Bekijk volle/desktop versie : wie geeft haar kind Friso?



Pagina's : [1] 2

07-06-2008, 13:38
viel het jullie ook al op, dat die pakken nu met 2 euro zijn verhoogd in een keer
schrok ervan, mocht ik dit eerder hebben geweten dan had ik wel effe wat meer pakken gehaald voordat het werd verhoogd
is nutrilon enz. ook verhoogd?

reden....


Je kindje ontwikkelt zich snel. Hij is de hele dag aan het leren. En spelenderwijs krijgt hij vat op de wereld. Om je baby hierbij te ondersteunen, heeft Friso Kindervoeding - naast de vertrouwde voedingsstoffen voor weerstand en ontwikkeling (prebiotisch vezels en nucleotiden) - iets extra's toegevoegd. DHA en AA. Dat zijn belangrijke bouwstoffen voor de hersenen, die van nature in borstvoeding zitten. Ze helpen je kindje bij de ontwikkeling. En daar heeft het de rest van zijn leven alleen maar voordeel van.

Bij een verbeterde samenstelling van de voeding past ook een nieuw uiterlijk. Vandaar dat je het vertrouwde assortiment in een nieuwe, nog beter herkenbare verpakking aantreft.

07-06-2008, 13:43


Sallaam zuster,

tegenwoordig is het te gek voor woorden al die prijzen!!!!ik geef mijn dochterje ook nutrilon en voor zover ik weet is daar de prijs niet van verhoogd....hoop het eerlijk gezegd niet...dat het gaat gebeuren....

07-06-2008, 13:59

Citaat door sakinazina19:
Sallaam zuster,

tegenwoordig is het te gek voor woorden al die prijzen!!!!ik geef mijn dochterje ook nutrilon en voor zover ik weet is daar de prijs niet van verhoogd....hoop het eerlijk gezegd niet...dat het gaat gebeuren....


je moet echt effe gaan googlen meid, deed dat net om info te vinden over waarom, daar stond al op een forum dat ze zouden gaan verhogen, had ik dat maar eerder geweten, is toch te gek voor woorden 2 euro in 1 keer

07-06-2008, 14:04
me zoontje wil geen nutrilion meer,wat moet ik doen hij vond het niet meer lekker,ik geef ook nog borstvoeding,maar heb niet genoeg voor de hele dag.

07-06-2008, 14:06


Sallaam meid,

echt waar ik wist het niet....dan ga ik inslaan als het echt zo is want ik geef die nutrilon als bijvoeding.even googlen
thankss

07-06-2008, 14:06

Citaat door lovelywoman:
me zoontje wil geen nutrilion meer,wat moet ik doen hij vond het niet meer lekker,ik geef ook nog borstvoeding,maar heb niet genoeg voor de hele dag.


die fout heb ik ook gemaakt, door bijvoeding te geven...bespreek het anders effe met het gg&gd (hoeveel bijvoeding geef je?)probeer je kind zoveel mogelijk aan te leggen meid, hopelijk komt je bv weer wat meer op gang...insjaAllah

07-06-2008, 14:06
friso kost 15 euro

07-06-2008, 14:09

Citaat door mouchenkouk:
friso kost 15 euro


welke gebruik jij dan? 0-6 maanden is nu verhoogd naar 9,79 en was eerst 7,79

07-06-2008, 14:15

Citaat door Ommo_Amin:
welke gebruik jij dan? 0-6 maanden is nu verhoogd naar 9,79 en was eerst 7,79

ik niet, me zus die gebruikt friso hypoalergeen 1 voor 0-6 maanden! gewoon 15 euries joh.

07-06-2008, 14:16

Citaat door Ommo_Amin:
die fout heb ik ook gemaakt, door bijvoeding te geven...bespreek het anders effe met het gg&gd (hoeveel bijvoeding geef je?)probeer je kind zoveel mogelijk aan te leggen meid, hopelijk komt je bv weer wat meer op gang...insjaAllah

ik geef niet meer veel bijvoeding,2 flesjes soms maar 1 flesje,omdat hij ook eet enzo,me moeder zegt geef hem gewoon halfvolle melk met zijn vitamine d erin,dat vind hij trouwens lekker,geef het hem af en toe,maar het liefst geef ik hem nog nutrilion omdat er vanalles inzit dat goed voor hem is.en je zei hem vaker aanleggen,dat zou wel kunnen maar het is best vermoeiend hoor,het is echt een kereltje nu en heeft tandjes en bijt me dan ook hahahaha,en wat een lol dat hij dan heeft

07-06-2008, 14:16
Sallaam,

ik geef bijvoeding omdat ik ook niet genoeg borstvoedinh heb voor de hele dag maar ik geef maar 1 kleine flesje per dag...het is een ramp

neem anders even contact op met het consultatieburo ???

07-06-2008, 14:17

Citaat door mouchenkouk:
ik niet, me zus die gebruikt friso hypoalergeen 1 voor 0-6 maanden! gewoon 15 euries joh.


ja joh, die kocht ik in het begin ook altijd, maar nu gewoon normaal, is die dan ook verhoogd?

07-06-2008, 14:19


Nutrilon is vorig jaar verhoogd. Dat was zo'n 80 cent als ik me niet vergis.

07-06-2008, 14:19

Citaat door lovelywoman:
ik geef niet meer veel bijvoeding,2 flesjes soms maar 1 flesje,omdat hij ook eet enzo,me moeder zegt geef hem gewoon halfvolle melk met zijn vitamine d erin,dat vind hij trouwens lekker,geef het hem af en toe,maar het liefst geef ik hem nog nutrilion omdat er vanalles inzit dat goed voor hem is.en je zei hem vaker aanleggen,dat zou wel kunnen maar het is best vermoeiend hoor,het is echt een kereltje nu en heeft tandjes en bijt me dan ook hahahaha,en wat een lol dat hij dan heeft


oooh hihi, ik zie nu pas dat je kindje alweer 9 maandjes is tbarkeAllah ooh als hij ook al eet enz. hoef je zoiezo niet veel bijvoeding te geven toch, maar anders geef je hem halfvolle melk zoals je moeder zegt, als hij nutrolin niet meer lekker vind, zou ik het anders bespreken met het GG&GD misschien dat zij je meer advies kunnen geven..

07-06-2008, 14:21

Citaat door sakinazina19:
Sallaam,

ik geef bijvoeding omdat ik ook niet genoeg borstvoedinh heb voor de hele dag maar ik geef maar 1 kleine flesje per dag...het is een ramp

neem anders even contact op met het consultatieburo ???


ja meid, doe dat anders effe meid, maar jij geeft ook niet veel flesvoeding, ik geef het hem wel, maar ach ben ook al begonnen met fruithapje enz., hij kan het hebben....

Pagina's : [1] 2