RA-ATUHUU HAMMAALATAL HATHAB. 5. FII JIIDIHAA HABLUM MIM MASAD.


xxxxxxxxxxxxSUURATUL IKHLAASxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. QUL HUWALLAAHU AHAD. 2. ALLAAHUÇ ÇAMAD. 3. LAM YALID WA LAM YUULAD. 4. WA LAM YAKUL LAHUU KUFUWAN AHAD.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxSUURATUL FALAQxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. QUL A 'UUDZU BI RABBIL FALAQ. 2. MIN SHARRI MAA KHALAQ. 3. WA MIN SHARRI GHAASIQIN IDZAA WAQAB. 4. WA MIN SHARRI NAFFAATSAATI FIL 'UQAD. 5. WA MIN SHARRI HAASIDIN IDZAA HASAD.


xxxxxxxxxxxxxxxSUURATUL NAASxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
BISMILLAAHIR RAHMAANIR RAHIIM

1. QUL A 'UUDZU BI RABBIN NAAS. 2. MALIKIN NAAS. 3. ILAAHIN NAAS. 4. MIN SHARRIL WASWAASIL KHANNAAS. 5. ALLADZII YUWASWISU FII ÇUDUURIN NAAS. 6. MINAL JINNATI WAN NAAS.



written by =mora