Bekijk volle/desktop versie : Nederland heeft geen vleugelaanvallers meer...



Pagina's : [1] 2

07-06-2008, 23:44
Ooit was nl bekend het portugal van nu... het land met de beste vleugelaanvallers...


en nu hebben ze er geen voor maandag...

van persie is geen echte linksbuiten die rekenen we ff niet mee...

07-06-2008, 23:45


Lekker voor ze, omdat hun veel marokkanen geen kans gaven vroeger bij clubs om hogerop te komen, En nu zitten die marokkanen thuis voor de buis of kroegen te kijken, waar eigenlijk hun een positie moesten bemachtigen!!!!!!

07-06-2008, 23:59

Citaat door IslamAgent:
Lekker voor ze, omdat hun veel marokkanen geen kans gaven vroeger bij clubs om hogerop te komen, En nu zitten die marokkanen thuis voor de buis of kroegen te kijken, waar eigenlijk hun een positie moesten bemachtigen!!!!!!


Ja .. dat zal het wel zijn ja ..

08-06-2008, 00:10
We hadden Robben en Babel.

Allebei geblesseerd, Babel miste ik zo niet erg, met Robben in vorm.

Maar ik zou Boulahrouz nu inruilen, voor een fitte Babel

08-06-2008, 00:12



Citaat door rja:
We hadden Robben en Babel.

Allebei geblesseerd, Babel miste ik zo niet erg, met Robben in vorm.

Maar ik zou Boulahrouz nu inruilen, voor een fitte Babel



nou k denk dat toni eerder opkijkt van boulahrouz dan materazzi van babel

08-06-2008, 00:12

Citaat door rja:
We hadden Robben en Babel.

Allebei geblesseerd, Babel miste ik zo niet erg, met Robben in vorm.

Maar ik zou Boulahrouz nu inruilen, voor een fitte Babel


Heb je panucci net niet gehoord op de persconferentie, wereldwijd bekend dat nederland achterin drama is en voorin van vele kwaliteiten beschikt, dus wat jij nu zegt is wel heeeel dom.

08-06-2008, 00:19

Citaat door Mister_Riffi_:
Heb je panucci net niet gehoord op de persconferentie, wereldwijd bekend dat nederland achterin drama is en voorin van vele kwaliteiten beschikt, dus wat jij nu zegt is wel heeeel dom.

Het ging er om, dat Nederland geen vleugelspitsen meer heeft.

Die hebben we wel, maar ze zijn alle twee geblesseerd.

Verdedigers zijn leuk, maar die maken meestal niet de goals die de wedstrijd beslissen.

Aanvallers wel, buitenspelers zijn het kenmerk van het Nederlandse elftal, als ze in vorm zijn en fit, spelen ze wel.

En ja, ik zou Boularouz inruilen voor een fitte Babel, Aanvallen !

08-06-2008, 00:23

Citaat door rja:
Het ging er om, dat Nederland geen vleugelspitsen meer heeft.

Die hebben we wel, maar ze zijn alle twee geblesseerd.

Verdedigers zijn leuk, maar die maken meestal niet de goals de wedstrijd beslissen.

Aanvallers wel, buitenspelers zijn het kenmerk van het Nederlandse elftal, als ze in vorm zijn en fit, spelen ze wel.




Tegen een topploeg denk je allereerst aan verdediging, nederland zal dik tevreden zijn met een gelijkspel tegen italie en frankrijk.

Maar het ging mij om dat je zei boulahrouz zou ik ruilen voor een fitte babel, zelfs nu "zonder" vleugelspelers zou boulahrouz één van de belangrijkste spelers kunnen zijn mocht ie spelen, zou de poule een makkie zijn dan zouden de aanvallers een rol van betekenis zijn, maar we hebben het nu over een poule waarin nederland 2 topland boven zich heeft.

08-06-2008, 00:28
Van Persie kon zoiezo al niet spelen, nu Robben ook niet kan spelen is het zeker geen luxe meer.
Sneijder zal opschuiven naar links, achter Van nistelrooij speelt van der vaart en op rechts zal hij starten met Kuyt.
In principe ook geen slechte optie.

08-06-2008, 00:30

Citaat door Mister_Riffi_:


Tegen een topploeg denk je allereerst aan verdediging, nederland zal dik tevreden zijn met een gelijkspel tegen italie en frankrijk.

Maar het ging mij om dat je zei boulahrouz zou ik ruilen voor een fitte babel, zelfs nu "zonder" vleugelspelers zou boulahrouz één van de belangrijkste spelers kunnen zijn mocht ie spelen, zou de poule een makkie zijn dan zouden de aanvallers een rol van betekenis zijn, maar we hebben het nu over een poule waarin nederland 2 topland boven zich heeft.

Nou en,

Als je Europees kampioen wilt worden, moet je van elke ploeg winnen, ook van Italie en Frankrijk.

Verdedigen is niet de Nederlande aard, nou ja, nooit zo goed als de Italianen.

In aanvallen, zijn we goed, dus aanvallen !

De spelers bij het Nederlandse elftal, denken hier het zelfde over volgens mij, wij zijn niet bang voor Italie of Frankrijk.

08-06-2008, 00:37

Citaat door Mister_Zakelijk:
nou k denk dat toni eerder opkijkt van boulahrouz dan materazzi van babel


Boula eet Toni op en schopt hem doormidden als het moet

Ik zou hem gewoon met Bouma opstellen daar achterin. Heb je twee snelle verdedigers die ook nog eens een schop uit kunnen delen als dat nodig is.

08-06-2008, 00:41

Citaat door Pleeborstel:
Boula eet Toni op en schopt hem doormidden als het moet

Ik zou hem gewoon met Bouma opstellen daar achterin. Heb je twee snelle verdedigers die ook nog eens een schop uit kunnen delen als dat nodig is.

Beide zeker niet.

Je moet ook verdedigers hebben die kunnen opbouwen en dus de aanval voeden, dus ook Ooijer centraal achterin, Heitinga zou ook kunnnen, maar is verdedigende veel te zwak, volgens mij.

Het doel is aanvallen, niet te veel echte verdedigers achterin, onze vleugels spelers zijn ook aanvallers, Numan was een reserve vleugelspits.

08-06-2008, 00:45



Citaat door rja:
Nou en,

Als je Europees kampioen wilt worden, moet je van elke ploeg winnen, ook van Italie en Frankrijk.

Verdedigen is niet de Nederlande aard, nou ja, nooit zo goed als de Italianen.

In aanvallen, zijn we goed, dus aanvallen !

De spelers bij het Nederlandse elftal, denken hier het zelfde over volgens mij, wij zijn niet bang voor Italie of Frankrijk.



,,'' beginnen tegen de wereldkampioen, dat is hopen op een nul-nulletje. Wat hebben wij in de geschiedenis nou gewonnen met het nationale team? Zet dat af tegen Italië en we hebben helemaal niets te zeggen,,''

misschien moet je naar Ruud luisteren en je wat bescheidener opstellen

08-06-2008, 00:45

Citaat door rja:
Beide zeker niet.

Je moet ook verdedigers hebben die kunnen opbouwen en dus de aanval voeden, dus ook Ooijer centraal achterin, Heitinga zou ook kunnnen, maar is verdedigende veel te zwak, volgens mij.

Het doel is aanvallen, niet te veel echte verdedigers achterin, onze vleugels spelers zijn ook aanvallers, Numan was een reserve vleugelspits.


We zien wel hoe dat maandag zal gaan.

Ik gok op een gelijkspel.

08-06-2008, 00:48

Citaat door Pleeborstel:
We zien wel hoe dat maandag zal gaan.

Ik gok op een gelijkspel.

Teken ik voor.

Ik heb 2 - 1 voor Nederland ingevuld, in m'n poule.

Maar toen was Robben, nog fit, dat had ik in gedachten, voor een van de doelpunten.

1 er af, is 1 - 1.

Pagina's : [1] 2