Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Anasheedband Anour Van Rotterdam

al_yaqeen
08-06-2008, 20:59

salaam dames, Wie heeft ervaring met deze anasheedband? Ben misschien ze van plan te nemen voor mijn bruiloft.. ma3a salaam

Jamila200
11-06-2008, 10:41
Mijn zus had ze in december genomen. Ze hebben haar geflasht. Hebben van tevoen hun geld gekregen en zijn niet op komen dagen. Hebben 1 dag van tevoren afgebeld omdat ze (allemaal) ziek waren. Tot vandaag haar geld niet teruggekregen. Zaak loopt nu via haar advocaat.

al_yaqeen
14-06-2008, 21:33
oh wat erg meid, maar ga echt niet mijn geld van te voren geven, en wil alles op papier.

nadoria86
14-06-2008, 21:36
hmm nou ik zou ze niet nemen... Omdat, 3 vriendinnen van mij hebben ze genomen en bij allemaal was er iets mis dus ik heb geen goeie ervaringen met hun....

samraatjex
14-06-2008, 22:01

salaam allikom, Ieder ervaart het natuurlijk anders. Ik lees tot nu toe alleen negatieve reacties. Ik plaats een positive reactie. Ik heb ze 1 x mee gemaakt op een vrouwenfeest. Als het goed is bestaan ze uit 4 personen. 1 daarvan is nog een jonge meid en de rest wat ouder. Ze zingen ook live en ik vond dat ze een geweldige avond hebben bezorgd!!! Leuke en gezellige groep. Haalt mensen uit het publiek om te dansen en mee te zingen. Sluiten het af met koran recitaat en du3a. Macha-allah leuke groep. Ma3a salaam samraatjex

al_yaqeen
15-06-2008, 00:28
salaam ze bestaan uit 6/7 personen contact persoon is asia. Ben echt aan het twijfelen heb eerder veel goeds over hun gehoord. ma3a salaam

Miss_Majda
15-06-2008, 00:48
salaam allikom, Ieder ervaart het natuurlijk anders. Ik lees tot nu toe alleen negatieve reacties. Ik plaats een positive reactie. Ik heb ze 1 x mee gemaakt op een vrouwenfeest. Als het goed is bestaan ze uit 4 personen. 1 daarvan is nog een jonge meid en de rest wat ouder. Ze zingen ook live en ik vond dat ze een geweldige avond hebben bezorgd!!! Leuke en gezellige groep. Haalt mensen uit het publiek om te dansen en mee te zingen. Sluiten het af met koran recitaat en du3a. Macha-allah leuke groep. Ma3a salaam samraatjex Volgens mij bedoel jij Safae en die zijn inderdaad goed masha Allah:goedzo: wij hadden ze ook genomen.

nadoria86
15-06-2008, 14:03
nour bestaat idd uit 7/8 personen en niet 4.... Ik weet niet meid je moet zelf kijken wat je wilt... Voor mij waren ze eerst ook een optie maar toen ik al die dingen met mn eigen ogen had gezien dacht hell no dat ik daar aan ga beginnen!!

kapster_karima
15-06-2008, 18:44
Ik heb ze ook een keer meegemaakt. Het was een groot groep meiden. Als ik het goed zegt was Zeyneb de Leider. Ik vond ze niet wow. Ze draaide overigens veel cd's. Ik heb trouwens gehoord dat ze uitelkaar zijn.

samraatjex
15-06-2008, 23:54
Volgens mij bedoel jij Safae en die zijn inderdaad goed masha Allah:goedzo: wij hadden ze ook genomen. salaam allikom, Nee dat was Safae niet. De groep Safae heb ik ook een keer mee gemaakt. Ook een leuke, gezellige band macha-alah. Nou herinner ik het me dat er 5 vrouwen waren, en geen 4. Ma3a salaam samraatjex

Miss_Majda
16-06-2008, 10:56
salaam allikom, Nee dat was Safae niet. De groep Safae heb ik ook een keer mee gemaakt. Ook een leuke, gezellige band macha-alah. Nou herinner ik het me dat er 5 vrouwen waren, en geen 4. Ma3a salaam samraatjex Aha dat kan wel.

rachida_
12-07-2008, 16:57
die zaineb is echt een heks...!! Ik zou er niet aan denken om nog een keer met ze in zee te gaan...!!!!!! Service van 100 x niks