Bekijk volle/desktop versie : ls hijaab-dragende



Pagina's : [1] 2

08-06-2008, 21:55
op vakantie naar bijvoorbeeld tunesie, turkije, egypte.... heb je daar toen kunnen zwemmen? bijvoobeeld heel rustig prive strand bij het hotel waar bijna niemand komt....

ik wil graag ervaringen horen. Draag hijaab maar wil wel zwemmen als ik op vakantie ben..

08-06-2008, 21:56


Of had je speciale zwemkleding aan?

08-06-2008, 21:57
ik weet dat turkije daar zelfs speciale hotels voor heeft. moet je eens een turks reisbureau voor binnenlopen

08-06-2008, 21:58
Correctie titel topic: Is moet Als zijn.

mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar egypte...

08-06-2008, 22:00


Ben daar ook benieuwd naar.
Up!

08-06-2008, 22:02
ja dat kan zeker daar!

08-06-2008, 22:03
Ik ben in egypte geweest,maar ik heb niet gezwommen.Alles daar is gemengd,en aangezien dat haram is...
Sorry maar ik begrijp je niet,je draagt hijaab maar wilt gaan zwemmen
of was je van plan om met hijaab te zwemmen

08-06-2008, 22:04

Citaat door manxxxxxxx:
ja dat kan zeker daar!

Waar in hemelsnaam in egypte kun je zwemmen zonder dat het gemengd is???

08-06-2008, 22:05

Citaat door _Sporadisch_:
op vakantie naar bijvoorbeeld tunesie, turkije, egypte.... heb je daar toen kunnen zwemmen? bijvoobeeld heel rustig prive strand bij het hotel waar bijna niemand komt.... ik wil graag ervaringen horen. Draag hijaab maar wil wel zwemmen als ik op vakantie ben..

Het zit er bomvol toeristen die allemaal gebruik maken van het privestrand.

08-06-2008, 22:05
Ik ben naar egypte geweest maar in sharm el sheikh.. droeg toen geen hijaab. Zag wel vrouwen in zwembad met burkini zwemmen maar die werden uit het zwmebad gezet.

Maar in hurghada heb je echt een strand.. in sharm el sheikh heb je een boei waar je over heen loopt als je de zee in wilt..

Dus d8 misschien in hurghada als je een lang strand hebt dat je daar rustig kan zwemmen..

Als er mannen zijn dan met hijaab ja.

08-06-2008, 22:06

Citaat door vrouwtjuh81:
Het zit er bomvol toeristen die allemaal gebruik maken van het privestrand.

In hurghada valt me op het dat niet zo heel druk is omdat het strand meestal best lang is.. maar kan het ook mis hebben

08-06-2008, 22:09

Citaat door _Sporadisch_:
Ik ben naar egypte geweest maar in sharm el sheikh.. droeg toen geen hijaab. Zag wel vrouwen in zwembad met burkini zwemmen maar die werden uit het zwmebad gezet.

Maar in hurghada heb je echt een strand.. in sharm el sheikh heb je een boei waar je over heen loopt als je de zee in wilt..

Dus d8 misschien in hurghada als je een lang strand hebt dat je daar rustig kan zwemmen..

Als er mannen zijn dan met hijaab ja.

Ik ben ook in sharm el sheikh geweest,mijn man zwemmen en ik maar voetje baden
Een strand daar is nooit leeg,mannen zijn er wel aanwezig ook in hurghada.
Als je echt niet wilt zwemmen gemengd dan word het een probleem.

08-06-2008, 22:11


Hmm Wie heeft er ervaring met huisje huren met prive zwembadin bijv Spanje? ...

Heb jij niet vrouwen zien zwemmen met hijaab?

ik een enkeling.. zaten wel veel hjaabdragede bij mij in het hotel..

08-06-2008, 22:14
wil je zwemmen? gewoon in marokko, bij saidia doorrijden tot aan Ras Kebdana, geen kip te bekken. zwem met je kleren of hoe je wilt en daarna heerlijk aan de verse vis!

08-06-2008, 22:34

Citaat door noona:
wil je zwemmen? gewoon in marokko, bij saidia doorrijden tot aan Ras Kebdana, geen kip te bekken. zwem met je kleren of hoe je wilt en daarna heerlijk aan de verse vis!

Dit jaar zit er geen marokko in voor mij.. en saaidia is veelste ver van mijn woonplaats in marokko



Misschien ooit.. bedankt voor je tip!

Pagina's : [1] 2