Bekijk volle/desktop versie : waarom vinden somige mensen dat als je voor nederland kiest..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

08-06-2008, 23:49
en niet voor marokko marokaans zijnde..

dat je gelijk landverrader bent..

08-06-2008, 23:51



Citaat door matisha_:
en niet voor marokko marokaans zijnde..

dat je gelijk landverrader bent..

gwn eer voor je eigen land ..Marokko

mrja fok affelay en de rest die tog hollanda s kont likken en daarna worden genaaid ...zoals wat ze bij yildirem en boussata deden

08-06-2008, 23:52
omdat zoals het woord marokko al genoeg zegt wij zijn marokkanen en als je dan voor nederland bent vind ik landverrader omdat je omdat marokko dan neit de beste elftal is voro een ander elftal kiest

08-06-2008, 23:53
is toch normaal dat je voor je eigenland kiest ik ben een nederlander geen marokkaan als ik een marokkaan was en in nederland woonde zou ik voor marokko kiezen heel logisch en niet doen alsof nederland je land is want dat is het niet je woont er mischien wel maar marokko zit gewoon je bloed dan.

08-06-2008, 23:54



Citaat door Holland12:
is toch normaal dat je voor je eigenland kiest ik ben een nederlander geen marokkaan als ik een marokkaan was en in nederland woonde zou ik voor marokko kiezen heel logisch en niet doen alsof nederland je land is want dat is het niet je woont er mischien wel maar marokko zit gewoon je bloed dan.


08-06-2008, 23:55

Citaat door Holland12:
is toch normaal dat je voor je eigenland kiest ik ben een nederlander geen marokkaan als ik een marokkaan was en in nederland woonde zou ik voor marokko kiezen heel logisch en niet doen alsof nederland je land is want dat is het niet je woont er mischien wel maar marokko zit gewoon je bloed dan.


dat is echt een heel goed antwoord ik denk dat het nu wel duidlijk is waarom

goedso

08-06-2008, 23:57

Citaat door abdlkader:
gwn eer voor je eigen land ..Marokko

mrja fok affelay en de rest die tog hollanda s kont likken en daarna worden genaaid ...zoals wat ze bij yildirem en boussata deden



zou jij in zijn psitie wel voor het marokaanse team kieze .. je laat alls wat je hier hebt achter das nog niet het ergste ..

marokanen ..zijn nog grootere naaiers als nederland.. waarom voedballe de er voedballers van marokko nou ook bijandedere clubs als je het daar zo goed hebt.. je moet eerlijk zijn dat nederland voor je zelf meer tebieden heeft..

08-06-2008, 23:58

Citaat door bakkagirl:
omdat zoals het woord marokko al genoeg zegt wij zijn marokkanen en als je dan voor nederland bent vind ik landverrader omdat je omdat marokko dan neit de beste elftal is voro een ander elftal kiest


voor hem is het zijn baan ..

niet alleen ik ben voor nederland..

zoveel als dat jij werkt voor nederlanders werkt hij ook.. alleen wordt hij meer betaald..

08-06-2008, 23:59

Citaat door matisha_:
zou jij in zijn psitie wel voor het marokaanse team kieze .. je laat alls wat je hier hebt achter das nog niet het ergste ..

marokanen ..zijn nog grootere naaiers als nederland.. waarom voedballe de er voedballers van marokko nou ook bijandedere clubs als je het daar zo goed hebt.. je moet eerlijk zijn dat nederland voor je zelf meer tebieden heeft..


Wat3iyek! Je speelt slechts een paar interlands en daarna mag je weer de eerste beste vliegtuig pakken richting het land waar je woont. Mensen doen alsof ze daar moeten wonen.

08-06-2008, 23:59

Citaat door NordinXL:
waarom , slijm jij op je werk school en zegt vaak ja tegen je baasje???

Nou vergelijk dat met hun??



juistemm.. dat vind ik nu ook/..

09-06-2008, 00:00

Citaat door Metalsiaanse:
Wat3iyek! Je speelt slechts een paar interlands en daarna mag je weer de eerste beste vliegtuig pakken richting het land waar je woont. Mensen doen alsof ze daar moeten wonen.



jah .. vind jij het leuk een maand of meer van je familie en vrienden te zijn..??

09-06-2008, 00:00

Citaat door matisha_:
zou jij in zijn psitie wel voor het marokaanse team kieze .. je laat alls wat je hier hebt achter das nog niet het ergste ..

marokanen ..zijn nog grootere naaiers als nederland.. waarom voedballe de er voedballers van marokko nou ook bijandedere clubs als je het daar zo goed hebt.. je moet eerlijk zijn dat nederland voor je zelf meer tebieden heeft..



klopt nederland heeft meer te bieden
maar dat bewijst weer dat het geldwolven zijn vind ik

09-06-2008, 00:02



Citaat door Holland12:
is toch normaal dat je voor je eigenland kiest ik ben een nederlander geen marokkaan als ik een marokkaan was en in nederland woonde zou ik voor marokko kiezen heel logisch en niet doen alsof nederland je land is want dat is het niet je woont er mischien wel maar marokko zit gewoon je bloed dan.



jij zit tog ook op m.nl ga dan naar nl.nl en niet doen alof marokko jou land is .. dat klinkt tog ook niet ..

dus hij is geen land verader..

09-06-2008, 00:03

Citaat door bakkagirl:
klopt nederland heeft meer te bieden
maar dat bewijst weer dat het geldwolven zijn vind ik



geldwolven off.. je houd er gewoon van dat alles geregeld is en iedereen vriendelijk is..

dat kan ik me bij somige mocros nie voorstellen ..

09-06-2008, 00:04

Citaat door matisha_:
jah .. vind jij het leuk een maand of meer van je familie en vrienden te zijn..??


Uh, ik weet niet of jij het door hebt, maar zo gaat dat nu eenmaal in de voetballerij, of je nou kiest voor Nederland of voor Marokko, reizen hoort erbij. Afellay zit momenteel toch ook in Zwitserland? :/

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6