Bekijk volle/desktop versie : En ze zei: "Het enigste wat ik in dit leven wil.."



Pagina's : [1] 2

08-06-2008, 20:01

is gelukkig worden met 1 man, ik hoef geen bloedmooie meid te worden/zijn, ik hoef geen huizen in Marokko later en 1 in Nederland, ik hoef geen voetbalveld met vrienden/kennissen. Alleen 1 soulmate waar ik mijn levensdagen mee kan slijten.

En jullie, iets anders of ook het geluk vinden met 1 zielsverwant?
Ik snap dat het geloof het belangrijkste is, maar ik heb het over dit leven hier op aarde. Dat je Allah wilt eren is het belangrijkste, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

Groetjes, Funky_Fatiha


08-06-2008, 20:05


wil jij wat anders dan? Tell me.

08-06-2008, 20:06
je vraagt het moeilijkst ahahaha

08-06-2008, 20:08
Hoezo? Wat wil je het allerliefste in je leven bereiken? Als je niet weet wat je doel in dit leven is, dan kan je ook niet effectief "leven" toch?

08-06-2008, 20:09



Citaat door funky_fatiha:
Hoezo? Wat wil je het allerliefste in je leven bereiken? Als je niet weet wat je doel in dit leven is, dan kan je ook niet effectief "leven" toch?


jaa , maar een normale,eerlijke, lieve soulmate is het moilijkst wat je kan vinden dus beter geld en huizen

08-06-2008, 20:13

Citaat door oujdiameghrabia:
jaa , maar een normale,eerlijke, lieve soulmate is het moilijkst wat je kan vinden dus beter geld en huizen



dus geef je bij voorbaat al op? Je bent pas 18.
Misschien wil je ook echt dat geld en die huizen? Je kan namelijk niet alles in dit leven hebben, knoop snel doorhakken meid! Haast je

08-06-2008, 20:13
Het enigste bestaat niet. Het énige dat ik wens is een knappe, lange, brede, eerlijke, trouwe Marokkaan met minstens een greintje mannelijkheid.

08-06-2008, 20:16

Citaat door Bneadem_:
Het enigste bestaat niet. Het énige dat ik wens is een knappe, lange, brede, eerlijke, trouwe Marokkaan met minstens een greintje mannelijkheid.


Bedankt voor de grammaticale verbetering, maar het waren niet mijn woorden

Je zegt zelf een contradictie: mannelijkheid betreft toch ook breed, vaak wel lang? Of wat versta jij onder die mannelijkheid van je.
Jij eist perfectie in je partner, een beetje onhaalbaar nigh ella?

08-06-2008, 20:17

Citaat door funky_fatiha:
Bedankt voor de grammaticale verbetering

Je zegt zelf een contradictie: mannelijkheid betreft toch ook breed, vaak wel lang? Of wat versta jij onder die mannelijkheid van je.
Jij eist perfectie in je partner, een beetje onhaalbaar nigh ella?

Niks nada contraditctie. Mannelijkheid heeft te maken met wat er in zijn hart schuilt en zijn manier van denken. Miss Intelligent.

Nou en of het haalbaar is.

08-06-2008, 20:21

Citaat door Bneadem_:
Niks nada contraditctie. Mannelijkheid heeft ze maken met wat er in zijn hart schuilt en zijn manier van denken. Miss Intelligent.

Nou en of het haalbaar is.


Mannelijkheid is fysiek en mentaal hoor, je kan niet zeggen dat het alleen in het geestelijke vermogen zit, want dan wens ik je veel succes met vinden. Inscha'Allah.

Hoe weet je dat je het haalbaar is, heb je er al 1 dan of mensen in je omgeving die zich al gelukkig mogen prijzen?

Je kan ook een zielsverwant willen vinden, dat is niet perfectie gelijk (jouw wens lijkt daar erg op n.l.), maar iemand die naadloos op jouw ego past.

08-06-2008, 20:23

Citaat door funky_fatiha:
Mannelijkheid is fysiek en mentaal hoor, je kan niet zeggen dat het alleen in het geestelijke vermogen zit, want dan wens ik je veel succes met vinden. Inscha'Allah.

Hoe weet je dat je het haalbaar is, heb je er al 1 dan of mensen in je omgeving die zich al gelukkig mogen prijzen?

Je kan ook een zielsverwant willen vinden, dat is niet perfectie gelijk (jouw wens lijkt daar erg op n.l.), maar iemand die naadloos op jouw ego past.


Mannelijkheid is inderdaad niet alleen lichamelijk. Daarom geef ik ook dat qua looks en qua binnenkant hoofd goed moet zitten.

Niemand heeft zich gelukkig mogen prijzen nog, maar i'm sure. Ze bestaan.

08-06-2008, 20:27

Citaat door Bneadem_:
Mannelijkheid is inderdaad niet alleen lichamelijk. Daarom geef ik ook dat qua looks en qua binnenkant hoofd goed moet zitten.

Niemand heeft zich gelukkig mogen prijzen nog, maar i'm sure. Ze bestaan.



Ben jij dan ook op en top vrouwelijk, zowel aan de binnenkant als buitenkant?

Ze bestaan, perfectie bestaat, in deze denja??? Als jij dat gelooft, I rest my case

Al hoop ik het wel voor je, inschaAllah

08-06-2008, 20:29



Citaat door funky_fatiha:
Ben jij dan ook op en top vrouwelijk, zowel aan de binnenkant als buitenkant?

Ze bestaan, perfectie bestaat, in deze denja??? Als jij dat gelooft, I rest my case

Al hoop ik het wel voor je, inschaAllah


Hoe kom je bij het woord perfectie? Ik eis totaal geen perfecte man.


Ik ben zeer vrouwelijk al7amdullilah. Don't care.

08-06-2008, 20:34
Ik ook. Één man waar ik gelukkig mee ben/wordt insaAllah. Verder hoef ik niks anders.. Alleen één persoon die alles compleet maakt.

08-06-2008, 20:40

Citaat door Bneadem_:
Hoe kom je bij het woord perfectie? Ik eis totaal geen perfecte man.


Ik ben zeer vrouwelijk al7amdullilah. Don't care.


Omdat jij dat eist, hij moet lang, breed, knap zijn en er moet wel mannelijkheid in zijn karakter zitten. Dat is een perfecte man tegenwoordig dame. Ik weet niet hoeveel perfecter iemand nog kan zijn.

Wat don't care?



Citaat door Truffel:
Ik ook. Één man waar ik gelukkig mee ben/wordt insaAllah. Verder hoef ik niks anders.. Alleen één persoon die alles compleet maakt.



Pagina's : [1] 2