Bekijk volle/desktop versie : Shouf Shouf Habibi!!!!!!!



04-01-2004, 22:06
Shouf Shouf Habibi is geselecteerd voor het filmfestival in Berlijn. Deze Nederlandse komedie wordt opgenomen in het Panoramaprogramma.

Shouf Shouf Habibi is geselecteerd voor het filmfestival in Berlijn. Deze Nederlandse komedie wordt opgenomen in het Panoramaprogramma.



Regisseur Albert ter Heerdt: “Shouf Shouf Habibi is mijn filmdebuut, dus ik vind het zeer eervol geselecteerd te zijn voor één van de belangrijkste filmfestivals ter wereld”. Shouf Shouf Habibi is een verfrissende Nederlandse komedie over de 20-jarige Ap, een in Nederland geboren Marokkaan die zijn plek probeert te vinden in de Nederlandse samenleving. De film schetst een hilarisch, confronterend maar ook ontroerend beeld van het volwassen worden in een moderne, grote stad in Nederland.



Naast een aantal veelbelovende Marokkaanse acteurs en actrices, waaronder Touriya Haoud, Mohammed Chaara en de bekende cabaretier Najib Amhali, spelen ook bekende acteurs en actrices als Winston Gerschtanowitz, Tanja Jess, Bridget Maasland, Frank Lammers, Peter Heerschop en Tara Elders een rol in deze komedie.

Initiatiefnemer Mimoun Oaïssa speelt de hoofdrol in Shouf Shouf Habibi die geschreven en geregisseerd is door Albert ter Heerdt. Theorema Films, bekend van Ik Ook van Jou, produceert de film en Universal Pictures (Benelux) en Independent Films brengen de film uit.

Shouf Shouf Habibi is vanaf 29 januari 2004 in de bioscoop te zien.

05-01-2004, 03:38


Yep me too kohinoor

05-01-2004, 03:44

Citaat:
Origineel gepost door KI_kracht
me too
Is that so?

05-01-2004, 19:52
Hahahah gangster nee wil m eerst in de bios zien en dan sie k wel of k m wil kope

05-01-2004, 19:52


HEe kwil M OOk zien johhhhhhh

05-01-2004, 21:43
Jah ik verheug me om die film eens te zien

05-01-2004, 22:39
Ik wil Kill Bill Vol. 2 zien